Capitolul 5

740 56 22
                                    

Megan

Tocmai am aterizat si am coborat din avion.

-Cred ca voi merge sa dooooorm!spune Sam cascand ca un motan lenes si gras.

-Iubire trebuie sa mergem sa dam raportul misiunii!striga Chloe.

-Femeie ma surzesti!

Ma retrag strategic de langa cei doi si ma duc la sediul central.

-Math!!!Prietenul meu de o viata! Ce faci???

-Ce doreste printesa mea? spune hackerul meu preferat luandu-si ochii de la monitorul calculatorului.

-Vreau sa faci o mica favoare pentru prietena ta preferata.

-Hai nu o mai lungi si zi ce vrei.

-Deci vreau sa aflii locatia lu James.

-Ti-am mai spus de o gramada de ori ca nu pot sa il gasesc si am incercat de o gramada de ori.

-Da dar acum e diferit!

-De ce?!

-Pentru ca l-am vazuuuuuut si am pus unu din cipurile tale de urmarire pe el!

-CE MĂ?!

-Stiu ca sunt geniala fara sa imi mai spui:)

-Voi incerca sa il gasesc dar cum vei face rost de autorizatie ca sa mergi dupa el?

-Voi face orice ca sa merg!

-Megan de cateva luni nici macar nu iti mai poti activa puteriile de sange pur cum crezi ca il vei recupera?

-Nu sunt aceeasi fetita de acum 2 ani!Mathew!ii spun raspicat numele. Isi uraste numele de aceea nu multi din organizatie il stiu.

-Unde ai auzit numele ala?

-Baza de date a organizatiei logic! Sti...acolo unde is inregistrati toti copii adusi aici?

-Uneori mi frica de tine

-Aww...MERSI!

-Daca tot ai putut sa intri in baza de date a organizatiei de ce nu faci singura treaba asta?

-Prea complicat pentru mine. Ma bazez pe tine prietene.

Il bat pe umar prieteneste si ma indrept spre biroul directorului. Intru oe usa si Chloe cu Sam erau deja acolo.

-Ati dat deja raportul? intreb uitandu-ma la cei doi.

-Da!spune Sam uitandu-se drept inainte.

Mereu cand e in fata directorului se emotioneaza super tare si zici ca ii un soldat din armata. Sprivirea inainte si drept,tori muschii incordati.

-Pe loc de repauz soldat!striga Chloe la batjocura ceea ce il face sa se sperie putin.

-Infine domn director faptul ca partenerii mei au dat raportul face lucrurile mult mai usoare!

-La ce te referi domnisoara?

-Domnule...vreau sa imi permiteti sa merg intr-o misiune de salvare dupa fostul meu tutore!

-Am auzit ce s-a intamplat si tocmai pentru ca v-au lasat sa scapati inseamna ca ar trebuii sa ne calmam si sa nu facem miscari bruste. Plus ca domnisoara sange pur, din cate am fost informat de cateva luni, mai exact de 5 luni nu iti mai poti activa"puterea" ceea ce te trage in jos.

-Domnule sunt capabila in momentul de fata de mai mult decat credeti.

-Chiar daca ar fi asa nu te pot lasa sa pleci. Chiar daca am afla locatia lui exacta presupun ca este un motiv foarte bun pentru care nu a reusit sa evadeze.

-Si anume?

-Oponenti puternici..si numerosi..poate chiar o organizatie domnisoara.. Nu ma pot risca sa imi trimit fortele tinere spre o moarte sigura.

-Atunci trimiteti-ma doar pe mine!

-Ce tot spui acolo?

-Trimiteti-ma pe mine!

-Nu pot face asta!

-DE CE NU?! EI BINE PACAT CACI EU POT!

Am iesit si am trantit usa in spatele meu. Sunt mai puternica! Poate ca faptul ca nu imi pot folosii abilitatiile de sange pur ma dezavantaseaza foarte tare! Dar nu am sa ma dau batuta! Insfarsit am regasit speranta si nu am degand sa renunt asa de usor.

Ma duc in sala de antrenament unde il gasesc pe Chad.

-Lupta-te cu mine!

-Ce mă!?

-Luptate cu mine idiotule! Acum! Doar cutite!

Ii arunc un cutit si imi pastrez si mie unu.

-Presupun ca trebuie sa te calmez cumva, incepe sa rada prosteste.

Incep sa alerg spre el si incepe lupta. La un momentdat se retrage si se uita oripilat la mine.

-Te-ai speriat?

-Meg scumpă uitate in oglinda! Cred ca la cineva ia reaparut speranta!spune fericit si ma i-a intr-o imbratisare de urs. Cand imi da drumu ma uit in oglinda si raman masca.

Mi-a fost dor sa vad ochii astia. Albastrul ala special care iti fura ochii,starea aceea linistita in care poti se meditazi linistita.

Mi-au revenit "puteriile"

-Se pare ca a revenit domnisoara sange pur. Acum ce vei face?

-Am sa il readuc pe James inapoi! Dracu fie cu mine!

Ne uitam unu la altu si zambim viclean.

Assassina cu sange pur 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum