Capitolul 8

715 48 45
                                    

Perspectiva Chloe(dupa ce a inceput atacul)

  Şireata Meg. Mă trimite cu Chad cand stie clar ca Sam e iubitu meu. Vrea sa ma indoiesc de alegerea facuta dar nu o sa ii iasă.

  Nu imi place de Chad..Sam e iubitul meu si ma iubeste. Nu am sa las garda jos in fata lui; trebuie sa ma tin tare sau altfel va gasi un motiv sa ma ia peste picior.

  -Dar ce serioasa suntem azi! si uite asa sparge tacerea cu zambetul lui specific. Pana la urma nu ii sta in caracter sa fie stresat el e relaxat si le gandeste cu cap de cele mai multe ori.

  -Nu sunt serioasa si nici stresata vreau doar sa terminam cat mai repede ca sa putem pleca! o tai scurt fara a lungi prea mult conversatia dar el nu se lasa aici e plictisit iar eu sunt perfecta pentru propria lui satisfactie

  -De ceva timp nu mai vrei sa stai atat de mult cu mine. Ma intristezi Chloe de ce esti rea?

  -Daca vrei sa te victimizezi cuiva victimizeaza-te curvelor tale.

  -Deci insfarsit recunosti ca esti geloasa si ca iti place de mine.

  -Nu imi mai place de tine Chad maturizeaza-te. Acum sunt cu Sam si ma iubeste.

  -Dar tu il iubesti pe el?

  -eu..

  Nu am terminat propozitia ca m-a luat de talie m-a tras mai aproape si..sarut. Ok pe asta nu am vazut-o venind. Ce dracu? Nu e ok deloc bă. Dar..parca imi place. Nu e deloc la fel ca atunci cand il sarut pe Sam. El e mult mai senzual. Oh doamne ii doar un sarut ce dracu?

  Ok ok ok

-Nu e ok! raspund cu vocea tremurand.

  -Atunci de ce ai raspuns?

  -Nu conteaza vreau sa iti explic ca nu e ok!

  -Nu imi pasa ca nu e ok. Vreau doar sa sti ca nu mi-am dat seama cu adevarat pentru tine decat atunci cand te-am vazut in bratele lui Sam. Te voi astepta in caz ca vei vrea vreodata mereu voi avea bratele deschise.

  -Hai sa il cautam pe James..

  Bine ca deabea acuma isi marturiseste dragostea fata de mine. De ce nu a putut sa o faca acum cateva luni cand am mers la el in genunchi iar el m-a refuzat. Oare sa fie chiar gelozie?

  Of... il iubesc atat de mult, mereu l-am iubit! Nu trebuia sa ma pun cu Sam. Dar nu i-am putut rani sentimentele! Ce mă fac?

  Pana sa apucam sa exploram tot parterul apar in fata noastra in jur de vreo 20 de persoane. Nu ar trebuii sa fie prea greu.

  Chad se afunda direct intre ei iar eu il acopar. Cand au mai ramas doi in picioare Chad si-a primit un picior in cap de toata frumusetea iar asa a picat pe jos.

  Dupa ce am scapat de cei doi m-am dus la el m-am asigurat ca respira si am inceput sa il iau la palme sa se trezeasca in mortii lui ca nu avem timp sa dormim in casa inamicului.

  Dupa vreo 5 minute isi deschide lenes ochii si se uita confuz prin jur.

  -Unde sunt?

  -Cum aduca unde esti? Ai uitat de misiunea noastra?

  -Ce? Misiune? Cine esti? Ce se intampla? SI DE CE ESTE UN OM MORT LANGA MINE!? Ajutor!

  -Opreste-te ca esti mai rau ca o femeie! Esti un assassin si te cheama Chad.

  -Ce assassin? Si atunci de ce nu imi aduc aminte?

  -Ca ti-ai primit un picior in cap si ai ramas fara memorie.

  -Suntem in desene animate sau ce?

-Aparent da! Apropo eu sunt Chloe, ii spun zambareata intinzand si el la randul lui mana.

  -Chad.

  Nu credeam ca o sa ajung sa fac cunostiinta cu el a doua oara.

Assassina cu sange pur 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum