"Oynayalım," demiştim ruleti açıp boş mermi bölümüne bakarak. "Bende bir seferlik senin gibi olacak, ölüm oyununa katılacağım."
•••
İkinci alternatif, Keyifli okumalar.
"Tabii," alay eden bir ses tonuyla cevap vermişti. Uzun zaman sonra ilk defa sesini duymuştum ve içimde oluşan gereksiz mutluluğu bastırabilmek için büyük güç sarf etmiştim.
"Ama bunu uzun zaman önce bıraktın sanıyordum," devam etti konuşmasına, dikkatimi kazanarak. "Rus Ruletini yanlış bulmuyor muydun sen?" Yukarı kaldırdığı kaşları ve haftalar sonunda ilk defa yüzünde gördüğüm gülümsemesi -tehditkâr bir gülümseme dahi olsa gülümsemeydi bu- kalp atışlarımı arttırmıştı ve ben göğüs kafesimi zorlayan sesin ona ulaşmamasını dileyerek bakışlarımı kaçırmıştım.
Fikrimi değiştirdiğimi, zor bir duruma düştüğümü ve bunu para karşılığında oynayıp oynayamayacağımızı gevelemiştim aşağılayıcı bakışları altında ezilirken. Sadece bahane arıyordum, zor bir duruma batmış bile olsam para umurumda değildi.
Bana bir kaç gün sonra uygun olduğunu, o zaman oynayabileceğimizi söylemişti. Gitmeden ve gözden kaybolmadan hemen önce dudaklarıma kondurduğu öpücüğü, neredeyse ruhumu teslim etmeme sebep olacaktı.
▸ ▸ ▸
Polis departmanındaki gözlüklü, uzun boylu adam, saatler boyunca okuduğu kağıtları kan ter içinde dişlerini birbirine bastırarak masasına çarptı. Alnında oluşan ter damlaları, buğulaşan gözleri ve titreyen bacakları, onun ne denli bir şok içerisinde olduğunu ilk görüşte anlatabilecek kadar netti.
Kirishima Eijirou'nun ölümünün ardından arkada kalan tek şey, adamın günlük gibi her şeyi kayıt ettiği kağıt parçaları olmuştu.
Bir haftaya kadar evinde başından vurularak bulunan, intihar ettiğini düşündükleri adamın çekmecesinden çıkan bu kağıtlar, soruşturmalarında büyük bir ilerleme kaydetmelerine sebep olmuştu. Halbuki ölümüne sebep olacak bir kumar oynamıştı sevdiği adam ile. Soruşturmanın başında görev yapan Iida Tenya, genç adamın hayatına giren ve onu sanki bir roman yazıyormuş gibi anlatmasına sebep olan ölüm meleği yüzünden tırnaklarını yemenin eşiğinde hissediyordu kendisini.
Kurban, elinde bir Rus Ruleti ile kafasından vurularak bulunmuştu, tıpkı diğer cesetler gibi.
Kirishima Eijirou, kendisini Katsuki için önemli sanıyordu. Sevdiği ölüm meleğinin hayatında önemli bir konuma sahip olduğunu, diğerlerinin aksine onunla daha uzun süre iletişim kurduğu için Katsuki tarafından sevildiğine kanaat getirmişti. En acı tarafı da bu olmalıydı. Eijirou Kirishima'nın kendisini, Katsuki adındaki ölüm meleğinin gözünde önemli ve farklı bir yere sahip olduğunu sanmasıydı.
Halbuki diğer bütün kurbanlar gibi onun basit oyununda basit bir oyuncusuydu. Fazlası olduğuna inanmak onun aptallığıydı.
Iida masadan sarsak adımlarla kalkıp bunca katliama ve intihara neden olan adamı bulmayı kafasına taktı bir an için. Zor olacaktı ama başta abisi olmak üzere birçok vatandaş ölmüştü; bu kadar ipucu elde edebilmişken onların intikamını alamamak kendisini suçlu hissetmesine neden olurdu.
Bildiği tek şey sarı, kabarık saçları, yakut gibi parlak kırmızı gözleri ve adının Katsuki olmasıydı. Çoğunlukla gece kulüplerinde takılması ve diğer bütün bilgiler, Katsuki'nin bulunmasını kolaylaştıracaktı.
Evet, Eijirou Kirishima ölmüştü, daha doğrusu sevdiği kişi tarafından öldürülmüştü. Ancak ölümü boşa olmamıştı.
Kısa bir sürenin ardından Katsuki, polislerin uzun uğraşları sonucunda yakalanmıştı. Bu haber neredeyse aylar boyunca bültenden düşmemişti. Sinirli ve öfkeden deliye dönmüş halkın yoğun ısrarı üzerine de idam edilmesine karar verildi. Öyle de oldu.
Ölüm meleğinin idam edildiği odada kanatlarındaki tüm tüyler, yaptıklarının cezasını çekiyormuş gibi tek tek koparılıyordu âdeta. Ancak onun işi değil miydi bu? Boşuna ölüm meleği denmiyordu ona.
Kendi kanında ıslanmamıştı kanatları ve eğer ıslanacak olsaydı bunu görmeyi en çok Eijirou isterdi. Büyüsüne kapıldığı adamın ölümünü en çok görmeyi, genç adam isterdi.
Bu diğerinin yanında bayağı kısa kaldı gibi, hm .-.
Amaaa buraya kadar okuduğunuz için cidden çok, çok, çok, çok teşekkür ederim! Sizi cidden çok seviyorum!! <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Breath Of Death║KiriBaku
FanficBakugou Katsuki, elini kana bulamayan bir ölüm meleğiydi. |ağustos 2018|