Rei ve Rayna toplam 100 çekirdek toplayarak en çok çekirdek toplayan grup olmuştu.Her ikisi de 1000 katkı puanı kazanmıştı.Günler hızlı bir şekilde geçiyordu.Rei'nin en rahatsız olduğu konu okuldaki eğitimin fazla yavaş olmasıydı.Dünya genelinde beceriler nadirdi.Aslında nadir den ziyade gücü elinde tutanlar ellerine geçirdikleri becerileri dağıtmıyorlar becerilerin sadece kendilerinde kalmasını istiyorlardı.Bu okul sadece büyücüler,savaşçılar ve suikastçiler(yay ve hançer kullananlar) için ayrı 5 beceri öğretiyordu.Son günlerde Rabi'nin derslerinde enerji kodlamayı öğrenmeye başlamıştı.Enerji kodlamak enerjiyi şekillendirmek anlamına geliyordu.Enerjine çeşitli özellikler kazandırmanı sağlıyordu.
Rei sahip olduğu 9000 katkı puanının 4000 puanıyla enerji taşı almıştı.Her katkı puanı ile 1 enerji taşı alınabiliyordu.4000 enerji taşındaki enerji Rei'nin 1.seviye'nin sonlarına yaklaşmasını sağlamıştı.Rei antrenman yaptığında gerçekten enerji seviyesinin yükselmesinin be kadar etkili olduğunu fark etmişti.Hızı,gücü ve enerjisi ile yaptığı saldırıların hasarı artmıştı.Rei şu an enerji kodlamaya odaklanmak istiyordu.Enerji kodlamayı ne kadar hızlı öğrenirse o kadar iyidi,saldırı çeşitliliği bakımından da oldukça yararlıydı.
Rei kütüphaneye oldukça sık uğruyor dünya'nın gizemleri hakkında bilgi sahibi olmaya çalışıyordu.Genel olarak günlük uğraşları geçen sürede böyle oluyordu.Rei geçen sürede simya ve silah yapım derslerini bir sonraki sene almayacaktı.Bu dersler Rei'nin ilk başlar da olmasa da sonradan canını sıkmıştı.Şu anda Rei evinde oturmuş Rabi'nin verdiği "Ateş Elementini Kodlama" adlı kitabı okuyordu.Fakat Rei'nin algısı her ne kadar yüksek olsa da kanunları kavramak hiç kolay bir iş değildi.Rei kapısının çalınmasıyla kitabı kapatıp kapıyı açmaya gitti.Kapıyı açtığında karşısında Arya vardı.
"Selam Rei.Seninle konuşmam gereken bir konu var.Gelebilir miyim?" diye sordu Arya.
"Tabi.Gel." dedi Rei.
"Angelo'nun Nişanı isimli yarışmayı duydun mu?" diye sordu Arya.
"Hayır.Ne yarışması bu?" diye sordu Rei.
"Bir okçuluk yarışması.Fakat büyük kaynaklara sahip." dedi Arya.
"Ne gibi büyük kaynaklar?" diye sordu Rei.
"Yarışmayı kazananlara genellikle büyük ödüller verilir." dedi Arya.
"Mesela?" diye sordu Rei.
"Beceri,Yüksek seviye bir yay veya yüksek miktarda enerji taşları gibi." dedi Arya.
"Beceri demek..." Rei,beceriyi elbette ki diğerlerinden daha çekici bulmuştu.Sonuçta beceriler oldukça nadirdi.
"Dünyanın çeşitli yerlerinden okçular gelecek.Senin okçuluk yeteneklerinin oldukça iyi olduğunu bildiğimden sana haber vermek istedim.Üstelik bunu erkenden yapıyorum çünkü şu anki seviyenle o yarışmayı kazanamazsın.Seviye 3'e kadar yarışmacılar katılabiliyor.Gelişimine iyice odaklanmalısın.2 yılın var." dedi Arya.
"2 yıl...Az bir süre,fakat deneyeceğim." dedi Rei.
"Güzel,ben artık gideyim." dedi Arya.
Rei,Arya yı uğurladıktan sonra yarışma hakkında düşünmeye başladı.Çoğu kişi seviye 3 olmasa bile seviye 3 olanlar mutlaka olacaktı yarışmada.Rei bu konu üzerinde düşündükten sonra yatağına uzanıp uyudu.
Ertesi gün Rei,Rabi'nin dersine gidip hayvan çekirdeklerindeki enerjiyi nasıl çekeceğini öğrendi.Hayvan çekirdekleri enerji taşları kadar enerji barındırmasa da bulması daha kolaydı.Vahşi Hayvanlar dünyada çokça vardı fakat elbette hayvanların seviyeside değişiklik gösteriyordu.
Dersten sonra Rabi,Rei yi yanına çağırdı.
"Rei,görev aldın mı?" diye sordu Rabi.
"Okul Görevlerinden mi?Hayır,bakma fırsatım olmadı." dedi Rei.
"Sana bir önerim olacak.Sana özel bir görev vermek istiyorum.Fakat uzun bir yolculuğa çıkman gerekecek." dedi Rabi.
"Özel bir görev mi?" diye sordu Rei.
"Evet senden Ghuri Bölgesine gidip bana Yang gölünden bir şişe yang suyu getirmeni istiyorum." dedi.
"Ghuri Bölgesini duymuştum fakat.Yang gölünü hiç duymadım." dedi Rei.
"Yang gölü Kızıl Mağara'nın içindedir ve mağarada vahşi hayvalar vardır.O göle ulaşmak kolay değildir zaten.Bu yüzden özel bir görev.Ödül olarak 3000 katkı puanı alabilirsin." dedi Rabi.
"Kabul ediyorum." Rei,3000 katkı puanını duyunca hemen kabul etti.Aldığı puanlar ile Enerji taşları alacaktı.
"Güzel,sana bir belge hazırlatıp ulaştıracağım.O belge ile okuldan ayrılmana izin verilir." dedi Rabi.
Rei eve gittiğinde hazırlık yapmaya başladı.Çok geçmeden bir öğrenci belgeyi Rei ye getirdi.Rei Ghuri bölgesine doğru yola çıktı.Bölge,okul'un güney batısında bulunuyordu.Rei yola çıktığında güneş batıyordu,hava git gide soğuyacaktı.Rei hava tamamen karardığında bir kamp ateşi yaktı.Rei,kamp ateşinin sıcaklığında dinlenirken bir yandan da etrafını hissediyordu.Her an tehlikeye karşı hazırlıklı olmalıydı.Rei,geniş bir çapta tehlike olmadığını hissettiğinde enerji şekillendirme hakkında düşünmeye başladı.Enerji şekillendirmek mücadele için çok önemliydi.Elbette şekillendirmek çok zordu.Enerjini şekillendirmek,enerjine özellik kazandırmaktı.Bu da sadece yüksek algıya sahip kişilerin yapabileceği bir şeydi.Rei'nin algısı üst düzey olsa bile aylardır uğraşmasına rağmen enerjisini şekillendirmeyi başaramamıştı.Rei dinlendikten sonra biraz çalışmaya karar verdi.Her gün enerjisini şekillendirmeye çalışıyordu.En basitinden enerjisini ateşe dönüştürmek istiyordu.Buradaki kilit olay enerjinin içindeki ateşi algılamaktı.Rei'nin öğrendiğine göre tüm evren bir enerji döngüsünün içindeydi.Enerji her şeyi barındırırken her şey de enerji barındırırdı.Bu enerjinin kilit ilkesiydi.
Rei bir kaç saat boyunca enerjisi üzerine algısını yoğunlaştırmış ve bir şeyler hissetmeye çalışmıştı fakat yine başarısız olmuştu.
Güneş yavaş yavaş doğmaya başladığında Rei tekrar yola koyuldu.Bir kaç saatlik hızlı bir yürüyüş ve koşuştan sonra Ghuri Bölgesinin girişi olduğunu düşündüğü yere ulaşmıştı.Ghuri bölgesi hakkında bazı şeyler duymuştu genç adam.Buraya pek fazla gelen olmazdı çünkü burada 3.seviye enerjiye sahip bir İblis Leoparının olduğuna dair söylentiler vardı.Bazı gezginler buradan geçerlerken İblis Leopar'ın onları sessizce izlediğini anlatırlar.Bazıları ise hiç bir şey anlatamazlar çünkü leopar'ın saldırısına uğrayıp parçalanmış olurlar.
"Her ne kadar gözlerim ve hislerin çok güçlü olsa da eğer o İblis Leoparlar karşılaşırsam...Bu sonum olur." dedi Rei,kendi kendine.
Rei etrafını incelediğinde oldukça yeşillikli bir yer olduğunu fark etti.Geniş aralıklara sahip ağaçlar,yerde çok sayıda bulunan mantarlar ve değişik şekildeki küçük çiçekler...Üstelik bu yerin enerji bakımından üstün olduğu da anlaşılıyordu.Rei ilerlemeye devam ettiğinde bir akarsu sesi duymaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Göz Rei
FantasyGüçlünün güçsüzü ezdiği bu dünyada...Ben hem güçlüyü hem de güçsüzü ezeceğim.Bu dünyada iyi ve kötünün olmadığını,sadece kazanan ve kaybeden olduğunu tüm dünyaya göstereceğim,hemde tekrar tekrar.Sadece ben kazanırsam her şey yolundadır. -Rei Archiba...