7'

727 62 60
                                    

  Eunwoo merdivenlerin başıma gelmiş , yukarı kattaki sınıfına gidecekti. 1 hafta önce yujin ile konuşmaları iyi sonuçlanmış olsada bir kaç gün yunjin Eunwoo ile göz göze gelmemeyi tercih etsede son günlerde arkadaşça iyi anlaşıyorlardı.

Mj herzaman ki gibi Eunwoo'nun boynuna vurarak ortaya çıkmıştı. Eunwoo alışmış olacak ki artık bunu sadece gülerek karşılıyordu.

"Naber beylerr!?" demişti jinjin.

Üçüde merdivenlerden şakalaşarak çıkarken, yunjin elinde kitaplarla aşağıya doğru iniyordu. Moonbin, merdivenlerin başında belirirken Sanha'ya yunjin'i ittirmesini söylemişti.

Eunwoo hala diğerleriyle ile şakalaşıyordu. Sanha Yujin'in ayağına küçük bir tekme atmıştı. Yujin dengesi bozulmuş düşerken ufak çaplı bir çığlık atmıştı. Eunwoo bakışlarını yukarıya doğru çevirdiğinde yujin'i düşerken görmesi ile onu tutmaya çalışmıştı.

Eunwoo Yujin'in belinden sıkıca tutsa da ikiside merdivenlerden yuvarlanmıştı.

Yujin alta, Eunwoo ise üstte kalmıştı. Eunwoo omzunun ağrısı ile hafifçe inlemişti. Herkes etraflarında daire çizmiş onları izliyorlardı. Eunwoo altında kalan Yujin'i fark edip hızla üstünden kalkmıştı. Yujin'in başının arkasına elini koymuştu. Başının kanadığını görünce gözleri iyice büyümüştü.  başını kaldırıp merdivenin yukarısına baktığında Pis pis sırıtan Moonbin'i gördü.

Ayağa kalkıp merdivenin başında duran Moonbin'e sert bir yumruk geçirdi. Moonbin merdivenden tutunarak zorla dengesini sağlamıştı.

"BU KADARI DA FAZLA AMA!" diye bağırdı Eunwoo. Moonbin'in karşılık vermesini beklemeden merdiven basamaklarından hızla inerek yujin'in yanına geldi.

Öğretmenlerin gelmesi ile Eunwoo ve yujin nevire götürülmüş, Moonbin ise müdürün odasına.

Yujin yatakta uzanırken başına beyaz geniş bir bant yapıştırmışlardı. Eunwoo tişörtünü çıkartmış kas genşetici sürüyordu kendine.

Yujin gözlerini açtığında Eunwoo'yu öyle görünce hemen gözlerini kapattı. Eunwoo gülmüştü hemen üstünü giyinip gözlerini açabileceğini söyledi.

Kapının tıklanması ile içeriye Mj ve jinjin geldi.

"İyi misiniz?" dedi mj. Yujin oturur pozisyona geçti ve başı ile onayladı.

"Yine iyi bir haberim var! Müdür Moonbin, Rocky ve Sanhaya uzaklaştırma cezası verdi. Bir kere daha böyle bir şey olacak olursa okuldan atılacaklar." demişti jinjin.

Dörtümüzde gülmüştük. O sırada kapı tekrar çalmıştı. Bu sefer moonbin, rocky ve sanha gelmişti.

"Özür dilerim" diyerek göz devirdi Moonbin. Mj ve jinjin kahkaha atmıştı.

"Bizde dilemek istemezdik ama işte!!!" diye itici bir ses ile söyledi Rocky.

"ama yinede sizi rahat bırakmayacağız haberiniz olsun" demişti aralarında daha küçük görünen Sanha.

"Kabul etmeli miyiz?" demişti Eunwoo.

"Siz bilirsiniz" demişti Moonbin. Ardından ise odadan çıkmışlardı.

Jinjin hemen özür dileme videolarını çekmiş olacakki hemen okul wep sayfasına yüklemişti. Kısa sürede okulda alay konusu olmuşlardı.

Eunwoo yatağında uzanırken o videoyu izleyip izleyip gülüyordu. Ama bir yandan Moonbin için üzülüyordu. O bitirmişti herşeyi, ama neden Eunwoo hala son bulduramıyordu? Videoyu son bir kez daha izlerken eunwoo Moonbin'e aşk dolu bakışlar atıyordu resmen. Telefonun yukarısında mesaj geldiğini belirten bir yazı çıkmıştı.

Hemen mesaja girip okuduğuna mesaj Moonbindendi

"Bunu yanına bırakacağımımı sanıyorsun?? Seni berbat edeceğim!"

Eunwoo göz devirdikten sonra mesajına cevap verdi.

"Ne ara böyle oldun sen? Sen benim tanıdığım ve sevdiğim Moonbin değilsin. Ben o Moonbin'i yıllarca bekledim, seni değil. Ve hâla onu bekliyorum. Sırf Popiler olmak için başkalarının canını yakıyorsun! Sencede saçma değil mi?? Kendin olduğunda daha çok sevileceğinin farkında dahi değilsin. Bana dedin ya o gün ezik diye. Aslında kimin ezik olduğu ortada. Senden nefret ediyorum!! Ve bu 2 ayda bana yaptığın her şeyi bir bir ödetmek isterdim, ama sen gibi olup seviyemi düşürmek istemiyorum"

SMOTHER 2 •BİNWOO•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin