Büyük geniş salondan AOA - Good Luck'ın melodisi kulaklarıma dolarken Jaemin'in bana uzattığı küçük soju bardağına bakıp başımı çevirdim. "Ailem olmadan içmiyorum."
Kaşlarını hafifçe havalandırarak dudaklarına alaylı bir sırıtış yerleştirdiğinde kahverengi gözlerine bakıyordum. Sıcak parmaklarıyla ensemden tuttuğunda yine midemi sızlatan his bedenimi sarmıştı.
"Reşit olmana yalnızca bir yıl var, Arin."
Shot bardağını alt dudağıma dayadığında dudaklarımı aralamak zorunda kalmıştım. Sojuyu ağzıma boşalttı ve kıkırdayarak arkasına, içkilerin bulunduğu tezgaha döndü.
"Başka içmeyeceğim."
"Öyle mi dersin?"
Bu sefer shot bardaklarına tekila doldurdu ve birini bana uzattı. "Bunu da içeceksin."
"Kim demiş?" Tekrar alayla güldü bana doğru birkaç adım attı.
"Üzerine döküp-"
Yüzümü olabildiğince buruşturup "Ya!" diye bağırdım ve bardağı elinden aldım. Bardağı dudaklarıma dayadım ve tek yudumluk tekilayı ağzıma alıp yuttum.
"İçeceğini söylemiştim."
"Beni tehtit ettin." dedim geriye doğru birkaç adım atarak. "Blöf yapıyordum."
Gözlerimi devirdim ve mutfaktan ayrılarak sınıf arkadaşlarımızın toplandığı gerçekten geniş salona giriş yaptım. Jaemin de arkamdan gelirken ince beyaz halının üzerine oturduğumda o da yanıma oturdu.
İçinde Minah'ın da bulunduğu birkaç kız Good Luck'ın koreografisi ile dans ederken herkes onu izliyor erkekler tezahürat yapıyordu. Çünkü bilirsiniz, seksi bir danstı ve herkes sarhoştu.
Şarkı bitince alkışladık ve kızlar soluklanıp su -veya soju- içtiler, daha sonra başka bir şarkı çalmaya başladı ve kızlar da yerlerine oturdu. Sınıfımızın mevcudu 16 kişiydi, pek kalabalık değildik ve yerde oluşturduğumuz çember çok da büyük olmamıştı.
"Ben hiç oynayalım!" Donghyuck birasını yudumlarken fikrini ortaya bıraktığında herkesten onaylar şekilde sesler çıktı. Sesimi çıkarmadım ve Jeno ile Minho'nun mutfaktan tekila şişeleriyle shot bardakları getirişini izledim.
Herkese bardak dağıttılar ve şişeleri ortaya bıraktılar. "Ben başlıyorum!" diye bağırdı Hyeri şişeyi kavrayıp beceriksizce bardağına tekila doldururken. Jeno sevgilisinin bu haline güldü ve yanağına küçük bir öpücük bıraktı. Tatlılıkları karşısında yüzümü buruşturup kafamı çevirdiğimde Jaemin ile göz göze gelmiştim. Ortadaki şişelerden birini aldıktan sonra önce kendi bardağına daha sonra ise beni bardağıma tekila doldurdu.
Yüzüme eğildikten sonra dudaklarını kulağıma yaklaştırarak "Sanırım bu gece ailen olmadan sarhoş olacaksın." dediğinde çekilmiş ve yüzüne bakmıştım. Kırmızı dudaklarını kıvırdı ve bakışlarını üzerimden çekerek Hyeri'ye baktı.
"Ben hiç reddedilmedim."
Reddedilmiştim.
Bardağı dudaklarıma götürüp trkilayı içtim ve bardağımı tekrar doldurdum. Birkaç kişi daha benim gibi içtiler ve bardaklarını tekrar doldurdular.
Sıra yanındaki Jeno'ya geçtiğinde birkaç saniye duraksadı ve dilini dudaklarında gezdirdi. "Ben hiç ot kullanmadım."
Kimse bardağına dokunmadığında Jaemin güldü. Jeno "Kimse mi?" dediğinde kimse tek kelime etmemiş, arkada çalan Monsta X - Hero dışına hiçbir ses yoktu. "Çocuklar, hiç eğlenceli değilsiniz."
"Ben hiç biriyle yatmadım."
Sessizce bardağımı parmaklarım arasına aldım ve tekilayı içtim. Jaemin de kendi tekilasını içerken gözleri boş bardağıma takıldı ve hafifçe kaşlarını çattı. Bakışlarımı kahverengi gözlerinden çekip daireye çevirdim ve hafifçe dudaklarımı ısırdım. Sınıfın yarısından fazlası tekilasını içerken tahminen altı kişi bardağına dokunmamıştı.
"Daha önce hiç en iyi arkadaşımı öpmedim."
Bardağıma dokunmadan etrafımdakileri izledim. Yalnızca Jeno, Hyeri ve birkaç kişi daha tekilayı içmişlerdi.
"Daha önce hiç bir kızı öpmedim." Minah elindeki tekila bardağını parmakları arasında çevirirken söylediğinde kıkırdadım. Dairede gülüşüme sesleri yükselirken birkaç kız ve erkeklerin neredeyse hepsi tekilasını içmişti.
"Eşcinsimi demeliydin, aptal." Yanımda oturan Minah'ın çıplak ensesine şaplak attığımda güldü ve elini ensesine götürüp ovuşturdu. "Ah, doğru."
Sıra bana geldiğinde ne diyeceğimi bilmiyordum bu yüzden duraksamıştım. Daha sonra aklıma ilk gelen cümleyi kurdum; "Daha önce hiç aşık olmadım."
Herkes tuhaf tuhaf bana bakarken bardağına dokunmayan tek kişi bendim. Jaemin bile gözlerini üzerimden çekmeden bardağındaki tekilayı içmiş, daha sonra başını önüne çevirmişti.
3.9.18
Bunun part 2si gelecek eheheheh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my dilemma :: na jaemin
Fanfiction❝seni oreolu milka kadar çok seviyorum.❞ ©hisblackpearl 2018 | na jaemin • [fluff x texting] started: 28.5.18 published: 27.6.18 finished: 11.9.18