Hayat Felsefesi

1.2K 147 10
                                    

Rei'nin tüm odağı şu an silahındaydı.Enerjisini eline toplamış onu yayı ile birleştirmeye çalışıyordu.5 dakika geçmişti ve henüz yay havaya kalkmamıştı.Rei terlemeye başlamıştı,kendini sıkıyordu.Enerjisi sürekli yay'a doğru akıyordu.1 dakika daha geçmişken Rei,yay'ın havaya kalkmaya başladığını fark etti.Odağını bozmamaya çalışarak enerjisini yay'a göndermeye devam etti.Şu an Rei fark etmemişti ama Rabi gülümseyerek ona bakıyordu.Silahını ilk havalandırmayı başaran Rei olmuştu.Çok geçmeden havadaki yay mavi bir şekilde parlamaya başladı ve birden Rei'nin eline doğru geldi.Rei onu yakaladığında çok farklı hissediyordu.Tamamen ruhunun ve bedeninin bir parçasıydı sanki o silah.

"Aferin evlat!" dedi Rabi,Rei'nin yanına gelerek.Etraftaki başarısız olan bir kaç kişi hayranlıkla Rei ye bakıyordu.

"Bu...Çok farklı.Sanki sürekli bir parçamdı." dedi Rei.

"Enerjisel olarak birbirinize bağlı olduğunuz için böyle hissediyorsunuz.Artık siz bir bütünsünüz." dedi Rabi.Şu anda Rei ye garip bir şekilde bakıyordu.Normalde insanlar silahlarını ilk kez enerjileriyle kaynaştırmayı başardıklarında çılgınlar gibi sevinir,heyecanlanırdı.Fakat bu çocuk hiç bir tepki göstermemişti.Gözlerinde onu ilk gördüğündeki gibi hiç bir duygu yoktu.

Rabi,Rei yi sonradan onunla konuşması için gelmesi şartıyla Rei yi silahını kullanması için antrenman sahasına gönderdi.

Rei antrenman sahasının okçular için olan bölümüne geldi.Enerjisi şu an vücudu ile birlikte silahında da akıyordu.Rei karşısında duran antrenman kuklalarından birine nişan aldı ve oku gönderdi.Oldukça yüksek hızda giden ok antrenman kuklasına çarptığında kukla paramparça oldu.

"Güzel...Tahmin ettiğim gibi enerji ile saldırı yapmak çok büyük bir yıkım gücü getiriyor." Rei,içinden konuştu.Sonuçtan gerçekten memnun kalmıştı.Bu antrenman kuklaları özellikle çok sağlam yapılırdı.Fakat Rei'nin gönderdiği ok onu parçalara ayırabilmişti.

Rei buradaki tüm kuklaları yok etmemek için daha fazla atış denemesi yapmadı.Zaten pek elde edebileceği bir sonuçta yoktu.Büyük ihtimalle nişan alma kabiliyeti bu dünyanın en iyisiydi.Rei tatmin olmuş bir şekilde Rabi'nin yanına doğru gitmeye başladı.

Rabi,Rei'nin geldiğini görünce biraz şaşırmıştı.

"Evlat,biraz daha antrenman sahsında oyalanırsın sanıyordum." dedi Rabi.

"Atış yapmayı denedim.Tek okla bir antrenman kuklasını parçalara ayırdım.Daha fazlasını yok etmemek için geri döndüm." dedi Rei.

"Anladım.Şimdilik evine gidip dinlen,akşam benim ofisime gel.Konuşacaklarımızı o zaman konuşuruz." dedi Rabi.

Rei onayladıktan sonra oradan ayrılıp evine gitti.Duş aldıktan sonra kendini yatağına bırakıp dinlenmeye başladı.Silahı enerjiyle kaynaştırmak gerçekten yorucu bir işti.Mental yorgunluğun tavan yapıyordu resmen.Rei çok geçmeden uykuya daldı.

Rei gözlerini açtığında hava kararmaya başlamıştı.İyice ayıldıktan sonra Rabi'nin ofisine doğru gitmeye başladı.Çoğu öğrenci dışarıdaydı.Yemek ve eğlence yerleri tamamen doluydu.Rei etrafını inceleyerek Ana Binaya doğru yürümeye devam etti.Rabi'nin ofisinin önüne geldiğinde kapıyı çaldı.

"Gel." içeriden Rabi'nin sesi duyuldu.

Rei kapıyı açıp içeri girdiğinde burnuna yoğun bir kahve kokusu gelmeye başladı.

"Gel otur,evlat." dedi Rabi.

Rei,Rabi'nin masasının önündeki sandalyeye oturdu.

"Kahve ister misin?" diye sordu Rabi.

Ejder Göz ReiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin