Capitolul 12

198 10 2
                                    

-Nu pot sa cred! tresar speriata.

-Esti ok?dar nici bine nu apuca sa ma intrebe baietii caci lucrurile o iau razna.

Fata i-a scos ochiul si a sarit sa stranga de gat omul. Toti copii din sala s-au speriat si au inceput sa urle.

-Liniste! strig si ma apropii de fata calma.

M-am apropiat de ea si i-am pus mana pe umar vrand sa ii distrag atentia de la omul pe care voia sa il omoare. Atunci ea si-a indreptat privirea spre mine iar cand am facut contact vizual i-am aratat aceeasi ochi pecare ii avea si ea la momentul acela. Socata si-a revenit si mi-a lesinat in brate.

-James te rog linisteste lucrurile aici. Eu o voi duce sus.

-Nici o problema! spune si imi face cu ochiul.

Sala de antrenament are un birou sus cu sticla de unde poti privi antrenamentele. Nu oricine are voie aici dar nu se va supara directorul de data asta.

Am pus-o pe canapea si am stropit-o cu putina apa pe fata. Ea se trezeste panicata.

-Hei..hei.. esti bine acum. Calmeaza-te te rog.

Se linisteste putin pana sa ma intrebe.

-Ce s-a intamplat cu mine? Si cu tine?

-Vezi ochii astia?spun si imi arat pentru o secunda ochii de sange pur.

-Da..

-Sunt aceeasi ochi pe care i-ai avut si tu.

-Nu inteleg.

-Exista oameni care se nasc cu puterea de sange pur. Acei oameni sunt niste assassini inascuti si pentru asta sunt facuti. Dar sunt foarte periculosi daca scapa de sub control. Exact cum ai facut tu acuma 10 minute la antrenament. De aceea de obicei agentia ii omoara. Dar pe mine nu m-au omorat . Mi-au dat o sansa.

-Ma vor omora?

-Nu ii voi lasa sa te omoare. Daca eu pot controla asta si tu poti.

-Dar de ce nu te-au omorat din prima?

-Pentru ca cineva a luptat pentru mine atunci cand am avut nevoie.. ii spun cu zambetul pe buze si ma uit la James cum sta jos si povesteste cu tutorii rankurilor E.

-Ma poti invata sa controlez asta?

-Normal. Dar pentru asta trebuie sa conving superiorii si sa nu imi faci probleme. Inteles?

-Inteles.

-Apropo, eu sunt Megan!

-Alexis, imi pare bine! spune si dam mana.

M-ai stam umpic pana sa intre baietii. Alexis sta cu privirea in pamant fara sa le ofere atentie. Ma uit la Alex si il vad foarte panicat. Iesim din birou si inchidem usa pentru a nu ne auzi.

-E sange pur.. le spun incet.

-Nu ai de unde sti sigur..spune Alex cu inca o farama de speranta.

-O ba da crede-ma. Stiu ce vorbesc.

-Atunci e moarta, spune Alex.

-Ba nu! Nu e! ii spun hotarata. James o duci pe Alexis la noi la apartament. Tu vi cu mine! ii arat lui Alex si ne indreptam spre iesire.

Chloe

-Esti sigura ca e cel mai bine sa va despartiti? ma intreaba Chad fixandu-ma cu rpivirea.

-Nu iti bate tu capul cu asta. Acuma e important sa iti recapeti memoria. Haide cu mine! 

-Unde mergem? 

Assassina cu sange pur 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum