(Bu bölüme biraz cinsellik ekledim ancak çok açık olmadı, rahatsız olur musunuz bilmem yine de uyarı yapmalıyım diye düşündüm. Keyifli okumalar!)
.
"Baksana, aklıma gelmişken..."Gecenin ilerleyen saatlerinde sızmadan hemen önce, kafamı karıştıran soruyu hatırlamış, vakit kaybetmeden sarışına yönelmiştim. "Sen neden şu olay da..." Ancak önden söylemiştim, konuyu değiştirmek için daha güzel şeylerle gözümü boyuyor diye.
Elimi yakalayıp parmaklarımı dudaklarına bastırmış, nazikçe parmak uçlarımı öpmeye başlamıştı. Tepkisiz kalmış, söyleyecek söz bile bulamamıştım, tıpkı konuşmayı unutmuş gibi. Kafam yerinde değildi, karşımda büyüleyici birisi duruyor; parmak uçlarımı nazikçe öpüyordu.
Dayanamamıştım ben o görüntüye.
Parmaklarımı dudaklarından çekip ellerimi omuzlarına koymuş, onu kendime asılmıştım. Birbirine karışan içki ile sigara kokusu ve dilimin ucunda hissettiğim mayhoş tat, öpücüğün güzelliği bozmak yerine daha da çekici hâle getirmişti. Günâhı o güzel gösteriyordu, o güzel kılıyordu.
Yanaklarımda hissettiğim parmakların ve dudaklarım üzerindeki yumuşak hareketliliğin sebebinin o olduğu gerçeğini bilmek, beni daha da geçirmişti kendimden. Oturduğum bar sandalyesinden kalkmış, sarsak adımlarla onun dudaklarından ayrılmayarak geri geri yürümüştüm fakat bu ne üzücüdür ki kısa sürmüştü.
Barın bulunduğu yerden çıkarken öpücüğü bozup parmaklarını parmaklarıma kenetlemiş, kaldığı yerin, bulunduğumuz yere yakın bir yerde olduğunu, kısa sürede oraya varacağımızı söylemişti beni de peşinde sürüklerken.
Onun ne denli tehlikeli olduğunu bilsem de peşinden gitmeyi seçmiştim. Çünkü itiraf etmeliyim ki, tehlike ilgi çekicidir ve buna karşı koyamam.
.
O gece dudaklarımızın olduğu gibi, vücutlarımız da bir olmuştu. Defalarca kez onu hissetmiş, birbirimizin olmuştuk. Daha doğrusu ben ona sahip olmuştum. Onun bana ne denli zararlı olduğunu bilsem de bunu düşünmek yerine, bu geceyi unutulmaz yapmak istemiştim. Benim için unutulmazdı; onun için de böyle miydi bilemem...
Terden ıslanmış olan saçları, hafif aydınlık oda da, kafasının altındaki yastığa serilmişti ve yastığın kenarlarını kendisini her kasışında sertçe tırnaklıyordu. Sesi dışarı çıkmasın diye sertçe dişlediği dudaklarından ayrılmamış, aldığım zevk yüzünden farkında olmadan kanatmıştım.
Bedenlerimiz o günah dolu gecede sürekli birbirine çarpmıştı ve tenlerimizi durmaksızın birbirimizin diş ve öpücük izleriyle süslemiştik.
Aldığım zevk, sırtımda ve saç diplerimde hissettiğim acıyı unutturmuştu bana.
Bacaklarının içlerini, göğsünü ve boynunu zarifçe öperken bana sürekli sert olmamı fısıldıyordu; ona kibar davranmadan edemiyordum. Onun için hiçbir şey iken benim onu incitme korkum, en büyük nefretim olmuştu seviştiğimiz zaman boyunca.
Yerlerimizi değiştirip üzerime çıktığı sırada içine alırken zorlanmıştı başta. Ancak alıştıktan sonra bir sigara yakmış, parmakları arasından bırakmadığı sigaranın dumanını, üzerime üfleyip ciğerlerimi yakmayı sevişme sırasında da sürdürmüştü.
Sigaradan ölesiye nefret eden ben, onunla dudaklarımı her birleştirişimde ağzımı dolduran duman ve ciğerlerimi kavuran öksürme hissiyle daha da geçmiştim kendimden.
Birkaç içine çekme sonrası boyu kısalan sigarayı, kendi dudaklarından ayırıp benim dudaklarıma kapatmıştı. Alışık olmadığım için durmamıştı öksürüklerim ve o benim bu zayıf halime kıkırdamıştı alay edercesine.
Ağzımdan çıkardığım -ve neredeyse yok olacakmış gibi görünen- sigarayı, komodinin üzerindeki küllüğe bastırıp bırakmıştım. Katsuki ise ben hâlâ içindeyken komodinin üzerindeki içki şişesini ağzına tıkmıştı. Hızlı hızlı içerken birazı ağzının kenarından boynuna, oradan da göğsüne, ve birtakım uzuvları es geçip karnıma dökülmüştü.
Yattığım yerde oturur konuma geçip sırtımı yatak başlığına dayadığımda dudaklarımız daha rahat bir şekilde birleşmişti ancak bunu yaptığında ağzında içki olduğunu bilmiyordum. Öpücüğün hemen ardından ağzımı dolduran acı ve ekşi tat, barda içtiğimin aksine daha ağırdı ve gözlerimi yaşartmıştı.
Yükünü üzerime biraz daha verdiğinde sesli bir inleme savurmuş, hemen ardından ıslak dudaklarını elinin tersiyle silip tehlikeli gülümsemelerinden birini bahşetmişti. "Şimdi sert olacak mısın?"
Ellerim, kalçalarında yerini aldığında onun büründüğü ifadeye bürünüp tıpkı onun gibi istek dolu görünmeye çalışmıştım. Dudaklarımızı bilmem kaçıncı defa birleştirmeden ve özellikle omuzlarım ile sırtım başta olmak üzere, sanki dokunduğu yerler yanıyormuş gibi hissetmeden hemen önce fısıldamıştım, "Zevkle."
Peeeekala ilk defa bu tür bir smut denedim ve şu aN YANIYORUM ÇÖ.ĞHJMHÖKJŞLÖKŞÇİKL
Ah Eijirou bebeğim, çok yanlış insana çattın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Breath Of Death║KiriBaku
FanfictionBakugou Katsuki, elini kana bulamayan bir ölüm meleğiydi. |ağustos 2018|