Capitolul 11

194 12 8
                                    

Ma trezesc de dimineata in patul meu desii nu stiu cum am ajuns acolo. Am o durere de cap ingrozitoare.

-Ce cacat am facut azi noa.... Stai ! Cacat!

Cum am putut sa fiu atat de proasta si sa ma imbat in fata lui? Si i-am mai spus si lucrurile alea. Cam asta e tot ce mi-am putut aduce aminte din noaptea aia. Faptul ca m-a luat gura pe dinainte. Trebuie sa il gasesc.

Ies din camera si in living era fix omul pe care il cautam care beea chill dintr-o cana si fuma o tigara. Daca fumeaza ii clar ca vrea sa se linisteasca. Am pus-o.

-B..b...buna dimineata...spun deabea auzindu-ma.

-Uite cine s-a trezit.

James

Nici bine nu mi-am aprins o tigara ca apare micuta in living. Se pare ca isi aduce aminte ceva de seara trecuta. 

-Ai dormit bine?

-Imi pare rau! spune cu capul in pamant.

-Pentru? o intreb nonsalant.

-Tot ce am spus si am facut. Nu trebuia sa ma vada lumea asa.. nu trebuia sa ma vezi tu asa..nici nu apuca sa isi termine fraza ca ii dau lacrimile.

-Megan! ii fac semn sa se apropie.

Se pune langa mine pe canapea si o iau in brate. 

-Chiar imi pare rau, nu trebuia sa se intample asta, nu trebuia sa iti spun lucrurile alea, spune printre bocete.

-Vorbea alcolul din tine. Sunt strict cu tine pentru ca nu vreau sa te pierd din nou. Intelegi? o intreb luandu-i fata intre palme ca sa se uite la mine.

-Da.. raspunde deabea auzind-o.

Uitandu-ma asa la ea, imi aduce aminte de Megan de acum doi ani. Nu s-a schimbat asa de tare pe cat credeam. E tot aceeasi fata de care m-am indragostit. Micuta, rebela si inocenta.

-Te-am iertat piticot, acuma nu mai plange. Ti-am spus ca o sa te astept. Asa cum te-am invatat sa devii assassin, asa te voi invata sa iubesti da? spun si o sarut pe frunte.

 Ii dau o tigara si merg sa ii torn niste cafea.

-Ti-am dat tigara pentru ca ai nevoie sa te calmezi nu pentru ca sunt de acord cu fumatul inteles?

-Dap! 

Chloe

Ce cacat am facut aseara? Vai ce ma doare capul! Mediez la noaptea trecuta si nu imi amintesc nimic deci merg catre bucatarie sa imi iau un pahar cu apa cand dau de Edward, Sam si Chad pe canapea in living.

-Am... buna dimineata baieti..

-Esti mai bine? ma intreaba Chad.

-Da..

-Cred ca Chloe cu Sam au ceva de discutat, hai cu mine Chad.

Edward inchide usa si ramanem doar eu si cu Sam. 

-Iti aduci aminte de ceva de seara trecuta? ma intreaba calm.

-Nu.. nimic. Ar trebuii?

-Cam da. Uite ce e Chloe, eu te iubesc ca si pe ochii din cap dar aseara ai spus ca il iubesti pe Chad.

-Am facut ce? Vorbea alcolul!

-Deci nu il iubesti?

-Eu.. 

-Chloe.. stiu ca il iubesti. Si tu sti asta. 

-Imi pare rau. Eu nu am fost ceea ce trebuia pentru tine.

Assassina cu sange pur 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum