Capitolul 14

167 11 4
                                    

Megan

M-am enervat atat de tare azi dimneata incat o ora mi-am petrecut-o taind manechine. Pana la urma m-am calmat si am venit in intampinarea lui Alexis caci e datoria mea sa o duc la scoala pana la urma. Ma intalnesc cu Chloe in drum spre clasa lui Alexis.

-Hei Meg! 

-Neata si tie.. spun fara chef de viata.

-Deci ea e fata. Am auzit ca a vrut sa evadeze.

-Si eu am auzit ca Chad si-a recapatat memoria.

-Da! Si acum suntem impreuna nu-i asa ca e minunat?

-Normal ca e minunat esti nebuna!? sar si o iau in brate. Vorbim la pranz.

Se indeparteaza si Alexis se uita fascinata.

-Parca ai fi 3 persoane intr-un singur corp.

-Ti-am spus. Pot fi si buna si ingrozitoare, spun simplu. 

Intr-un final am lasat-o la clasa ei si am plecat spre ai mei. Intru linistita in clasa si ma pun in banca cu privirea atintita spre geam cand Chloe cu Sam dau buzna ca un uragan.

-Meg e tutore? Ma minti femeie nebuna! asta e Sam.

-Copil tembel! Treci si intreab-o! striga Chloe si il taraste pana in fata mea.

-Megan? De ce vrei sa faci asta? Azi cand a incercat sa evadeze de ce nu ai pedepsit-o calumea?

-Sam, calmeaza-te. Am situatia sub control. O saptamana cu mine si nu va mai fugi de aici.

-Daca spui tu.

-Infine lasa asta. Voi doi vad ca sunteti ca si la inceput. La voi e ori dragoste ori razboi? spun zambind. Nu apuca sa imi dea un raspuns ca vice directorul intra in clasa si ora incepe.

Alexis

Intru in clasa si e o adunatura de ciudati. Niste baieti se bat. Niste fete se uita speriate. Iar restul stau speriati si nu fac nimica. Genial ce sa zic. Ma duc si ma pun in ultima banca si ma uit pe geam. Dar nu pot sa stau linistita ca intra o fata in clasa si se pune fix langa mine. Era foarte bine dispusa si foarte frumoasa.

 Era foarte bine dispusa si foarte frumoasa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Da sigur poti sta jos.

-A scuze doar ca am presupus ca nu sta nimeni. Daca vrei plec.

-Nu, nu. E in regula.

-Ma bucur, spune si zambeste. Sunt Erica. Dar imi poti spune Eri.

-Alexis. Imi poti spune Ale.

Dam mana si incepem sa vorbim. Macar am o prietena.

Megan

-Ce? strig de la masa noastra. Observ ca lumea se uita ciudat asa ca imi reglez vocea si continui mai incet. De ce nu m-ai spus ca ai grija de o fata?

-Pentru ca acuma am aflat. Ti-am spus. Directorul m-a chemat la el azi dimineata si mi-a spus sa am grija de ea. A luat-o dintr-un orfelinat. Cica pana si ingrijitoarele se temeau de ea. Dar sincer e adorabila. Uite-o!

Atunci ma intorc si observ ca fata de care imi zicea Chloe sta langa Alexis. Macar are o prietena.

-Eu nu as avea rabdare sa instruiesc in particular, spune Sam din partea cealalta a mesei.

-Si de ce ma rog? se rasteste Chloe.

-Pentru ca imi aduc aminte cum eram noi. Eram groaznici.

-Aici ii dau dreptate lui Sam, spun mancand.

*** 

Intr-un final s-au terminat orele si am lasat-o pe Alexis la antrenament iar eu am mers acasa ca sa ma linistesc dupa toate evenimentele de azi. Intru in casa si dau de James.

-Tu nu trebuia sa fi in misiune? il intreb in timp ce imi aprind o tigara.

-Am terminat mai repede. Tu nu trebuia sa te lasi de fumat?

-Te rog. Nu am mai fumat de dimineata, ii spun in timp ce vreau sa ma pun pe canapea langa el dar ma prinde de talie si ma pune la el in poala,

-Daca m-ai asculta macar odata. 

-Pot si eu sa stiu de ce ai adus vorba de pedepsele mele de fata cu Alexis?

-De ce? Nu iti place sa fi pedepsita?

-Nu asta este ideea James. Spun si vreau sa ma ridic dar ma trage inapoi.

-Am spus eu ca poti pleca? spune calm si ni se intersecteaza privirile in timp ce ne apropiem tot mai mult unul de celelalt pana cand ne sarutam. 

In acel moment am simtit fiori in tot corpul si sunt sigura ca ardeam toata. Dupa ma lasa sa ma cobor jos. Ma pun langa el cu privirea in podea. Atunci el ma ia in brate. Ii ciudat cum nu e prima data cand fac chestiile astea dar facandu-le cu el le face speciale.

-Parca trebuia sa ajungi undeva.

-Alexis! strig si ma grabesc in camera sa ma schimb.

***

Ajung la sala lor de antrenament exact cand s-a incheiat lectia. Ma vede si vine inspre mine.

-E timpul pentru antrenamentul special.

-Ce? Ne mai antrenam?

-Normal! Trebuie sa controlam setea asta de sange ca sa nu sari la gatul oamenilor fara sa vrei asta. Pentru inceput ma vei ataca.

-Daca patesti ceva?

-Parca voiai sa ma omori.

-Sa incepem!

Ma ataca si ii dau un pumn ce o impinge doi pasi in spate si atunci incepe sa isi piarda controlul. 

-Penibil.

-Ce ai spus? si-a revenit la normal si se uita suparata la mine. Deci as functionezi. Imi spun in gand.

-Am spus penibil. Pana si eu rezistam mai mult.

-Iti arat eu penibil cand te voi pune la pamant, 

Si asa ne-am antrenat pana cand a reusit sa reziste 25 de minute. 

-Ok. E suficient pentru azi.

-Deja?

-E tarziu. Continuam maine.

***

-Daca nu te superi. Pot sa te intreb ceva?

Inchid sala si ma uit la ea dand aprobator din cap.

-Cand ai venit aici. Ai incercat sa scapi?

-Normal. Pana la urma am fost adusa aici contra vointei mele. M-am opus foarte mult.

-Dar intr-un final ai incetat. De ce?

-Haide, ii fac semn si schimbam directia.

-Nu mergem acasa?

-Facem o mica plimbare. Vreau sa iti arat ceva.

Si ne oprim in punctul culminant. :)

Assassina cu sange pur 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum