İmparator İle Anlaşmak

1.2K 157 14
                                    

"Babam ara sıra yüzüğü kontrol etmeye gidiyordu.Onlardan birinde onu gizlice izledim.Gizlenmede oldukça iyiyim ve henüz enerji damarlarım açılmadığı için etrafa enerji de yaymıyorum.Çok zor olmadı." dedi Rei.

"Heh...Anlıyorum.Pekala Rei,yüzüğü bana getirdiğin ve baban gibi bir aptal olmadığın için teşekkür ederim.Bana büyük bir iyilik yaptın.Bu yüzden eğer sana yapabileceğim bir iyilik varsa söyle." dedi İmparator.

"Efendim,1 hafta sonra 18 yaşında olacağım ve enerji damarlarım açılacak.İyi bir eğitim almak için Sir Lyon Savaş Okuluna gitmek istiyorum.Beni oraya aldırabilirseniz çok memnun olurum." dedi Rei.

"Hiç sorun değil." dedi İmparator elini sallayarak bir muhafız çağırdı.

"Hazinedara bir mektup yazdır.Sir Lyon Savaş Okulundaki tüm eğitim masrafları bana aittir." dedi İmparator.

"Emredersiniz." Muhafız hızlıca taht odasını terk etti.

"Fein,sen de Rei ile birlikte Archibald malikanesine git ve Malikane'nin mülk kaydının Rei'nin üzerine geçirilmesine yardım et.

"Emredersiniz." dedi Fein.

"Teşekkür ederim,İmparatorum." dedi Rei.

"Çok iyi oldu bu.Sir Lyon Savaş Okulu bu kıtadaki en iyi okul.Normalde her yıl için 700.000 altın ödemek gerekir.Eğitim süresi 5 yıl olduğundan dolayı bu 3.500.000 altın yapar.Bu fiyatı bu halimle kesinlikle ödeyemezdim.Yüzük elbette bu fiyattan çok daha pahalıydı,bu yüzden karlı gözükmüyor olabilir ama yaptığım bu hamlelerle hem imparatorla iyi bir ilişki kurdum,hem de en iyi okula gitme fırsatı kazandım." Rei,imparatorun huzurundan çekilirken kendi içinden durumu değerlendirdi.

*****
Rei imparatorluk sarayından ayrıldıktan sonra malikaneye döndü.Bahçeye girdiğinde etrafta büyük bir karmaşa vardı.

"Efendi Rei!Aileniz..." Bir muhafız ne diyeceğini bilemeyerek Rei'nin yanına geldi.

"Ölüler,değil mi?" diye sordu Rei.

"E-Evet..." Muhafız,başını eğerek konuştu.

Rei içeri girip muhafızlara babası ile abisini mezarlığa gömmelerini söyledi.Muhafızlar Rei'nin nasıl bu kadar sakin kalabildiğini anlamıyorlardı.Onları Rei'nin öldürmüş olma ihtimali akıllarından bile geçmiyordu.

Rei malikanedeki karışıklığı düzelttikten sonra Fein ile birlikte imparatorluğun mülk kayıt binasına gitti.Fein rütbesini kullanarak direk olarak işlemlerin halledilmesini sağladı.Rei,Fein'e teşekkür ettikten sonra Karn Ticaret Loncasına gitti.Burada her türlü mal satılıyordu.Silahlardan tutun evlere kadar.

Rei ticaret loncasının içine girdiğinde etrafı incelemeye başladı.Burası ayrı bir şehir gibiydi oldukça büyük bir alana yayılmıştı.Kara bir alana yayılmış satıcılar vardı.Ortada ise 30 metrelik bir bina vardı.Eğer bir ev veya burada bulunmayan bir eşya almak isterseniz,bu binadaki görevlilerle konuşmanız gerekiyordu.Rei binanın içine doğru yürümeye başladı.İçeri girdiğinde beklediğinden daha büyük bir kalabalıkla karşılaştı.Masalardaki personellerin hepsi bir müşteri ile ilgileniyordu.Rei etrafını inceleyip en az sıra olan masanın orada sıraya girdi.

Sıranın Rei ye gelmesi yaklaşık 1 saat sürmüştü.Gözlemlerine göre bir alım veya satım yaparken oldukça fazla belge kullanıyorlardı.Bu iyiydi,burasının güvenli ve sağlam hizmet verdiğini gösterirdi.

"Hoş Geldiniz!Nasıl yardımcı olabilirim?" dedi orta yaşlarda görünen bir adam.

"Mülk satım işlemleri hakkında bilgi almak istiyorum." dedi Rei.

"Satmayı düşündüğünüz mülk nedir?" diye sordu adam.

"Bir malikane." dedi Rei.

"Loncamıza mı satmayı planlıyorsunuz yoksa açık pazara mı çıkaracaksınız?" diye sordu

"Fark nedir?" diye sordu Rei.

"Loncamıza satmak isterseniz 1 gün içinde mülkünüze değer biçmek için görevliler gelecektir.Açık pazarda ise değeri siz belirlersiniz,bir alıcı çıkana kadar beklerdiniz.Beklediğiniz her ay hizmet bedeli olarak loncamız sizden 15.000 altın harç alır." dedi adam.

Rei'nin pek fazla zamanı yoktu,savaş okulu 1 ay sonra alım yapmaya başlayacaktı.

"Loncanıza satmak istiyorum." dedi Rei.

"Peki,hemen işlemlere başlayalım." dedi adam.

Rei bir kaç belgeye damga vurduktan malikanenin adresini verdikten sonra ticaret loncasından ayrıldı.

Şu an düşüncesi 2 gün sonraki açık arttırmaydı.İmparatorla görüşmek için sarayın taraflarına gittiğinde açık arttırma olacağına dair ilanlar görmüştü.Babası ve abisinin kılıçlarını açık arttırmada satacaktı.Onlardan gelen altınlarla kendine iyi bir yay ve hançer almayı planlıyordu.Malikaneden gelen parayla da okuldaki geçimini sağlamayı planlıyordu.Elbette o okul hakkında araştırma yapmıştı.Oradaki yaşam çok pahalıydı ve diğer krallıklardan en zengin kişilerin çocukları geliyordu.Böyle olunca oradaki her şeyin pahalı olacağını düşünüyordu.Hatta malikaneden gelen para çok fazla etmeyecekti muhtemelen,oraya gittiğinde para kazanmanın yollarını bulması lazımdı.

Rei malikaneye döndüğünde evdeki hizmetçileri ve muhafızların paralarını ödeyip gönderdi.Saat gece vaktine geliyordu.Rei şömineyi yakıp,koltuğa uzandı.O anda babasının yüzüğünde neler olduğunu doğru düzgün incelemediği aklına geldi.

Boyut yüzükleri gerçekten ilginç araçlardı.Yüzüğü kan bağınla bağladıktan sonra tamamen hizmetinde oluyordu.Yüzüğün içinde bir şey veya bir şeyler varsa hemen senin zihninde beliriyorlardı.Onların eline gelmesini düşündüğünde ise eline geliveriyorlardı.Muhteşem araçlar oldukları için pahalıydılar.

Rei yüzüğün içindekileri iyice incelemeye başladı.Burada yaklaşık 100 tane enerji taşı vardı.Ayrıca bir kaç iyileştirme iksiri ve 40.000 kadar altın vardı.

"Hm?Babamın 100 tane enerji taşı vardı demek...Bunu bilmiyordum." diye mırıldandı Rei.

Enerji taşları,enerji seviyesi yükseltmenin en hızlı ve en güvenilir yoluydu.Bu yüzden değerleri oldukça fazlaydı.1 tane enerji taşının piyasa fiyatı 10.000 altındı.Bunlar Rei'nin işine yarayacaktı.Rei biraz daha etrafta oyalandıktan sonra uyudu.

Güneş ışığının gözlerine vurmasıyla Rei uyandı ve gidip yüzünü yıkadı.Bugün malikaneye fiyat vermek için görevliler gelecekti.Rei bir yandan onları beklerken diğer bir yandan vücut geliştirme hareketleri yapmaya başladı.Bunları her gün yapıyordu,bu yüzden inanılmaz fit bir vücudu vardı.Fakat Rei'nin asıl odağı hız ve çeviklikti elbette.

Öğle vaktine doğru görevliler geldi ve malikaneye 300.000 altın değer biçtiler.Bu fiyat aşağı yukarı Rei'nin beklediği fiyattı.Rei görevlilerden evin 300.000 altın ettiğine dair bir belge aldıktan sonra belgeyi Karn Ticaret Loncasına götürdü.Bazı işlemlerden sonra 3 Beyaz Altın aldı.(100.000 altın=1 beyaz altın)

Rei Karn Ticaret Loncasından ayrıldıktan sonra kendine gidip bazı giyecekler aldı.Bunların hepsi oldukça kaliteli giyeceklerdi.Okula dair bir çok hedefi vardı ve bu hedefleri başarmak için ilk önce onlar gibi giyinmeli,ortama adapte olmalıydı.

Ejder Göz ReiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin