8'

686 58 30
                                    

Moonbin Eunwoo'nun attığı mesajdan sonra derin düşüncelere dalmıştı. Kolidorda yere bakarak yürürken bir çocuğa çarpsa bile umırsamamıştı.

"Hey dostum neyin var?" demişti rocky.

"Bu gün çok dalgın" demişti sanha. Ama Moonbin onları umursamadan  sınıfa girmişti.

Eunwoo sırasına oturmuş başında duran arkadaşları ile şakalaşıyor, gülüyor, oynuyorlardı.

Eunwoo bakışlarını kapıdan giren Moonbin'e kaydırdı. Moonbin ile bir süre bakıştıktan sonra Eunwoo önüne döndü.

Ders boyu Moonbin sadece Eunwoo'yu izlemişti. Eunwoo ise hiç umursamadan Moonbin'e bir kere olsun dönüp bakmamıştı.

Tenefüse girdiklerinde eunwoo, mj, jinjin ve yujin hep beraber bir banka oturmuş uno oynuyorlardı.

Bahçenin diğer köşesinde moonbin, rocky ve Sanha oturmuş onları izliyorlardı.

"Hadi şunlara biraz bulaşalım, sıkıldım" demişti Rocky.

"Hadi" diye ayağa kalktı Sanha.

"Hayır! Yapmayın" demişti Moonbin gözlerini onlardan ayırmadan.

"Of! Çok sıkıcısın. En son müdüre gittiğimizden beri çok durgunsun" demişti Sanha.

"Hadi biz gidelim" demesi ile Rocky de ayağa kalkmıştı.

"Durun dedim ya dinlesenize beni! Okuldan kaçacağım çıkışta araba ile alırım sizi" diyerek Moonbin ayağa kalkmış okulun arka bahçesine gitmişti. Duvardan atladı ve yakalanmamak için hızlı adımlarla sokaktan uzaklaşmıştı.

Yujin, jinjin'e vurup kahkaha atıyordu.

"Birileri yine kaybetti" demişti yujin. Jinjin homurdarken yanlarına Rocky ve sanha geldi.

"Ne oynuyorsunuz? Uno mu?" eline kağıtlardan birini aldığında konuşmuştu Rocky.

"Çete başınız nerede? O videodan sonra okula gelecek yüzümü kalmadı acaba?" demişti yujin. Eunwoo sessizce gülerken, jinjin ve mj kahkaha atıp tokalaşmışlardı.

"Anlarsın ya bir takım işleri var" diyerek göz kırpmıştı Sanha.

"Neyse burası çürümüş ceset gibi koktu. Gitsek mi?" demişti Mj. Eunwoo bu gün yeterince sessizdi. Gerekeni zaten arkadaşları hallediyordu.

Rocky elindeki kağıtı işaret ve orta parmağı ile Eunwoo'nun yüzüne doğru fırlatmış, okul binasına doğru yürüdüler.

Moonbin babasının arabasını almış okul çıkışında arkadaşlarını bekliyordu. Rocky ve sanha birbirlerine vurarak okul kapısından çıkmışlardı. Moonbin'i görünce kendilerini düzeltmiş yanına doğru ilerlemişlerdi.

Moonbin sürücü koltuğunda, yanında Rocky, arkada ise Sanha oturuyordu.

"Ah dostum! İçtin mi? Leş gibi kokuyorsun" demişti Rocky burnunun önünde elini sallarken.

"Gündüz gündüz mü?" demişti Sanha.

Moonbin sorularını cevapsız bırakmış yolun sağında durmuştu.

"Neden durduk?" diye soran Sanha'ya dikiz aynasından bakarak cevapladı.

"Biraz bekle görürsün" Dedi Moonbin.

Kısa bir süre sonra yolun başında Eunwoo belirmişti. Elindeki kitapları düzenlemeye çalışırken yolun karşısına geçiyordu.

"GÖSTERİRİM SANA NEFRET ETMEYİ! GÖSTERECEĞİM SANA KENDİN OLMAYI! DEMEK SEVİYENİ DÜŞÜRMEK İSTEMİYORSUN!" diyerek vitesi değiştirmiş gaza yüklenmişti Moonbin.

"Napıyorsun!?? Kendinde değilsin sakın yapma!!" diye bağırmıştı Rocky.

"BU KADARI ÇOK FAZLA OLURR, DUUURR!!" diyerek Rocky'e eşlik etmişti Sanha.

Araba Eunwoo'ya saklaştığında Rocky ve sanha'nın çığlıkları dahada çoğalmıştı. Rocky koltuğa iyice yaslanarak gözlerini sımsıkı kapattı ve başını sağa çevirdi, Sanha ise kolu ile gözlerini kapatmıştı.

Eunwoo yuJin'in arkadan gelen 'dikkat et' sesi ile arabanım hızla ona yaklaştığını fark etmiş. Öylece dona kalmıştı.

SMOTHER 2 •BİNWOO•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin