•ŞİMDİKİ ZAMAN•
Eunwoo bu yaz tatilinde yeni bir yere taşınmış yeni arkadaşlar edinmişti. Mj ve jinjin. Eunwoo artık 18 yaşındaydı. Moonbinde öyle. 4 yıl önce bir süre sosyal medyada konuşuyorlardı ama sonra bu süre azaldıkça azaldı. Sonunda hiç konuşmaz olmuşlardı.
Eunwoo yeni bir yere taşınmakla beraber yeni bir okulada başlayacaktı. Mj ve jinjin ile aynı okula nakil almıştı.
Eunwoo okulun ilk günü bahçede oturmuş telefonu ile uğraşıyordu. Birden boynuna atlayan mj ile irkilmiş boynunu tutarak arkasına dönmüştü.
"Mj!!" diye bağırmıştı.
"Mj??" Eunwoo'nun bağırmasına karşılık Mj kaşlarını kaldırmış söylemişti bunu.
JinJin araya girip Eunwoo'nun yanına oturmuştu.
"Sakın tartışmayın! Eunwoo'ya çok iyi haberlerim var!"
Mj pispis sırıtırken Eunwoo meraklı bakışlarını JinJin'e çevirmişti.
"Bil bakalım kiminle aynı sınıftasınn?" JinJin bunu hevesle söylerken Eunwoo sakinliğini koruyarak cevap vermişti.
"Sizinle."
Mj Eunwoo'nun kafasına vurarak söylenmişti:
"Seni aptal! Bir ara bahsettiğin MoonBin adlı çocukla"
Eunwoo'nun gözleri kocaman açılmış Mj'e dik dik bakıyordu. Moonbin onun ilk ve şimdiye kadarki tek aşkıydı.
Şimdiden 4 ders geçmişti. Ama MoonBin hâla ortalıklarda görünmüyordu.
Eunwoo önündeki kağıtı karalarken başındaki Mj ve Jinjin'in atışmalarını duymazdan gelmeye çalışıyordu.
Jinjin Eunwoo'yu dürtmesi ile Eunwoo başını kaldırmış Jinjin'e dönmüştü.
"Bak bak senin ki geldi" demişti JinJin.
Eunwoo'nun bakışları sınıfın kapısına dönmüştü. Moonbin önde arkasında ise iki kişi daha yürüyordu. Sınıftaki bir kaç kız hızlıca yanlarına gidip bir şeyler söylesede MoonBin ve diğerleri umursamıyordu.
Eunwoo hâla MoonBin'i izlerken Mj kulağına yaklaşıp:
"Sağındaki Rocky solundaki ise Sanha. Lise 1 den beri okul'un en popileri onlar"
Eunwoo sessizliğini korurken MoonBin ile göz göze gelmişlerdi. Eunwoo'nun kalp atışları daha da hızlanmıştı. Kısa bir süre sonra Moonbin bakışlarını Eunwoo'dan çekip en arka sırada yerini almıştı. Sınıfın çoğu Moonbin'in etrafını sarmış küçük küçük not kağıtları veriyorlardı. Ama Moonbin bunu umursamıyordu.
Öğretmenin sınıfa girmesi ile herkes sıralarına koşarken, Eunwoo bakışlarını Moonbinden çekmişti. Ders boyu dersi dinlemiş gibi gözüksede MoonBin'in onu hatırlayıp hatırlamadığını düşünüp duruyordu.
Öğle tenefüsü gelmişti. Eunwoo, Mj ve Jinjin masadaki yerlerini almışlardı. Mj ve Jinjin yemeğe gömülmüşken Eunwoo sadece yemeği ile oynuyordu.
Kısa bir süre büyük bir çığlık kopması ile Eunwoo boş bakışlarını yemekten çekmiş çığlık çığlığa koşan kalabalık bir kitleye bakmıştı.
Başını hafifçe eğerek baktığında Moonbin'i görmüştü. Bu sefer cesaretini toplamış elindeki kaşığı masaya bırakarak ayağa kalkmıştı.
Mj ve jinjin ne olduğunu sorsa bile Eunwoo sorularını cevapsız bırakarak kalabalığın arasına girmişti.
Eunwoo, Moonbin'in onu hatırlaması için içinden dua ediyordu. Moonbin'in önüne geçip konuştu.
"Beni hatırlıyor musun Moonbin?"
Moonbin alaycı bir gülüş ile cevaplamıştı.
"Daha iyi taktikler bulmalısın. Aslında bulmasanda olur. Ben yenilerle-" sözünü yarıda kesmişti. Elini alnına götürüp devam etti. "Ah! Pardon, pardon. Eziklerle İlgilenmiyorum!"
Bunu demesi ile büyük bir kahkaha kopmuştu. Moonbin ise yandan sırıtmasi ile omzuna vurarak yanından geçip gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SMOTHER 2 •BİNWOO•
Fanfic4 yıl sonra bir araya geldiklerin de, zorbalıklarına katlanabilecek mi? 2018