Eunwoo okula gitmemişti bu gün. Evde boş boş durmak canını sıkıyordu. Dolabını açıp kırmızı bol kısa kollu bir tişört altına bol, yırtık bir kot gitmişti.
Sokağın başındaki mini markete girip soğutucudan bir şişe içki alıp kasaya geçmişti. Kasaya kendi şişesini koyduğunda arkadan birisinin daha aynı içkiden koyması ile bakışlarını o yöne çevirdi. Bu o gün ki kızdı.
"Sende mi okula gitmedin?" demişti kız.
Eunwoo bakışlarını kızdan çekip kendi içkisinin parasını ödedi ve marketten çıktı. Kız kendi içkisinin parasını ödeyip Eunwoo'nun peşinden koşarak ona yetişti.
"Beraber bir şeyler yapalım mı?" demişti kız. Eunwoo hala sessizliğini koruyarak yürümeye devam etmişti.
Kız yüzündeki gülümsemeyi sürdürürken beklemesini söyledi. Eunwoo'nun önüne geçip durmasını sağlamıştı.
"Ah bu arada ben yujin!" diyerek elini uzatmıştı. Eunwoo, Yujin'in eline bakıp ardından yürümeye devam etmişti. YuJin Eunwoo'nun peşinden yürümeye devam etmişti. Ama yüzündeki gülümseme bu sefer daha küçüktü.
"Bende Eunwoo" demesiyle Yujin tekrardan gülümsemiş, adımlarını hızlandırmıştı.
"Memnun oldum Eunwoo" yujin aralarında sohbet açmaya çalışarak soru sormaya devam ediyordu.
"Neden bu kadar soğuksun?" demişti Yujin. Ama Eunwoo yine cevap vermemişti. Eunwoo'nun yapısıydı bu. Sessiz ve sakindi. Çok konuşmazdı.
"Moonbin ile aranda olan ne?" Yujin'in bunu demesi ile Eunwoo adımlarını yavaşlatmış en sonunda durmuştu.
"Önceden çok yakındık, olan bu sadece" demişti Eunwoo. Yujin başıyla onayladıktan sonra dudaklarını büzüp yere baktı.
"Nereye gidiyorsun?" Yujin hâla soru yağmuruna devam ediyordu.
"Sadece takılıyorum öyle, bende nereye gittiğimi bilmiyorum" demişti Eunwoo. İlk defa bu kadar uzun konuşmuştu Yujin'e karşı.
Bir çocuk parkına vardıklarında Eunwoo boş gördüğü banklardan birine oturdu. Yanınada Yunjin.
İçkisini açıp bir kaç yudum almıştı. Telefonun titremesi ile şişesini yanına koymuş gelen mesaja bakmıştı. Moonbin'den idi.
"Neden okula gelmedin?" demişti moonbin. Eunwoo ise karşılık olarak:
"Çokta umrundaymışım gibi konuşma" demişti.
Telefonunu kapatıp içkisinin yanına koyduğunda Yujin yine konuşmuştu.
"Aranız pek iyi değil galiba" demişti yujin. Eunwoo ise sadece başıyla onaylamıştı.
Bir süre sessizce oturduklarında yuJin tam bir şey söylecekken mj ve jinjin yanlarına gelerek Yujin'in konuşmasına mani olmuştu. YuJin'in suratı asılırken mj yine Eunwoo'nun boynuna vurmuştu.
"Napıyorsun burada?" demişti Mj, Eunwoo'nun saçlarını karıştırırken.
"Neden okula gelmedin?" demişti jinjin.
Eunwoo ayağa kalkarak mj'in boynuna vurmasına karşılık olarak omzuna vurmuştu. Mj bankın etrafında koşarken, Eunwoo'yu sinir etmek için konuşmaya devam ediyordu
"Ne zamandan beri sevgilin? Neden anlatmadın bize?" demişti mj adımlarını hızlandırırken.
"Gel buraya!" diye bağırarak Eunwoo bank'ın üstünden atlayarak Mj'i yakalamaya çalışıyordu. Mj ve Eunwoo parkın dışına doğru koşarken, Jinjin bank'ın üstünde duran Eunwoo'nun telefonunu aldı.
"Beni bekleyin" diye arkalarından bağırdı jinjin. Ardından peşlerinden koşmaya başlamıştı.
Her üçüde gözden kaybolurken Yujin arkalarından sadece bakakalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SMOTHER 2 •BİNWOO•
Fiksi Penggemar4 yıl sonra bir araya geldiklerin de, zorbalıklarına katlanabilecek mi? 2018