18.

436 39 4
                                    

JS

Minęło już z ponad 20 minut, więc postanowiłam wyjść z pokoju i zobaczyć jak przebiegła rozmowa dziewczyn. Wchodząc do salonu zastałam je przytulone do siebie. Czyli chyba wszystko między nimi okej. Trochę boli mnie widok ich razem, ale pociesza mnie to, że już nie są w związku. Wcześniej stawiałam szczęście mojej siostry ponad moje własne, a teraz mogę mieć i jej i swoje szczęście, gdy w końcu nie kochamy już tej samej osoby. Lisa jest szczęśliwa z Rosé a ja mogę być szczęśliwa z Jennie, tylko potrzebuję trochę czasu. Ale poczekam ile będzie trzeba, na nią warto.

W końcu dziewczyny odsunęły się od siebie, więc do nich podeszłam.
-I jak poszło?- zapytałam.
-Chyba dobrze.- mówiła Lisa.- prawda?- dodała, spoglądając na Jennie.
-Tak, tak myślę
-Okej, to możemy wziąć się w końcu za te oglądanie.- powiedziałam, po czym usiadłam obok Jennie.
-To ja wam nie będę przeszkadzać.- powiedziała Lisa, po czym wstala z miejsca.
-Lisa, poczekaj.- mówiła Jennie.- W sumie to... może chcesz zaprosić tu Rosé i spędzicie czas razem z nami?- pytała, patrząc na Lisę. Zdziwiło mnie to trochę, nie pomyślałabym, że Jennie sama z siebie dobrowolnie zaprosiłaby Lisę i Rosé do spędzenia czasu razem z nami.
-W sumie to miałyśmy iść do kina, ale filmy w domu też brzmią spoko. To zaraz do niej zadzwonię i zapytam.- powiedziała Lisa.
-Oki. Nie masz nic przeciwko, Jisoo?- zapytała mnie Jennie.
-Nie, w sumie będzie ciekawiej, gdy będzie nas więcej.- powiedziałam.
-Dobra, to ja zaraz wracam.- powiedziała Lisa i poszła do swojego pokoju, żeby prawdopodobnie porozmawiać tam z jej dziewczyną przez telefon.

*2 godziny później*

Siedzimy wszystkie w czwórkę w salonie i oglądamy filmy. Cieszę się z tego jak to wszystko się potoczyło, i że na spokojnie możemy siedzieć tu wszystkie razem, bez żadnych kłótni.
-Ej, mogę coś powiedzieć?- pytała Lisa, spoglądając w moją i Jennie stronę. Siedziałyśmy przytulone do siebie, tak samo jak Lisa i Rosie.
-Co takiego?- zapytałam, odwracając się razem z Jennie w ich stronę.
-Słodko razem wyglądacie, pasujecie do siebie.- powiedziała Lisa.
-Tak, zgadzam się.- Rosé potwierdziła jej słowa. Po ich wypowiedziach i ja i Jennie zaczęłyśmy się rumienić, na co dziewczyny się zaśmiały. Co jak co, ale tego to się po nich nie spodziewałam. Ale w jakiś tam sposób mnie to ucieszyło. Bo w końcu Jennie też się zarumieniła, a to musi coś znaczyć, prawda?

Hidden Love | JensooOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz