Suntem in camera de consiliu. S-au adunat toti cei de rank S iar acum il asteptam pe director.
-Iar intarzie batranul? spune Chloe enervata.
-Chloe nu asa se vorbeste, se agita Sam sa nu o fi auzit careva. E foarte agitat cand e vorba de superiori.
-Pai daca ii batran. In curant cineva o sa ii ocupe locul.
-Iar aceea voi fi eu, spun scurt din scaunul din fata lor.
-Doar nu fi prostuta. De cand se stie in agentia asta nu a fost o conducatoare femeie. Asa ca termina pana nu aude careva aberatiile astea, spune Alex din spatele nostru.
-Uitati ce e. Imi place agentia asta dar unele lucruri ar trebuii schimbate.
-Cum ar fi? spune el superios.
-Liniste ca a ajuns , ne sopteste Chad din randurile din fata.
Am lasat conversatia in van si am decis sa fim atenti la Director si la mana lui dreapta. Dar nu o voi lasa asa.
-Buna ziua! Va multumesc ca sunteti aici asa devreme, incepe el.
Nu e decat ora 5 dimineata adica nu ma deranjeaza deloc nu e ca si cum mi-a furat 2 ore de somn.
-Va voi spune motivul pentru care va aflati aici. Megan pe care o stiti cu totii a fost atacata impreuna cu novicele ei de un grup de tineri si credem ca e ceva mai mult de atat.
-De unde stiti ca nu au fost doar niste vanatori de recompense. Din raport am auzit ca nu erau luptatori priceputi, se aude o voce din sala.
-Domnule imi puteti da cuvantul? ma ridic in picioare.
-Ai cuvantul Megan.
-Intradevar cei pe care i-am batut nu erau deloc priceputi dar cei care ne-au capturat da. Si erau multi si masivi, nu copii pe care ii avem ne-au capturat. Este ceva la mijloc si nu imi pot da seama ce. Dar cred ca ii tinesc pe cei de rank superior asa ca ar trebuii sa luam asta in serios. Sugerez cercetata problema amanuntit, si cu asta ma retrag pe locul meu.
-Domnule nu ne putem baza pe presupuneri, asta e adjunctul. Il urasc pe omul asta. E foarte infumurat si demult urmareste sa ajunga la conducere.
-Ba din contra Pablo. Pe asta trebuie sa ne bazam. Trebuie sa iti reamintesc ca acum doi ani toti agentii de rank superior au fost rapiti fix in fata ochiilor tai?
-Nu domnule, se incrunta si ma tinteste cu privirea. Privire la care ii raspund cu cel mai mare drag.
-Pana aflam mai multe va voi pune ora stingerii la fel ca a novicilor.
Auci. Asta ma durut desii ii dau dreptate. Stiti, noi cei de rank S avem stingerea cand vrem noi. Iar ceilalti o au la 22. Nu mai beau :(
-Liber momentan. Nu uitati ca maine seara o serbam pe draga noastra Megan. E singura zi cand ora stingerii nu se pune.
-Nu trebuie sa faceti asta domnule.
-Este un fel de a-ti multumii pentru toate reusitele domnisoara asa sa nu aud plangeri.
Maine e aniversarea mea. Iar directorul a insistat sa sarbatoreasca toata agentia avand in vedere ca primesc ordine directe de la director i-am adus multa reusita si i-am mascat multe crime pentru a-si pastra reputatia deci asta e un multumesc venit din partea lui pe care il inteleg doar eu.
***
-Ce ai vrut sa spui acolo referitor la condurerea agentiei? Cat de mari sunt standardele tale piticot?
Acum sunt in apartament cu James. Mai exact suntem pe balcon eu fiind in ratele lui si fumand o tigara.
-Nimic doar ca nu cred ca ar fi o idee rea. Doar asa pot aduce schimbari majore.
-Nu crezi ca e prea mult sa preei conducerea?
-Uite ce e. Vreau sa aduc o schimbare. Nu mai vreau ca copii sa fie furati ca sa fie aici. Vreau sa luam copii fara viitor si sa le oferim noi unu. Nu vreau ca noile venite sa fie considerate obiecte de catre baietii de aici. Vreau ca toti sa contribuim pentru a face asta ceea mai de temut agentie din lume dar nu pot face asta in momentul de fata pentru ca nu am suficienta putere. Intelegi?
-Sti.. Defapt chiar cred ca poti sa reusesti. Putem reusi impreuna. Mi-am propus asta demult de aceea nici nu am profitat de tine desii puteam. Impreuna putem reusii.
Sincer nu ma asteptam la reactia asta dar ma bucur ca a raspuns pozitiv la ceea ce i-am spus pentru ca am nevoie de sprijinul lui. Iubirea lui imi da putere sa fac fata lucrurilor pe care mi le propun. Ii sar la gat el luandu-ma in brate.
***
-Sti... mereu am vrut sa te intreb ceva... spun lenes din bratele lui.
-Spune.. imi zice calm in timp ce se joaca cu parul meu.
-De ce nu m-ai omorat cand ai aflat ce sunt defapt?
-Sti... Aici am fost mai mult egoist. Vezi tu, cand am venit aici am cunoscut o fata pe langa Chad. Ne-am imprietenit foarte repede iar noi trei eram de nedespartit. Dar, intr-o zi la antrenament si-a pierdut controlul iar atunci am aflat ca e sange pur. Am vrut sa ma impotrivesc dar nu aveam puterea necesara sa lupt. La scurt timp dupa, au omorat-o. Cand am descoperit ce esti mi-am promis ca nu voi mai repeta greseala asta.
Ma ridic de la el din poala si ii dau un sarut micut si gentil ca si cum nu as fi vrut sa il ranesc iar apoi il i-au in brate. Ma cuprinde si ma strange ca si cum i-ar fi frica ca ma pierde iar apoi imi sopteste incet la ureche.
-Nu am nevoie de un raspuns. Si nici de o reactie dar vreau sa iti spun ca te iubesc.
In momentul ala ma desprind de el, il fixez cu privirea si ii raspund zambind.
-Si eu Te iubesc.. atunci imi curge o lacrima pe obraz pe care mi-o sterge cu degetul mare.
Ma prinde usor ca si cum ar crede ca sunt de sticla si ma prinde intr-un sarut lung si dulce. Cel mai pur si pln de pasiune sarut pe care l-am avut pana acum.
Il iubesc atat de mult. Simt ca alaturi de el pot trece peste orice, ca impreuna putem sa ne punem lumea la picioare.
Salut :)
CITEȘTI
Assassina cu sange pur 2
TienerfictieContinuam povestea peste doi ani cand atat Megan cat si Chloe si Sam ajung in centrul adolescentei. (16 ani zici)Modul lor de gandire se schimba oarecum, apar mai multe drame, apar noi prieteni si noi dusmani. Bine ati venit la mult asteptarul vol...