Alexis
Imi spune sa o urmez si se indrepta spre poarta principala. Pana acuma nu ma lasa sa ies si acuma ma scoate ea afara?
-Pune esarfa asta la gat.
-De ce?
-Zgarda.
-Pot sa intreb unde mergem?
-O sa afli motivul pentru care am decis sa imi creez o viata in mafie.
***
Intram pe poarta cimitirului. Nu spune nimic asa ca o urmez in liniste. Pana la urma se opreste si ramane stana de piatra in fata a doua morminte.
-Buna seara mama, tata.
Se pune langa mormant isi impreuna mainiile si inchide ochii. Cred ca spune o rugaciune. Nu ma asteptam sa vad un criminal atat de neajutorat. Ba mai mult. Nu ma asteptam sa imi fie atat de mila de fata care azi dimineata mi-a pus cutitul la gat. Pierduta printre ganduri nici nu mi-am dat seama cand a terminat pana nu a inceput sa vorbeasca.
-Intr-o zi am reusit sa evadez. Am mers acasa dar casa era arsa. Acum s-a construit un bloc pe terenul ala. O doamna mi-a spus ca familia care statea acolo este inmormantata aici. Mi-au facut chiar si un mormant.
Ma intorc si la vreo 2 metrii de mormantul parintiilor era un mormant mai mic cu numele Megan Hust.
-Ingrozitor.. spun incet.
-Au facut-o pentru a nu fi cautata de politie si rude. M-ai demult veneam aici in fiecare saptamana si stateam cu orele plangand pe mormant. Dar cu timpul am renuntat. Mi-am creeat o familie. Chloe fata pe care ai intalnit-o la scoala e sora mea si ceea mai buna prietena. A fost prima persoana pe care nu am urat-o acolo. Sam baiatul cu care ma vezi in pauze e fratele ala mic si prost cu care razi cu orele si nu te opresti. A da, si e inamicul numarul unu a lui Chloe. Edward e tatal grupului. Serios si convingator. Si nu prea da pe acasa. Chad, sigur l-ai vazut la antrenamente. E fratele de cruce al lui James si cel mai bun si grijuliu frate mai mare pe care l-as fi putut avea. Iar James, e persoana care ma facut cine sunt azi. Persoana pe care la inceput am urat-o si care ma invatat sa iubesc cu toata inima si cu toata puterea mea. Ei sunt ceea ce se numesc familie si ei sunt cei ce au umplut golul lasat de parintii mei.
A povestit incet si calm. Latura pe care nu imi pare rau ca am vazut-o. Vorbea cu zambetul pe buze si cu lacrimi in ochii care ma fixau si care imi ofereau incredere. Cand a terminat s-a uitat trista la mormantul pe care statea.
-Buuun! sare in picioare. Asta imi este raspunsul la intrebarea ta draga mea Alexis! spune ceva mai vioaie si isi sterge lacrimile. E timpul sa plecam acasa. Maine avem scoala.
James avea dreptate. E foarte fragila pe interior. Ma bucur ca a avut incredere in mine sa ma aduca aici.
-Multumesc!
-Pentru ce? ma intreaba curioasa.
-Pentru ca ai avut incredere sa ma aduci aici.
-O sa stam ceva timp impreuna deci cred ca meriti raspuns la cateva intrebari, spune zambind.
Megan
Pana acum am crezut ca trebuie sa ii fie frica de mine pentru a ramane. Dar mi-am dat seama ca eu m-am indragostit de blandetea lui James nu de agresivitate. Asa ca nu imi pare rau deloc ca am adus-o.
Acuma iesim din cimitir si dupa ce am iesit am fost atacate. Am luptat cu atacatorii dar m-am adormit cu clasica schema cu batista. Ok. Poate regret ca am adus-o aici.
Ma trezesc intr-o camera neagra legata de un scaun. Iar m-ai incolo de mine e Alexis legata la maini si picioare intisa pe jos cu o carpa in gura. Ma mir ca nu is legata la gura. Dureaza 2 minute si se trezeste panicata.
-Calmeaza-te.. ii soptesc. O sa te scot de aici.
Ma uit putin cum sunt legata. Nu prea se oricep deci sunt amatori. Cat despre incaperea in care ne aflam pare ceva cladire abanonata din apropiere. Ar trebuii sa fie usor. Stau si ma gandesc ce si cum cand intra vreo 5 tineri cam de varsta cu mine.
-Salut! spun zambaret.
-Taci! striga unu care manca o shaorma.
-Vreau si eu mancare! Da si mie!
-Nu intelegi in ce circumstante te afli?
-Nu prea. Hai da ma si mie nu fi zgarcit.
Se apropie unu de mine sa imi puna ceva la gura dar ii dau un cap in gura de ii da sangele.
-Deci ce vreti de la noi?
-Te urmarim de multa vreme. Vrem recompensa de pe tine. Iar acum o vom avea.
-Deastia sunteti? Plictisitor! Noi plecam.
-Si cum vei face asta? spune unul si rad toti.
Cat am vorbit cu ei am putut sa imi desfac mainile de la spate iar cele de la picioare pur si simplu le-am rupt. Am sarit la cel mai apropiat de mine, l-am dezarmat si i-am dat un pumn destul cat sa lesine. Ma ocup repede de ei si fug catre Alexis sa o desfac. Dar ceva nu e bine. Cei care ne-au prins erau mai puternici. I-au un telefon de la ei si il sun pe James.
-Afla-mi locatia si hai repede. Hai cu o masina mare. Si adu ceva de mancare.
-Ce ai facu- nu apuca sa termine ca ii inchid si ma apuc sa leg oamenii.
-Ai fost geniala! spune fata fascinata.
-Nu a fost nimic special crede-ma.
***
Peste vreo jumatate de ora ajunge James cu o duba si un meniu de la Taco Bell.
-Bun! Ajuta-ma sa car copii astia.
-Vad ca te-ai distrat aici, spune si se uita la ei.
-Ma ajuti sau nu?
-Pentru un sarut fac orice pitic! spune zambind.
Il sarut iar apoi ne apucam de treaba.
Nici nu ati asteptat mult asa ca sa nu va aud.
CITEȘTI
Assassina cu sange pur 2
Ficção AdolescenteContinuam povestea peste doi ani cand atat Megan cat si Chloe si Sam ajung in centrul adolescentei. (16 ani zici)Modul lor de gandire se schimba oarecum, apar mai multe drame, apar noi prieteni si noi dusmani. Bine ati venit la mult asteptarul vol...