"Hile falan yaptın,değil mi?O kadar uzağı görmen imkansız." dedi Arya.
"Hile yapmadım.Gözlerimin iyi olduğunu söylemiştim." dedi Rei.
"Birbirimizi kandırmayalım.Hiç bir insanın gözü o kadar ileriyi görmez." dedi Arya.
"Eğer bu seni inandıracaksa burada dur bende 400 metre geriden tekrar vurayım." dedi Rei.
"Dediğini yap.Bu sefer tüm dikkatimle izleyeceğim." dedi Arya.
Rei,400 metre geriye gittikten sonra tekrar kuklayı vurunca Arya bu işte hile olmadığını kabullendi fakat Rei'nin bunu nasıl başardığını anlamadı.
"Şanslısın gerçekten,daha önce hiç bu kadar iyi gözler görmemiştim." dedi Arya.İkisi de antrenman sahasından çıkmış yürüyorlardı.
"Bu benim en büyük avantajım." dedi Rei.
***
4 gün çabuk bir şekilde geçti.Rei tamamen hançeri ile antrenman yapmıştı.Rakibini küçümsemiyordu fakat bu mücadeleyi kaybedeceğini de düşünmüyordu.Karşısındaki adam sadece zırhına ve kaliteli silahına güvenen biriydi.Rei hazırlıklarını yapıp Arenaya gitti.Şu an bekleme odasındaydı.Bekleme odasına giderken izlemeye gelenlere bir göz atmıştı.Arena'nın büyüklüğüne göre fazla bir kalabalık yoktu ama yinede tüm 1.sınıflar burada olmalıydı.Elbette üst sınıflardan da izlemeye gelenler vardı.
Çok geçmeden Rei ve Velkz sahaya çağırıldı.Velkz tamamen zırhlı bir şekilde çıkmıştı.Elinde bir uzun kılıç vardı.Zırh setinin çok pahalı ve sağlam olduğu belli oluyordu.Rei zırhı dikkatlice incelemeye başladı,darbe vurabileceği açıklıklar aramaya başladı.Gözleri çok net görebildiği için zırh setinin açık veren yerlerini hemen tespit etti.Zırhın göğüs tarafı çok sağlam olsa da karın tarafına doğru zırhın kalınlığı biraz daha inceliyordu.Koltuk altı tarafında bir koruma yoktu.Yani kılıcı kaldırdığı anda bir açık vermiş olurdu.Çizmeleri oldukça korunaklıydı.Diz kapaklarına kadar yükselen bir koruma vardı.Tüm bunlar göze alındığında elbetteki en savunmasız yer bacak kısımlarıydı.Sadece örme bir zincirle korunuyordu.Rei çok avantajlı olduğunu düşünüyordu.Onun asıl odağı hızdı ve oldukça hızlıydı da.Fakat rakibi hız konusunda kötüydü ve bu da yetmezmiş gibi bir de zırh giyiyordu.
"Evet.Rei ve Velkz birbirlerinin tüm başarı puanları için mücadele edecekler.Ölümcül yerlere(kafa,boğaz,kalp bölgesi) saldırmak yasaktır.Başlayın!" Hakem ilk önce kuralları söyledikten sonra başlama emrini verdi.
Velkz hemen Rei'nin üstüne koşmaya başladı.Rei de hemen yayı ile Velkz'in karın tarafına nişan aldı ve ok'u yolladı.Ok zırha çarpınca tiz bir ses yankılandı.Velkz ok darbesinin şiddetiyle bir kaç santim geri kaydı.Rei bunu görünce tüm hızıyla ardı ardına Velkz'in karın bölgesine okları göndermeye başladı.Hem Rei'nin nişan alma hızı hem de ok'un fırlama hızı çok yüksekti.Velkz onlardan sıyrılamıyordu.
"Hey korkak!Sana yaklaşmama korkuyor musun yoksa?" Velkz,Rei'nin arka arkaya oklar gönderip onu git gide geri sürüklemesine öfkelenmişti.Üstelik üst üste karın bölgesine gelen şiddetli saldırılar zırh olmasına rağmen canını oldukça acıtmaya başlamıştı.
"Zırhın arkasına saklanan biri bana korkak diyor...Ne kadar ironik...Neyse gel bakalım,ben senin gibi korkak değilim." dedi Rei.
"Seni şerefsiz..." Velkz,Rei'nin bu sözlerine oldukça öfkelenmişti.Göz damarları öfkeden kıpkırmızı olmuştu.Rei bunu görünce iyice keyfi yerine gelmişti.Öfkeden gözü dönmüş insan kaybetmeye mahkum insandır.
Velkz,Rei'nin üstüne koşmaya başladı.Rei ona yaklaşmasına izin veriyordu.Bunu gören izleyiciler sesli bir şekilde aralarında tartışmaya başladı.
"Deli mi bu?Kendisi bir okçu ve karşısında zırhlı bir adam var ama onun kendisine yaklaşmasına izin veriyor!" dedi izleyenlerden biri.
"Zırhlı eleman gerçekten utanmazın teki." dedi bir başka seyirci.
İzleyenlerin arasında Rei'nin tanıdıkları kişiler de vardı elbette.Rox şu an heyecanla maçı izliyordu.Rei'nin son yaptığı hamleye oldukça sinirlenmişti.Arya da oldukça dikkatli bir şekilde izliyordu mücadeleyi.Arwin de aynı şekilde heyecanla izliyordu.
Velkz,Rei'nin gerçekten ona yaklaşmasına izin verdiğini görünce sırıttı.Bu maçın artık bittiğini düşünüyordu.Velkz,tüm hızı ve gücüyle kılıcını kaldırdı,onu Rei'nin gövdesine indirmeyi planlıyordu ama işler pek istediği gibi gitmemişti.Rei'nin elindeki yay birden hançer ile yer değiştirmişti.Rei hızla eğilerek Velkz'in kılıcı tutan kolunu havada tuttu ve inanılmaz hızlı bir şekilde hançerin yarısını Velkz'in koltuk altına sapladı.Velkz acı bir çığlık atarak kılıcı elinden düşürdü ve acıdan yerde kıvranmaya başladı.Bu hareketle birlikte izleyenler çıldırmış gibi bağırmaya ve tezahürat yapmaya başladı.
"Mücadele bitti!Kazanan Rei Archibald!" Hakem sonucu bağırarak duyurdu.Velkz bundan sonra devam edemezdi.Kılıcı kullandığı kolu kullanılamaz hale gelmişti ve oldukça kan kaybediyordu.
"Salak...Daha zırhının açığını bile analiz etmeden saldırılar yapıyor.Neyse...Her şey beklediğim gibi gitti." Rei içinden düşünerek sahayı terk etti.
Rei ilk olarak arena görevlisinin yanına gitti.Velkz'in tüm puanları artık Rei'nin puanlarıydı.Arena görevlisi işlemleri hallettikten sonra Rei,arenayı terk etmeye yöneldi.Fakat yolu onu tebrik eden insanlar tarafından kesildi.Zırhsız olarak Velkz'i böylesine rahat bir şekilde yenmesi herkesi etkilemişti.
"Hey Rei,dostum onu gerçekten bir böcek gibi ezdin!" Rox,çoşkulu bir şekilde konuştu.Velkz'i sevmediği için onun kaybetmesine oldukça sevinmişti.
"Bu maçın sonucu aslında o gün Velkz ile yaptığım dövüş ile belirlenmişti zaten." dedi Rei.
"Doğru.Velkz'in peşini bırakmayacağını biliyorsun ama değil mi?" diye sordu Rox.
"Evet.Daha fazla hırs yapacak ve bu da bana onu daha fazla soymak için şans kapıları açacak." dedi Rei.
***
Rei eve geldiğinde oldukça keyfi yerindeydi.Velkz'i olabildiğince kışkırtmaya çalışıyordu ve bunu başarmıştı.Şu anda Rei'nin 8000 civarı başarı puanı vardı.Bu puanları mümkün olduğunca biriktirip çeşitli kaynaklar almayı düşünüyordu.
Rei öylece oturup gelecek planları yaparken kapısı çaldı.Rei kapıya gidip açtığında okul görevlisi olduğu belli olan bir adam ile karşılaştı.
"Merhaba,3 gün sonra başlayacak Yıllık Orman Avı Etkinliği için bilgilendirme yapmak için buradayım.Yıllık Orman Avı Etkinliği,okulun güney tarafında kalan Köklü Orman da yapılır.Katılan herkes 2 kişilik grup olur.Etkinlik boyunca en fazla hayvan özü elde eden grup yüksek miktarda başarı puanı elde edecektir." dedi görevli.
"Katılmak istiyor musunuz?" diye sordu ardından.
"Takım arkadaşı olacağımız kişiyi biz mi seçeceğiz?" diye sordu Rei.
"Hayır katılımcıların isimleri toplanarak karıştırılacak ve rastgele eşleşecekler.Eşleştirme herkese açık bir şekilde yapılır.2 gün sonra okul meydanında,eşleşmeler yapılacak." dedi görevli.
"Anladım,katılmak istiyorum." dedi Rei.
"Pekala.Bu belgeye isminizi yazın lütfen." dedi görevli okulun resmi mührü basılı kağıda.
Rei ismini yazdıktan sonra kayıt işlemi tamamlanmıştı.Geçen günlerde böyle bir etkinlik olduğunu duymuştu.Gerçekten yararlı bir etkinlikti.Sonuçta bu okulda başarı puanı en önemli şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Göz Rei
FantasiGüçlünün güçsüzü ezdiği bu dünyada...Ben hem güçlüyü hem de güçsüzü ezeceğim.Bu dünyada iyi ve kötünün olmadığını,sadece kazanan ve kaybeden olduğunu tüm dünyaya göstereceğim,hemde tekrar tekrar.Sadece ben kazanırsam her şey yolundadır. -Rei Archiba...