Capitolul 1

1.1K 62 13
                                    

Ciorba...ciorba...ciorbaaa....PATEU?

-Sam de ce avem atata ciorba in frigider?

-Pentru ca e buna?

-Sam... sti ca te iubesc da in momentele astea ma intreb daca ai doar ghemotoace de blana in cap, spun si ii dau un mic sarut.

-Chloe!!! Mi-ai vazut cutitu?

-Frigider...spun detasata..Si acuma serios ce om intreg la minte ne pune pe noi sa stam in acelasi apartament?

-Nu stiu dar statu cu un cuplu imi face greata...spune blondina si da sa plece.

-Unde mergi? Avem misiune maine!striga Sam dupa ea.

-Alex s-a despartit de prietena lui..ma duc sa ii tin de urat!spune si cu o privire sireata pleaca inchizand usa in urma ei.

Si acum hai sa va spun ce s-a intamplat in ultimi doi ani de cand nu ati mai auzit nimic de noi. La inplinirea mirobolantei varste de 16 ani noi 3 am fost declarati agenti speciali si am fost facuti o echipa. M-am pus cu Sam acum 9 luni cand am fost respinsa de Chad. Iar ceea mai buna prietena a mea e ceea mai detasata si sireata fiinta de cand nu mai il avem pe James pe aici.

In rest nimic neschimbat.

-Chloe mi-ai vazut boxeri?striga Sam din camera alaturata.

-Frigider!spun si merg sa ii inmanez boxerii. Sigur vrei sa ii ei pe tine?

-De ce sa nu ii iau pe mine?

-Pentru ca au fost in frigider?

-Exact! AIIIIIII RECEEE!

-Ar trebuii sa ne punem hainele in dulap.. spun eu si imi iau peria din cuptoru cu microunde.

Megan

-Alex!

-ce vrei?striga el din patul lui.

-vreau sa iti revi

-Aha

-Uite... Ia siliconul ei si simtete mai bine..spun si ii arunc siliconu pe pat

-Esti nebuna!!!

-Alex....vezi ca ai picat din pat..

-SERIOS?NU STIAM

-Stiu..esti mai prost asa de fel.

Am inceput sa ma inteleg destul de bine cu tipu asta asa ca azi de dimineata mi-am luat cutitu si am vrut sa omor pitipoanca care ia frant inima da am scos siliconu..well...invatatura de minte..data viitoare tintim creieru

De cand a disparut EL.. am fost destul de detasata emotional..am incercat sa il dau uitarii ca urmare am ajuns in pat cu Alex de mai multe ori.. dar imi e posibil..Si da....

Sunt perfect ok chiar daca Chloe crede ca duc lipsa de atentie. Sa ramana cu amorezatul de Sam si sa ma lase in pizda mea.

Continuand... Alex e super mort si distrus sentimental..se vede pe el..

-Meg...

-hm?

-Sunt un cacat pe doua picioare..

-Ba nu, esti un tip sexi bro,spun si ma apropiu lipindu-ma de abdomenu lui mana coborandu-mi mana pana la barbatia lui..

-Si tu esti sexi pacat ca nu ai pe cineva care sa te iubeasca

-Nu am nevoie de cineva care sa ma iubeasca

Dupa asta l-am sarutat el s-a pus peste mine....a inceput micul joculet(fara oral-prea scarbos pentru mine-)si-a bagat degetele in mine

-Futate-ar dumnezo ma futi sau imi cauti comori in pizda?

Ati spune ca m-am transformat intr-o curva care vrea doar pula. Nu e chiar asa chiar daca multi cred asta. Tot ce fac este sa ii dau afectiune lui Alex(prieteni cu beneficii nimic mai mult) in rest ma mai fut in unele misiuni(obligatia muncii) dar e ok ca dupa omor tipii respectivi.

Acum v-ati putea intreba cum m-am dezvirginat? Lucas? Sam? Ghiciti ce?
Mi foarte lene sa va dau detaliu asta asa ca o lasam pe mai tarziu.

Booon intre timp s-a terminat si Alex dupa a inceput sa planga,iar dupa ce l-am calmat a plecat sa ia schitele primariei din Scotia ca trebuie sa o jefuiasca in 2 zile.

-Te descurci sa iesi?ma intreaba

-dada! Si nu mai vorbi cu curva aia. E doar pizda aia cat un crater de ea.

-stiu stiu...Ai grija de tine..

-Dada cum spui tu,spun indiferenta iar atunci el respira si expira greu inchizand usa.

Cred ca voi iesi pe geam. Doar asa de chef.

buuun acuma fugi in casa i-ati geanta si treci la scoala. Aş putea sa chiulesc. Da ar fi a 5 a oara pe luna asta si mi-as lua bataie de la vreo 5 persoane diferite.

*peste jumatate de ora*

-Neata!strig intrand in clasa.

-Megan e ora 1 dupa-masa.

-I know,i know

*dupa 3 ore*

-eu nu inteleg cum poti lua 10 la toate materiile!spune Sam ofticat

-Nici eu.spun cu indiferenta.

-Las-o Sam.E un geniu.spune Chloe.

-Is pe dracu.Acuma haideti ca mi foame.

-Nu crezi ca mananci prea mult in ultima vreme?intreaba Chloe.

-Nup

-Poate esti gravida!spune Sam.

-Poate esti tu gravid!Te-ai gandit la asta?

Dupa asta m-am hotarat sa mananc pe acoperis nu de alta da nu imi place sa mananc de fata cu 2 amorezati care isi baga limba in gura unu la altu mai tot timpu si de alte fiinte umane nu aveam chef.

Primesc un SMS de la Chloe

"Ai grija sa fi gata la timp pentru misiunea de maine"

Normal ca o sa fiu lol

"Dada sigur sigur"

Am terminat de mancat iar dupa mi-am aprins o tigara si am inceput sa examinez oamenii din campus.

No mi so facut si mie chef sa scriu asa ca uitati aici un capitol proaspat scris.

Sper sa va placa chiar daca progatonista noastra Megan a devenit putin cam vulgara.

Assassina cu sange pur 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum