Mavis güneşin ilk ışıklarıyla gözlerini açtı, mutfağa gidip önceden oda arkadaşının hazırladığı sandviçi aldı ve midesine indirdi, üzerine üniformasını giyip işe doğru yola çıktı.
Mavis küçük bir kafede çalışıyor, müşteriler genelde tanıdık ve günlük gelen kişiler. Pastel temalı bir yer olduğundan Mavis'in tatlılığı buraya cuk oturuyor.
Mikrofonun başına geçti ve anons için yaklaştı,
"Gray Fullbuster siparişiniz hazır, gelip alın lütfen. "
Bu çocuğu sanki bir yerden tanıyordu.Gözü Gray'e takıldı ve onu izlemeye başladı. Kafeden çıktığı gibi ileride muhtemelen onu bekleyen siyah giyinen, kapşonlu gence elindeki kahveyi uzattı. Arkasını dönük olduğu için yüzünü görmemişti, sadece elindeki yarayı gördü. İkisi beraber uzaklaştılar.
•••
Sapık Birisi: 00.00
Sapık Birisi: İyi geceler Mavis, bugün nasılsın?
Mavis: Normal
Mavis: Seni ne zaman görücem artık?
Sapık Birisi: Görmek istiyor musun gerçekten.
Sapık Birisi: Üzgünüm şimdilik sadece ipucu verebilirim.
Mavis: Ver o zaman. -_-
Sapık Birisi: 13 Ocak 2010
Mavis: Bu ne biçim ipucu! 8 yıl öncesini nasıl hatırlamamı bekliyorsun?
Sapık Birisi: Düşünürsen hatırlayacaksın, ama yine de senin için bir ipucu daha vereceğim.
Sapık Birisi: Camını açabilir misin? Ama aşağı doğru bakma lütfen.
Mavis telefonunu bıraktı ve odasının camını açtı, camdan içeriye bir el uzandı. Sapığının eli. Uzanan elde o yarayı gördü, utana utana o da elini uzattı ve sapığının elini tuttu. Hava karlı olsa da onun eşi sıcacıktı. Daha sonra ne yaptığını farkedip hızla geri çekti.
"B-Ben, isteyerek olmadı. "
Yüzünün kıpkırmızı olduğundan kendisi de emindi, en azından birbirlerinin yüzünü görmüyorlardı. Çünkü Mavis kadar Zeref de kızarmıştı.
Zeref hızlı hareketlerle tırmandığı yerden aşağıya indi. Mavis belki yüzünü görebilirim diye düşünüp çaktırmadan camdan aşağıya baktı. Ama görebildiği tek şey simsiyah saçlar oldu. Zeref çoktan arkasına dönmüş ve uzaklaşmaya başlamıştı, Mavis o gidene kadar arkasından izledi. Nedense çok tanıdık bir his vermişti. Sapığı gözden kaybolduğunda Mavis yatağına yatıp olanları düşünmeye başladı.
Zeref'in evine gittiğinde ilk işi telefonunu alıp mesaj yazmak oldu.
Sapık Birisi: 00.00 İyi geceler Mavis.
Sapık Birisi: Ben
Sapık Birisi: Ben seni seviyorum, çok ama çok seviyorum
Sapık Birisi: Sana aşığım minik perim.
Sapık Birisi: Bugün o kadar kötü hissediyordum ki anlatamam.
Sapık Birisi: Elimi tuttuğun için teşekkür ederim
Sapık Birisi: Keşke sen de beni sevsen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lover - Zervis
FanfictionFairyTail hayrankurgu kitabı ^^ Dünya'da geçiyor yani büyü tarzı şeyler yok. Karakterleri olabildiğince kendi özünde tutacağım. Yarı texting yarı gerçek hayat.