11.

722 65 11
                                    

JN

Lalisa przyszła dziś po mnie i idziemy właśnie do szkoły. Przez całą drogę trzymałyśmy się za ręce i rozmawiałyśmy o różnych rzeczach. Lisa zaczyna lekcje dopiero za godzinę, więc jak weszłyśmy do szkoły to poszła razem ze mną pod moją klasę. Mówiła, że na następnej przerwie będzie chciała mi coś razem z Rosé powiedzieć. Boję się co to może być, że akurat muszą mi to powiedzieć razem. No cóż, dowiem się po tej lekcji.

*45 minut później*

Wyszłam właśnie z klasy i na korytarzu czekały już na mnie Lisa i Rosé. Od razu więc do nich podeszłam i zapytałam o czym chciały mi powiedzieć.
-No to o co chodzi?- zapytałam.
-Skarbie, słuchaj...- zaczęła Lisa.- Wiem, że na początku może to być dla ciebie trochę trudna sytuacja, ale... nie jesteś moją jedyną dziewczyną
I w tym momencie przestałam jej słuchać, nie wierząc w to co mówi. Jak to nie jestem jedyną?!

-Że co?!- wydarłam się na nią od razu.
-Jennie nie krzycz proszę, ludzie się patrzą...
-Nie obchodzi mnie to, wytłumacz mi o co tu kurwa chodzi!
-Próbuję, ale mi przeszkadzasz
Nic jej już na to nie odpowiedziałam, więc Lisa mówiła dalej.

-No bo... od ponad miesiąca spotykam się także z Rosé. I nie mam tu na myśli spotykania się jako przyjaciółki, tylko jako dziewczyny. No i chcia...
-Czyli co, zrywasz ze mną, tak?!- przerwałam jej, mając już łzy w oczach.
-Nie, oczywiście, że nie! Chciałam tylko zapytać o twoją zgodę w spotykaniu się z wami obiema naraz

Hidden Love | JensooOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz