Kelimeler arası boşluklarda, kendini arayanlara ithafen.
|Fatma BORA
2018, EYLÜL 8/KOCAELİBÖLÜM BİR
"SESSİZLİĞİN KAVURUCU SOĞUĞU"
#Teoman-İstanbul'da Sonbahar
#Barış Manço-Unutamadım•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×
Tahta döşemelerin arasına sıkışmış tozlar; yılların eskittiği çocukluğumu getirdi gözlerimin önüne.
Tahta kurtları beynimi kemiriyordu.
Yüzey aralarında beliren tozlar, hayal kırıklıklarımın kırıntılarıydı.
Rutubet ağlıyordu duvarlar.
Ağlıyordum.
"İyi misin, Manolya?" dedi Ahi saçlarımı okşarken. Yüzümü yüzüne dönünce anladı bakışlarımdan. "İyi olacaksın," dedi sarılarak.
"Bu cehennemden kurtulacağız."
"Cenneti görecek miyiz buradan çıkınca?" gülümsedi kırgınca. Güneş sisteminin en parlak yıldızını gördüm kasırga kahvesi gözlerinde. "Bu yağmurlar dindiğinde ateş böceği," diye mırıldandı. "Bu yağmurlar dindiğinde."
Bir süre öylece şöminenin içinde kavrulan ateşle beraber kavrulduk sessizliğimizle.
Pencerenin önünü mesken tutmuş kar taneleri pamuktan bezler gibiydi. Ahi'nin kalp atışlarına ritim tutan kalp atışlarım; belki de bu küçük evin ninnisiydi.
"Ahi," dedim huzursuzca doğrulup. "Başım çok ağrıyor." kaşlarını çattı memnuniyetsizce. "Yine mi?" onaylar şekilde salladım kafamı.
"Saçlarını yıkayalım mı?" dedi heyecanla. "Yıkayalım." Korkunç baş ağrılarım ne zaman beynimi kemirse, Ahi saçlarımı yıkayarak masaj yapardı başıma. Geçmezdi ama hafifler gibi olurdu. Onu üzmemek için geçiyormuş gibi davranırdım.
"Küvete yaslan." dedi arkamdaki boşluğa banyo taburesini çekerken. Sonra soğuk suyu açtı ve nasıl geçtiğini anlamadığım dakikalar boyunca masaj yaptı parmak uçlarındaki şifayla.
Su sesinin banyodaki yankısından başka ses işitmiyordum.
"Nasıl hissediyorsun bugün kendini?" sorum karşısında ayağı taşa takılmış gibi sendeledi dudakları.
"Kaybolmuş hissediyorum ateş böceği. Sanki ruhum astral seyahat için bir yerlere gitmiş, sonra bedenimi geri bulamamış gibi..."
"Böyle konuşma kasırga kahvesi, çiçeklerim soluyor."
Eğilip saç diplerimden öptü.
"Bu yağmurlar dindiğinde ateş böceği; sana solmayan manolyalardan taç yapacağım." dedi.
Ve bir gece yarısı, düşlerde öldük.
•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×
Yanlış anlaşılmalar için, "ÂHİ" adamın ismi.
Söz ettiğim yeni hikâyeyi saat 02.05 itibariyle sizinle paylaşmış bulunuyorum.Kurgu hakkında en ufak bir fikrim yok az önce yazdım ve bunlar çıktı bakalım nasıl devam edecek.
Fikirleriniz önemli biliyorsunuz umarım bu hikâyede de yanımda olursunuz.
Geceniz güzel olsun okurballar ❤
-Fatma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UTANMAZ GECENİN ARSIZ GÖLGESİ#Wattys2022
Romance"Böyle konuşma kasırga kahvesi, çiçeklerim soluyor." Eğilip saç diplerimden öptü. "Bu yağmurlar dindiğinde ateş böceği; sana solmayan manolyalardan taç yapacağım." dedi. Ve bir gece yarısı, düşlerde öldük. |Fatma BORA Eylül 8, 2018/KOCAELİ BU İSİ...