Dimineata ma trezesc in bratele lui James. Raman cateva secunde cu privirea atintita spre el zambind involuntar. Ma bucur atat de mult ca in sfarsit il am langa mine dupa atata timp de singuratate. Merg in bucatarie si imi pun o cafea la facut. Imi aprind o tigara si ma indrept in camera la Alexis caci o sunat alarma si nici urma de ea.
Intru in camera si geamul era larg deschis fara urma de fata.
-Fata proasta! strig si dau peste James care deabea s-a trezit. El incepe sa rada.
-Eu zicsa te grabesti daca vrei sa o prinzi.
Imi iau telefonu in graba si ma loghez la zgarda de la gatul ei iar imediat realizez ca si-a dat-o jos. Pacat de ea ca am mai prins fugari. Fugari care stiau sa isi ascunda urmele. Pe oriunde a calcat zici ca a fost o turma de elefanti. Ies din campus, ajung in padurea de langa si in doua secunde am observat-o.
-Bau! ma strecor in spatele ei si o sperii. Dar si-a revenit repede si scoate un pistol.
-Misca sau te omor! striga din toate puterile.
Incep sa rad isteric. Mi se albastresc ochii si ma apropiu de fata care statea cu pistolul indreptat spre mine. Il incarc si ma presc in fata ei.
-Haide. Fa-o! Omoara-ma si poti pleca. Omoara-ma! strig la ea si incepe sa tremure.
-Nu pot.. spune si capa pistolul pe jos.
-Normal ca nu poti. Mai intai invata sa ma invingi si dupa incearca sa pleci. Bineinteles daca ai unde pleca.
-Ce vrei sa spui? Am familie.
-Aveai familie.
Atunci lesina de la soc. O iau pe sus si ma indrept cu ea spre casa. In timp ce intru pe poarta dau de director. Perfect...
-Domnisoara Megan! Ce faceati in afara campusului atat de devreme? spune si incepe sa rada apoi redevine serios. Ai spus ca te descurci!
-Ma voi descurca. Ma scuzati, nu se va mai repeta.
-Pedepseste-o daca vrei sa nu se mai repete!
-Inteles.. spun si ii arunc o privire trista.
***
Intru inapoi in apartament unde dau de James.
-Ce ai de gand sa faci?
-Directorul a spus sa o pedepsesc...
-Cam asta ar trebuii sa faci... Si tu ai fost pedepsita la momentul tau. Sti cat am indurat pana sa te calmezi?
-Da da da stiu...
Alexis
Ma trezesc cu o durere de cap groaznica. Ma ridic si imi amintesc de cuvintele ei cand m-a gasit in padure. "Daca mai ai la cine sa te intorci" Si atunci mi-a picat fisa. I-au omorat cand m-au luat. Oameni oribli. Apoi observ ca aveam alta zgarda la gat si trag de ea.
-Vad ca te-ai trezit. Apropo nu incerca sa o deschizi caci cu asta e imposibil. E creatia mea.
Era aici. Nici nu am observat-o fiind pierduta printre ganduri. Se apropie de mine dar ii arunc lampa de langa mine spre ea. Dar se fereste ,lampa facandu-se faramituri. Intr-o secunda era langa mine cu un cutit la gat cu care mai taie cat sa curga cateva fire de sange.
-Mi-ai facut multe probleme stiai? Daca ai crezut ca iti e mai usor cu mine pentru ca sunt fata te inseli. Am auzit ca iti e frica de Alex. Ei bine hai sa iti explic ceva. Alex e ingrozit de mine.
-Tu nu ma poti viola!ii spun cu lacrimi in ochi.
-Nu, nu pot si nici nu vreau. Pot fi buna asa cum pot si ingrozitoare. Tine minte asta! Spun si ii dau o palma de toata frumusetea. Imbraca-te caci avem scoala si dupa antrenament. De data asta ai scapat usor. Sper ca nu va mai exista o data viitoare.
Dupa asta pleaca si ma lasa cu lacrimi in ochi. Dupa ce imi iau uniforma pe mine care arata groaznic comparativ cu a celor de rank S.Ies din camera unde intalnesc baiatul care sta cu noi. James parca il chema.
-Se pare ca ati avut o dimineata interesanta! spune jucaus. Chiar mi-ai enervat pitica.
-Pitica?
-Sti tu. Blonda, ochi albastrii, isterica, tutorele tau.
- A da... Megan.. Unde e ?
-A plecat inainte. Era prea nervoasa asa ca a mers sa isi descarce nervii. Haide! Te duc eu la scoala.
***
Am iesit din apartament si l-am urmat pe James. Orice om pe langa care treceam il saluta respectuos.
-Vad ca esti foarte respectat pe aici.. spun uitandu-ma imprejur.
-Toti am inceput de undeva. Sti... mergand asa spre scoala noi doi imi aduci aminte de zilele in care eu eram tutor lui Megan.
-Ce? Tu i-ai fost tutore?
-Da da. Si sa sti ca nu mi-a fost deloc usor asa cum nici ei nu ii e cu tine.
-Ce vrei sa spui?
-Vreau sa spun ca in prima saptamana a incercat sa scape de 3 ori.
-Serios?
-Dap. Era foarte dura la inceput, dar incet am invatat ca defapt inauntrul ei este o fetita care are nevoie de iubire. Sa sti ca tot ceea ce face este pentru binele tau. Directorul i-a spus ca la prima abatere sa te omoare dar ea nu a vrut. Pentru ca vrea sa te ajute asa cum eu am ajutat-o pe ea.
-Si pana la urma de ce nu a mai vrut sa scape?
-A reusit pana la urma. Dar s-a intors inapoi.
-De ce?
-Asta nu eu trebuie sa iti spun. Tot ce pot sa iti spun este ca a gasit iubirea aici. Si am ajuns.
Am ajuns in fata unei cladiri uriase spre care se indreptau aproximativ toti oamenii. Si in fata portii era Megan. Nici nu stiu cum sa fau ochii cu ea.
-Si aici te pasez. Apropo ma mir ca nu a folosit o pedeapsa mai naspa.
-Adica?
-Pedepsele mele erau de neuitat! imi face cu ochiu si pleaca.
Il urmaresc cu privirea pana pleaca iar apoi ma indrept spre Megan.
-Hey.. vreau sa imi cer scuze pentru azi dimineata..
-Putem sa vorbim asta pe seara. Urmeaza-ma! spune dur.
Cum putea James sa spuna ca nu e asa de dura pe cat pare? E mai rece decat gheata. Mai mergem umpic si imi vin in minte cuvintele lui James.
-Pot sa te intreb ceva?
-Intreaba.
-Ce fel de pedepse iti dadea James?
-Ce?! Asta nu e treaba ta! spune repede si roseste.
Nu pare deloc aceeasi persoana care mi-a pus aceeasi cutitul la gat acuma o ora. Megan... cine esti tu defapt?
Gata! O sa fie interesante urmatoarele capitole.
CITEȘTI
Assassina cu sange pur 2
Fiksi RemajaContinuam povestea peste doi ani cand atat Megan cat si Chloe si Sam ajung in centrul adolescentei. (16 ani zici)Modul lor de gandire se schimba oarecum, apar mai multe drame, apar noi prieteni si noi dusmani. Bine ati venit la mult asteptarul vol...