XII

392 15 5
                                    

Daca vreți încă un capitol azi comentați cu Wee 😁😁
M:Ești bine?
A:Da, cred.
Ajung în Anglia după un zbor destul de lung, plin de coșmarul de ale mele.
Ma așteaptă o petrecere. E multa lume acolo: prietene, rude pentru a ma face de ras, și niște babe pe care nu le cunosc.
Sara a închiriat un bar pentru ziua mea, deci cred ca va fi fain. Totuși azi fac 17 ani... Sper sa uit măcar pentru o seara de Cristi.
A început petrecerea, totul bine și frumos. A venit și tortul. E absurd! Nu mai sunt mica. Nu mi trebuie tort, dar na, de dragul mamei, suflu în lumânări și îmi pun o dorință.
În mintea mea:
"Îmi doresc o alta viață!"
Toți ma aplaudă, dar eu nu sunt fericita, mai ca îmi vine sa plâng.
Toți încep sa danseze și eu ma duc la bar. După ceva vreme vine sora mea la mine și îmi spune :
S:Câte pahare ai băut?
A:5...
S:Hai sa iei un pic de aer!
A:Stai sa mai beau încă un pahar de whiskey.
S:Nu, nu mai bei nimic! Du te la baie și spala te pe față, îți refaci machiajul, și apoi vorbim, ok?
A:Bine.
Merg la baie, nu știu cum am nimerit o pentru ca sunt amețit deja. Ma spăl pe fata și ma uit în oglinda.
A: În ce hal am ajuns! Atât de proasta sunt!
În spatele meu, îl vad pe Cristi în oglinda.
C:De ce ai făcut asta? De ce îți faci rău singura?!
Ma întorc, dar nu mai e. A dispărut.
Încep sa plâng și cad pe jos. Urlu de ma aude și Gami OS!
Vine o prietena, dar de beata ce sunt, nici numele nu ii mai țin minte.
Ma ridica cu greu și ma duce puțin afara.
A:De ce ma ajuți?
X:Asta fac prietenele.
A:Cum te cheamă?
R:Raluca. Te simți bine?
A:Da..
R:De ce ești în halul ăsta? Înțeleg, ai băut prea mult, dar de ce?
A:Cristi... spun cu greu.
R:Care Cristi?
A:Cristi Munteanu...
R:Arogantul ăla care râdea de tine? Îți place de el? Ești nebuna?!
A:Poate ca da. Dar nu e asa.
Ma uit în stânga mea și îl vad pe Cristi în strada și se uita la mine.
A:Uita l acolo! spun și ii arat strada
R:Nu e nimeni acolo.
Apoi trece o mașină și Cristi dispare din nou.
Tot ce știu e ca eram cu totul în alta lume, au început sa îmi tremure picioarele și ma trezesc cu mama, cu Sara și cu Raluca în jurul meu.
M:Slava Domnului ca te ai trezit!
S:Pot rămâne singura cu ea?
Apoi mama și Raluca pleacă.
S:Ce s a întâmplat cu tine?
A:Nu contează.
S:În somn strigai după Cristi într-una!
A:Am avut un coșmar..
S:Deci îți pasa de el.
A:Sara, n am chef sa vorbesc despre asta.
S:Dacă asa vei face mereu, fac ce fac, te aduc în România înapoi și încerc sa ți fac lipeala cu el.
A:Nu vreau. Eu încerc sa scap de el și tu mi l oferi pe tava?! Cine ești tu sa îmi faci combinații?! Lasă ma singura acum!
Parca sunt nebuna. Țip ca o proasta. Motivul: Sentimente de necontrolat

Better girl      (F.F. Cristi Munteanu)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum