5'

753 65 53
                                    

Eunwoo sırasında oturmuş yine bir şeyler karalıyordu. Eunwoo'nun önündeki sandalyeye yujin oturup arkasını döndü.

"Günaydın!"demişti Yujin. Eunwoo başını kaldırıp Yujin'e baktı.

"Günaydın.. Biz seninle aynı sınıfta mıydık?" demişti Eunwoo. Yujin kahkaha atıp sorusuna cevap verdi.

"Ah! Çok dalgınsın ama! Okulun başındam beri burada oturuyorum." demişti Yujin. Eunwoo'nun hiç dikkatini çekmemişti açıkcası..

"Yüzündeki yara iyileşiyor yavaş yavaş" demişti yujin farklı konu açmaya çalışarak.

Sınıfa öğretmen girdiğinde  yuJin önüne dönmüştü. Yaklaşık 15 dakika sonra arka sırada ki Jinjin Eunwoo'yu dürtmüştü, Eunwooda jinjin'e bakıp söylemesini bekliyordu.

"Bunu moonbin gönderdi" diyerek bir kağıt uzattı göz kırparak. Eunwoo uzanıp kağıtı aldığında önüne döndü.

Kağıtı açıp içindeki küçük ve güzel yazıyı okudu. "Rocky ve sanha dün şehir merkezindeki parktan geçerken seni ve yujin'i görmüş bir süre kenara geçip sizi dinlemişler. Anlaşıldığı kadarıyla çıkmaya başlamışsınız, doğru mu?" yazıyordu.

Eunwoo, Moonbin'e döndüğünde Moonbin'in onu izlediğini fark etti. Eunwoo 'umsuyormuş gibi davranma' dercesine baktığında kağıtı yırtmıştı.

Yine öğle tenefüsü geldiğinde yemekhanede mj ve jinjin yan yana oturmuş karşısına ise Eunwoo oturmuştu. Eunwoo sadece yemeğine odaklıyken yanındaki boş yere bir yemek tepsisi koyulmuştu. Başını kaldırıp baktığında yujin tüm güler yüzü ile dikiliyordu.

"Boşsa oturabilir miyim?" demişti yujin. Mj ve jinjin aynı anda onaylarken Yujin gülümsemesini genişletip oturmuştu.

Eunwoo tekrar önüne dönüp yemeğine odaklanmışken moonbin gelip Eunwoo'nun yemek tepsisinin üstüne kendi arta kalanları dökmüştü.

"Bunuda ye" demişti Moonbin giderken.

"Bunlarıda" diyerek Rocky ve Sanha kendi yemeklerini dökmüştü.

Mj, jinjin ve yujin şaşkınca bakarken, Eunwoo iyice sinirlenmiş elindeki kaşığı sıktı. Büyük bir sinirle ayağa kalkarak arkasını döndü ve kaşığı Moonbin'in kafasına sertçe fırlattı. Eunwoo'nun yaptığı bu hareket ile tüm yemekhane'in dikkatini çekmiş, herkes büyük bir şokla Eunwoo'yu izliyordu.

SMOTHER 2 •BİNWOO•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin