Deschid ochii si realizez ca ma aflu intr-o camera de spital, probabil infirmeria de la noi. Stau putin pe ganduri si examinez incaperea. Imi ating partea de jos a stomacului si scancesc de durere. Deci acolo am fost impuscata. Ma ridic tinandu-ma de pat si ma deplasez pana la hainele mele de pe un scaun unde imi gasesc tigarile in geanta pe care o aveam cu mine. Imi aprind o tigara si ma pun pe pervazul geamului. Trag din tigara si imi recreez toate intamplarile de seara trecuta.
Nimeni nu stia de securitatea petrecerii inafara de conducerea academiei si rankurile S. Singura posibilitate e..
-Domnisoara nu se fumeaza in infirmerie.
-Nu am chef de tine. Il vreau pe James aici! strig la asistenta si incepe sa alerge pe hol cat poate de repede.
In 5 minute intra James in camera urmat de Chad si Chloe.
-Am vrut sa ii aduc si pe Sam si Edward dar sunt in miniune.
-Ii ok si asa, spun si ma pun inapoi in pat. Mini sedinta!
-Esti sigura ca ai chef de asa ceva acum?
-Nu avem timp de pierdut. Avem un impostor in agentie. Si trebuie sa il gasim cat mai repede.
-Ma gandeam la acelasi lucru, spune Chad.
-No bine si ce facem? intreaba Chloe.
-Investigam. Ne vedem in sala de antrenament intr-o ora.
Cu asta spusa ies toti din camera iar eu ma schimb si plec spre apartament pentru o baie calda.
In timp ce ma indrept spre apartament il vad pe vice director furisandu-se pe la iesirea din spate. Dal dracului de dus ca asta e prea suspect pentru a nu fi investigat. Il urmaresc pana la intrarea il cimitir unde se opreste langa un grup suspect. Ma ascund supa o piatra de mormant si ascult.
-Ati dat gres. Fata e inca in viata!
Vice-Directorul?
-Seara asta directorul. Si sa nu gresiti de data asta.
O sa il asasineze pe director. Trebuie sa opresc asta.
-Dar mai intai, scapati de toate rankurile S! Puneti umpic din otrava asta in toate racoritoarele de la antrenamentele lor. se urca in masina si pleaca.
Alerg cat pot de repede la agentie si ma indrept direct spre sala de antrenament unde erau adunati toti. Intru si ii dau pe jos sticla de apa a lui Chloe.
-Meg esti ok?
-Nu bea aia!
Inaintez si il vad pe vice-director peste Alex.
-Dai drumul monstrule!
Il dau jos de pe Alex si ii dau doi pumni pana sa ma ridice Chad si James de pe el.
-Ce te-a apucat!? ma intreaba ei.
-Ce se intampla aici? se aude vocea groasa a Directorului.
-A vrut sa ma omoare! striga Vice-directorul cu ambii ochi umflati.
-Albert ma ocup eu. Puneti te rog ceva pe ochii aia. Arati oribil.
-Domnule vrea sa va omoare. Iar pe rankurile S a vrut sa le otraveasca cu apa.
-Cu apa? ia o sticla si bea din ea.
-NU!
-Dragut-o te simti bine?
-De ce va uitati toti asa la mine? Nu sunt nebuna!
-Desii nu vreau asta, pentru ca ai atacat si acuzat pe nedrept un superior vei sta 48 de ore in detentie.
-Daca ma inchideti va condamnati la moarte.
Sunt dusa in camera de detentie care e o celula in toata firea. Mi se arunca tigarile si bricheta ca macar sa am activitate si sunt lasata in tacere. Ei bine nu pentru prea mult timp pentru ca aud un fluierat care se apropie din ce in ce mai tare pana se opreste. Imi ridic privire si in fata mea nu e nimeni altul decat Albert, Vice-directorul.
-Chiar credeai ca te vor crede? Fetita prostuta. Am stiut ca m-ai urmarit la cimitir.
-A fost o inscenare da m-am prins si eu! spun revoltata si il scuip pe papuc.
Isi scoate o batista si se sterge ca mai apoi sa imi spuna pe o voce enervanta.
-Ai pierdut, eu am castigat.
-Am pierdut lupta nu razboiul.
-Luptele!
-Adica..
-Rapirea celor de rank S in primul tau an aici, rapirea lui James, chiar si aducerea ta aici! Toate au fost din cauza mea!
-Inca cateva motive sa te omor!
-Cum zici tu. O sa te omor si pe tine dupa ce ii mort directorul. Doar asteapta-ma! spune si se departeaza cu acelasi fluierat cu care a venit.
Nu am sa las lucrurile asa. Curand am sa ii rad in fata. Sting tigara si imi aprind alta. Acum tot ce trebuie sa fac e sa ies de aici.
Nu ati asteptat asa de mult asa ca sa nu va aud. :)
CITEȘTI
Assassina cu sange pur 2
Teen FictionContinuam povestea peste doi ani cand atat Megan cat si Chloe si Sam ajung in centrul adolescentei. (16 ani zici)Modul lor de gandire se schimba oarecum, apar mai multe drame, apar noi prieteni si noi dusmani. Bine ati venit la mult asteptarul vol...