Chloe
I-am dat cu pistolul in crestetul capului si parea si mai dezorientat.
- Oare la ce ma asteptam?
-Heeeeey! Esti rea!
-Infine...Hai sa mergem..
-Nu merg cu tine! Pari periculoasa!
Ok.. am pus-o acuma. Il iau si il trag dupa mine in cautarea celorlalti.
Megan
Cand i-am ajuns din urma am ramas blocata pe fata lui James da mi-am revenit repede cand am auzit cele mai frumoase cuvinte de cateva zile.
-Te omor!
-Usor tu crizat-o caci nu eu sunt aia care moare azi!
Alerg spre ea si o pun la pamant. Iipun katana la gat cat sa simta ascutisul sabiei si apas incet, si vad cum i se preling firisoare de sange . Mi-a luat barbatul de langa mine. Nu am sa o iert. Va murii in agonie. Nimic nu ma va mai opri acum!
-Megan! Nu o face! striga James.
Ii vad aparand si pe ceilalti si se uitau cu mila la mine.
-Megan lasa katana jos, James se apropie usor de mine.
Eu scap arma pe jos si ii sar in brate cu lacrimi in ochi.
-James! Traiesti..Plangeam in bratele lui ca si un copil mic caruia i-ai luat jucaria.
-Sunt aici...sunt aici..
-Sa nu mai pleci niciodata!
-Niciodata...
James
A suferit mult cat timp am lipsit. Nu merita asta. Ma voi asigura ca nu va m-ai suferi niciodata. Ma ridic si o iau la pas catre ceilalti.
Ne-am urcat in masina si am plecat spre casa. Tot drumul Megan a stat lipita de mine ca si o pisicuta.
Megan
Ne dam jos din masina si intram in cladirea agentiei. M-ai intai mergem sa ne vedem cu seful. In timp ce mergeam prin curte toti ochii erau atintiti pe noi.
-Voi nu aveti alta treaba? strig la ei si pleaca.
-Uuu, dar ce rea suntem.
-Termina! strig la James si imi aprind o tigara.
-O nu tu nu fumezi!
-Dar si tu m-ai fumai! Te-am vazut!
-Da, fumam cand aveam nervi pe tine dar asta nu e un motiv sa fumezi!
Imi ia tigara si eu ma bosumflez.
-Dar cu Chad ce s-a intamplat pana la urma? intreaba James.
-O primit una in cap. Si acuma o uitat cine ii.
-Putem sa avem si evenimente fericite?
Intre timp jungem la cladirea principala.
- Copii ramaneti aici. Vom intra doar noi doi.
James intra in cladire alaturi de Chad iar noi ramanem afara.Si normal ca imi m-ai aprind o tigara.
-Megan, acuma ti s-a spus sa nu m-ai fumezi, spune Sam.
-Da da, sigur..
-Iubire! Spunei sa se opreasca. Heeeey Chloe esti ok?
-Ce? Da sigur, cum zici tu..
-Vezi!?
OH.. Se pare ca s-a intamplat ceva in absenta mea. Oare si-a dat seama ca se mintea singura?
Cat timp am povestit ceilalti au iesit. Fix dupa ce mi-am terminat tigara din fericire. Aparent totul s-a terminat cu bine.
-Bun deci s-au facut niste mici modificari. Chad va dormi in apartament cu Chloe si Sam. Iar eu cu tine piticot.
-Ce??strig la ei. Dar...
Nu sunt pregatita de asta ok?A trecut mult prea mult timp, nu mai stiu sa iubesc cum stiam odata.
-Ne vedem maine atunci!
Am inceput sa mergem spre casa, spre fostul apartament. Nu am m-ai mers acolo de mult.
***
Ajungem la apartament. Exact asa cum mi-l aminteam.
-Nu s-a schimbat nimic pe aici..spune James.
-Asta pentru ca nu am m-ai stat aici dupa ce ai plecat, locul asta e plin de amintiri...
-Meg.. spune el luandu-ma in brate si fixandu-ma cu privirea. Hai sa o luam de la capat, in cei doi ani in care am fost despartiti gandul mi-a fost doar la tine. Te iubesc! Vreau sa fiu cu tine pentru tot restul vietii mele.
-James eu... in tot timpul asta imi este frica sa mai iubesc. De fapt cred ca am uitat sa fac asta. Imi e frica, spun toate astea cu greu inainte sa imi dea lacrimile.
-Te voi invata eu, pas cu pas.. te voi astepta...
Ma impinge pe pat si se uita la mine. Instinctiv imi mut privirea. De fata cu el nu pot sa ma impun. Ma simt atat de inferioara si coplesita, dar imi place.
-Hei, uita-te la mine!
Imi mut privirea si intalnesc ochii aceia de care mi-o fost dor atata timp. Isi lipeste buzele de a mele si simt fiori in tot corpul.
-Esti atat de draguta cand rosesti.
-M-ai taci! spun constienta ca sunt rosie ca un rac. Vreau sa fumez, spun si dau sa ma ridic.
-Cine a spus ca ti-am dat voie sa pleci? spune siret si ma saruta pe gat.
Se vede ca i-a fost dor. Si mie mi-a fost dor sa il am langa mine, sa ma tachineze pana ma enervez.
-Te log flumos, spun si ma fac mica sub el.
-Bine bine. Dar cu o conditie.
-Ce conditie?
Mi-a spus ca ma lasa sa fumez doar daca am sa il ascult si nu voi face prostii m-ai mari decat mine. Cam greu de indeplinit dar i-am spus ca incerc.
Am iesit impreuna pe balcon si pe cand am dat sa ma pun pe unul din cele doua scaune siretul de James ma trage la el in brate.
-Poti sa fumezi si de aici.
-Esti atat de fraier.
Imi aprind o tigara si incepem sa povestim si sa radem ca si in vremurile bune.
Mi-a fost atat de dor de tine fraiere.
Nu stiu daca mai traiti sau nu. Dar eu nu am somn (ora trei jumate dimneata) si mi-am adus aminte ca eu scriam carti pe wattpad. Asa ca am zis sa imi provoc putina nostalgie si sa postez un capitol.
CITEȘTI
Assassina cu sange pur 2
Teen FictionContinuam povestea peste doi ani cand atat Megan cat si Chloe si Sam ajung in centrul adolescentei. (16 ani zici)Modul lor de gandire se schimba oarecum, apar mai multe drame, apar noi prieteni si noi dusmani. Bine ati venit la mult asteptarul vol...