1'2

616 48 55
                                    

Eunwoo ve yujin kolidorda yürürken Moonbin kolidorda dolapını açmış içinde dolu olan hediye kutularını elinin tersi ile yere fırlatmıştı.

Yujin gözlerini devirerek yeniden bakışlarını Moonbin'e çevirdi.

"Şunun kendini beğenmiş tavırlarından bıktım. Kızlar hâla neden peşinde çözemiyorum" demişti Yujin.

Moonbin Yujin'in dediklerini duyarak dolapın kapağını sertçe kapatmış yanlarına gelmişti.

Yujin'e bakarak konuşurken Moonbin zorla gülümseyerek konuşmuştu.

"Ders beden, geç kalma istersen" dişlerini sıkarak konuşuyordu, bakışlarını Eunwoo'ya çevirdiğinde bakışlarını üstünde gezdirdi. "Hem beden dersinde yapman gereken bir şey var, kaçırmak istemezsin değil mi?" diye eklemişti moonbin.

Göz kırparak yanlarından giderken Mj ve jinjin geldi.

"Hadi hadi! Geç kaldınız çabuk!" dedi Mj.

"Bence de ceza alacaksınız!!" diye ekledi mj'in sözüne jinjin.

Hoca spor salonuna girmeden herkes ısınma hareketleri yapıyordu. Moonbin spor salonun ortasına geçerek ellerini birbirine vurdu.

"Herkes toplanabilir mi?? Size bir şey göstermek istiyorum" dedi moonbin.

Herkes'in bakışları Moonbin'e kaymış ve etrafında toplanmışlardı.

"Eunwoo yanıma gelir misin?" diyen Moonbin Eunwooya bakıyordu. "Önümde diz çöküp özür dilemen gerekiyor"

Eunwoo yandan sırıtmıştı. Bakışlarını Moonbinden çekip arkasını dönüp spor salonun kapısına doğru ilerliyordu.

"Kaçamayacağını biliyorsun değil mi?" diye bağırmıştı arkasından Moonbin.

Eunwoo salondan çıkacağı sırada hoca gelmişti. Eunwoo göz devirip sıraya geçmek zorunda kalmıştı.

Beyzboll için paslaşma ile başlamışlardı. Moonbin, Eunwoo ile paslaşıyordu. Rocky, jinjin ve sanha ile mj de aynı şekilde.

Moonbin Eunwoo'ya oldukça sert atsada Eunwoo sakince atmaya devam ediyordu.

Moonbin'in son attığı top Eunwoo'nun karın boşluğuna gelmişti. Eunwoo elini karnına koyarak inlemişti.

Mj hemen yanına gelerek Eunwoo'yu sıkıca tuttu. Jinjin Moonbin'in yanına gitti.

"Yavaş olsana!!" diye bağırdı jinjin.

"İyiyim ben abartmayın" Eunwoo yavaşça dik bir pozisyona geçti, inleyerek..

••

Eunwoo nevir'e gitmiş yatıyordu. Moonbin dün Eunwoo'ya durumu açıkladıktan sonra attığı cevapa bakamamış, telefonu hiç eline almamıştı bile.

Soyunma kabinine gitmiş üstünü değiştirmişti. Çantasını alıp çıkacağı sırada telefonu eline almış, Eunwoo'nun yanıtına bakmak istemişti.

'İki yapancı olmayı seçmeseydin, bu sorunu atlatabilirdik" 

Moonbin telefonu yere fırlatmış dolapa yumruk atmıştı. Onunla iki yabancı olmayı istemiyordu.

Koşarak nevire gittiğinde kapıyı bir hışımla açtı, Eunwoo aniden açılan kapı ile uyanmış ve yatakda dik pozisyona geçmişti.

"Özür dilerim! İki yabancı olmak istemiyorum tamam mı!!!?" diye bağırmıştı moonbin.

Eunwoo oldukça şaşkın gözleri dolmuş Moonbin'e bakıyordu.

"Seninle olmak istiyorum.." bir öncekine göre daha sessiz söylemişti bu cümlesini..

"Ama aile.." moonbin ekleme yaparken Eunwoo sözünü kesti.

"Ailenin her dediğini yapıyormuş gibi konuşma!! Canımı acıtmaktan başka bir şey yapmıyorsun!" dedi Eunwoo sinirlice.

"Bu gün için özür dilerim.." başını eğdi moonbin.

Kısa bir süre sonra Moonbin Eunwoo'nun kolumdam tutup çekiştirmeye başladı. Hızlıca sınıfa girdiğinde tutmuş olduğu kolu havaya kaldırdı. Eunwoo ne yaptığını şaşkınca izlerken tüm bakışlar ikisine dönmüştü.

"Bu çocuktan uzak durun!! O benim ilk ve tek aşkım! Ve şu andan itibaren benim SEVGİLİM!" diye sınıfa karşı bağırdı Moonbin.

Rocky, sanha, mj ve jinjin şaşkın şaşkın bakarken Yujin gülümsemişti.

Sınıftakilerden 'ne yani Moonbin eşcinsel mi?' diye sesler çıkarken Eunwoo o şaşkın bakışlarını dahada büyülterek gülümseyen Moonbin'e bakakaldı.

SMOTHER 2 •BİNWOO•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin