0.2

156 21 13
                                    

Mavis: Kimsin sen? Ayrıca dün gece ağladımı nerden biliyorsun?

Mavis: Cevap versene aptal

Mavis: Neyse engel atıyorum.

Bilinmeyen Numara: Hey bekle! Burdayım.

Bilinmeyen Numara: Kim olduğumu söyleyeceğim, ipuçları da vereceğim. Ama şuan korkuyorum, karşına çıkmaktan ve sana tekrar zarar vermekten.

Bilinmeyen Numara: Seni izliyordum. Perdelerin genelde açık oluyor.

Mavis: Bir nevi sapıksın yani

Mavis: Sırf canım sıkıldığı için konuşmaya devam ediyorum yoksa merak ettiğim filan yok.

Bilinmeyen Numara: Lütfen konuşmaya devam et, tekrar sensiz olmaya dayanamam. Asla.

Mavis: Daha önceden bensiz mi kalmıştın?

Bilinmeyen Numara: Evet

Bilinmeyen Numara: ve kendi yaptıklarım yüzünden.

Bilinmeyen Numara: Sana daha sonra açıklayacağım.

Mavis: Pff peki.

Zeref uzun süredir oturduğu bahçe salıncağından kalktı ve gerindi. Biraz bilgisayar oynamak ona iyi gelecekti. Daha sonra da Mavis'i izlemeye giderdi.
Bir bardak kahvesini alıp bilgisayar başına oturdu.

Bu sırada Mavis'in aklında birsürü soru vardı, merak etmediğini söylese de oldukça merak ediyordu.

"Sanırım buna devam edeceğim, zaten yaptığım pek bir şey yok. "

Mavis esnedi ve yatağına doğru yol aldı, daha doğrusu beşiğine. Böyle bir takıntısı vardı normal yataklarda yattığında korkuyordu. Kafasını koyduğu gibi uykuya daldı.


Lover - Zervis Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin