M-am trezit de dimineata langa el. Aseara adormind unul in bratele celuilalt. Ma ridic si incep sa ii examinez fata. E mai matur acum... sau poate doar acum realizez chestiile astea pentru ca mereu ma trata ca pe o pustoaica. Dau sa plec dar ma prinde de incheietura si ma trage peste el.
-Ma scuzi? Voiam doar o cafea! ma rastesc la el.
-Si eu vreau sa mai stai. Cat ii ceasul?
-In jur de 10, ii spun plictisita.
-Si de ce nu a sunat alarma?
-Pentru ca sambata am liber iar azi e sambata. Era sa uit.
-Hmm.. dar ce ai facut tu ca sa ai o zi libera pe saptamana? intreaba el lasandu-ma sa ma ridic.
-Dupa ce ai plecat am inceput sa ma concentrez pe misiuni iar acum sunt cea mai "medaliata" de pe aici, spun gesticuland ghilimelele in aer.
Si cu asta ma ridic din pat, ma duc in bucatarie, imi torn o cana cu cafea, ma pun pe blat si imi aprind o tigara.
-Ti-ai dezvoltat niste obiceiuri cam proaste nu crezi? spune el urmandu-ma in bucatarie si punandu-si o cana cu cafea.
-Nu chiar, fac ce ma taie capu, ii raspund urmarindu-l cu privirea cum se aseaza la masa. Privirile noastre se intersecteaza pentru o secunda si ii pot vedea privirea protectoate si ingrijorata.
***
Dupa ce stam la povesti am decis sa dam o tura prin campus asa ca m-am imbracat si am iesit din cladire. Ne indreptam spre cladirea principala dar nu ne grabeam deloc, James examinand fiecare parte a campusului. Mereu cand treceam pe langa cineva se holba la noi.
-Nu va mai holbati daca tineti la vietile voastre! am strigat ceea ceea ce i-a facut pe cei din jurul nostru sa se infioare.
James
Ne plimbam prin campus si nu pot decat sa observ ce reputatie si-a creat de cand am lipsit. Se vede clar ca absenta mea este un motiv principal pentru care e asa. Gandinu-ma la toate astea, involuntar am prins-o de mana ceea ce o face sa tresara si sa isi coboare putin capul dar nu spune nimic. Vreau atat de mult sa o recastig si sa fie a mea. Am asteptat 2 ani momentul asta.
Megan
Intr-un final plimbarea noastra se incheie cand ajungem in fata cladirii principale.
-Ce vrei sa facem aici?
-Ne antrenam ce altceva?
-Parca era ziua ta libera.
-Pai e. Fara asistat la antrenamentele rankurilor mai mici, fara misiuni, fara rapoarte... e un vis devenit realitate. Iar pe seara e ceea mai tare parte.
- Anume?
-Face Mira cinste la bar! strig si se intorc cateva persoane spre noi.
Ne continuam drumul pana ajungem in fata camerei cu armament.
-Realizezi ca nu e bun alcolul pentru varsta ta nu?
-Si tu consumai la varsta mea deci sa nu aud.
Si cu asta spus ma ia si ma tranteste de peretele de langa noi imobilizandu-ma.
-Si ce crezi ca faci?il itreb incercand sa nu par socata.
El se apropie incet de mine si imi sopteste.
-Imi fac griji pentru tine..
-Nu ai de ce!spun fixandu-l cu privirea. Distanta dintre noi fiind aproape inexistenta.
-oh dar ce dimineata romantica!
-Neata si tie Sam, spun intorcandu-mi capul in directia din care am venit si ii vad pe Sam, Chloe si Chad care eramai confuz decat ieri. James imi da drumul cu un oftat.
CITEȘTI
Assassina cu sange pur 2
किशोर उपन्यासContinuam povestea peste doi ani cand atat Megan cat si Chloe si Sam ajung in centrul adolescentei. (16 ani zici)Modul lor de gandire se schimba oarecum, apar mai multe drame, apar noi prieteni si noi dusmani. Bine ati venit la mult asteptarul vol...