Mücadele Sanatları

1.1K 141 11
                                    

"Ne olur daha fazla koşturmayalım." dedi Arwin nefes nefese.

"Daha başlayalı 30 dakika oldu." dedi Rei normal bir şekilde.

30 dakikalık koşu onu hızlıca nefes aldırmaya bile yetmemişti.Fakat Arwin şu an zar zor konuşabiliyordu.

"Nasıl...Nasıl hiç yorulmadın?" diye sordu Arwin hızlıca nefes alırken.

"Ben 3 saat koşarım ve her saat başı tempomu arttırırım bu küçüklüğümden beri böyle.Üstelik koşudan sonra kas gelişimi yapacağım.Alışkınım yani,yıllar boyunca yaptım bunları." dedi Rei.

"Bir de üstüne kas gelişi mi yapacaksın öyle mi?Pekala benden bu kadar sanırım bu kadar ağır tempo için fazla dayanıksızım." dedi Arwin.

"Peki.Görüşürüz." dedi Rei ve koşmaya devam etti.Arwin,Rei'nin arkasından bakıyordu.

"Ne kadar ilginç birisi bu böyle." dedi Arwin mırıldanarak.

Rei 3 saatlik koşusunu tamamladığında biraz dinlenmek için oturdu.Enerjisini kullanmıyordu,eğer kullanırsa saf olarak vücudunu geliştiremezdi.

Rei yeterince dinlendikten sonra omuzuna 300 kiloluk bir ağırlık aldı ve çömelip kalkmaya başladı.Özellikle bacak gelişimine dikkat ediyordu çünkü güçlü bacaklar hız ve dayanıklılık getirirdi.Onun ardından Rei omuz ve kol kaslarını da çalıştırdıktan sonra evine doğru gitmeye başladı.Oldukça terliydi,bir duş aldıktan sonra biraz rom içmek için bara gitti.Rei çok fazla içmezdi hiç bir zaman.Sadece tadımlık içmek hoşuna giderdi.Zihninin bulanmasından hiç hoşlanmazdı,tadımlık içtiğinde ise zihni daha sakinleşir ve onu daha mantıklı ve hızlı düşündürürdü.

Rei bara girdiğinde burasının oldukça kalabalık olduğunu gördü.Bazıları çok içtiği için masada uyuya kalmıştı bazıları ise boş bir şekilde etrafa bakıp gülüyordu.Rei başını sallayıp barmene doğru yöneldi.Kendisine bir kadeh rom söyledi ve barın karanlıkta kalan tarafında bir yerlere oturdu.O sırada içeriye dekanın torunu olan kızın girdiğini gördü.Rei onu incelemeye başladı.Ona yanaşmadan önce onun hakkında gözlem yapmalıydı.

Rei tam 2 saat boyunca o kızı gözlemledi.Yanına gelen erkekleri inanılmaz sert bir şekilde kendinden uzak tutmuştu.

"İki seçenek var.Ya eskiden bir erkek arkadaşı vardı ve onu çok kırdı,bu yüzden erkeklerden uzak durmaya çalışıyor ya da yapısı gereği erkekleri sevmiyor.Hatta belki de dekan onu bir erkek arkadaş yapmaması için uyarmıştır." Rei içinden düşündü.

"Onu tanıyor musun?" Rei'nin yan tarafından bir ses geldi.Rei'nin oturduğu yerin iki metre sağında oturan birisi sormuştu bu soruyu.Rei ona baktığında onu görmüş olduğunu hatırladı.Rabi'nin dersinde görmüştü fakat ismini bilmiyordu.

"Hayır,sadece dekanın torunu olduğunu biliyorum." dedi Rei.

"İsmi Rayna.Takma adı "Buzlar Kraliçesi" dir." dedi yandaki genç adam.

"Soğuk biri olduğu ilk bakıştan anlaşılıyor." dedi Rei.

"Evet,öyle.Bu arada adım Rox.Seninki nedir?"

"Ben Rei."

"Memnun oldum." dedi Rox.

"Bende." dedi Rei.

"Dostum uzun zamandır Rayna yı izlediğini fark ettim,yerinde olsam onu unuturdum.Ona yaklaşmak bile tehlikeli." dedi Rox.

"Hm?Neden?" diye sordu Rei.

"Rayna güzel bir kız ve onu isteyen çok erkek var ama aralarından biri erkeklerden en güçlü olanı.İsmi Velkz.Babası,Kutsal Ay İmparatorluğu'nun eyaletlerinden birinin valisi.Yani inanılmaz zengin.Sahip olduğu silahlar,zırhlar,gelişim kaynakları en kalitelisinden.Yani eğer seni onunla birlikte görürse başına bela olur." dedi Rox.

"Sen bu sene gelmedin mi?Nereden biliyorsun tüm bunları?Üstelik Rayna da bu sene yeni başlamadı mı?" diye sordu Rei.

"Aslında geçen sene geldim.Fakat puanlarımı meydan okumada kaybettim.O yüzden başarı puanım sınıf atlamaya yetmedi.Rayna ya gelince,geçen sene dedesinin yanına eğitimine başlamadan önce okul hakkında bir şeyler öğrenmek için geldi." dedi Rox.

"Hadi ya kötü olmuş." dedi Rei.

"Evet.Puanlarımı benden alan ise o şerefsiz Velkzdi." dedi Rox.

"Neden sana meydan okudu?" diye sordu Rei.

"Dekan,Rayna ya bazı yerleri göstermemi istemişti.Velkz de bizi beraber görünce delirdi.Gerisini tahmin etmişsindir zaten.Aşağılık herif...Onu koruyan güçlü zırhları olmasaydı onu deşerdim." dedi Rox.

Rei biraz daha barda takıldıktan sonra bardan ayrıldı.Evine doğru yürüyordu şu anda.

"Şu Velkz bana kesinlikle para kazandırabilir.Belli ki Rayna yı çok seviyor ve bu sevgi onun gözünü kör etmiş.Çok büyük bir hata,zenginliğinden dolayı kendini her şeyi yapabilir zannediyor.Onun hakkında güzel planlarım var." Rei kendi içinde konuşarak evine yürüdü.

5 gün su gibi akıp gitmişti.Rei özellikle Velkz'i bulup onu iyice gözlemlemişti.Tam bir dengesiz olduğunu söyleyebilirdi.Her işte inanılmaz hırslı ve inatçıydı.Bilindiği üzere her şeyin fazlası zarardır.Bu tarafı Rei'nin çok işine yarayacaktı.

Rei şu anda Mücadele Sanatları dersine gidiyordu.Okul başladığındam beri ilk kez girecekti.Dersler yapılmamıştı çünkü ilk önce öğrencilerin enerjilerini ortaya çıkarmaları ve silahlarıyla kaynaştırmaları beklenmişti.Bu ders direk olarak beceriler hakkındaydı.

Rei dersliğe geldiğinde boş bir yer bulup oturdu.Çok geçmeden geçen günlerde tanıştığı Arwin,Rei ye selam verip yanına oturdu.

Çok geçmeden Rei sınıfa Rayna'nın geldiğini gördü.Fakat bu sefer yanında biri vardı.Bu Velkzdi.

"Anlaşılan geçen sene ne yaptıysa bu dersi tekrar almak zorunda kalmış." dedi Rei içinden.

Sınıf iyice dolduğunda içeri kızıl saçları olan ve oldukça genç gösteren bir kadın girdi.Yeşil gözleri vardı.Tüm erkeklerin dikkatini çekebilecek bir kadındı ve Rei bile itiraf etmeliydi ki oldukça etkilenmişti.Elbette birisine tutulacak bir yapısı yoktu ama Rei de etkilenebiliyordu.

"Herkese merhaba.Ben Arya Woins,Mücadele Sanatları öğretmeninizim." dedi genç kadın.

Sınıftaki tüm erkeklerin ona hayran bir şekilde baktığını gördüğünde gözlerini devirdi ve gözlerini devirdiğinde iki çift bal rengine kaçan göz bebekleriyle karşılaştı.Hiç bir duygu belli etmeyen gözlerle.

"Hm?Bu genç adamın gözlerinde hiç bir şey göremiyorum.Oldukça yakışıklı birisi,hatta hayatımda gördüğüm en yakışıklı erkek diyebilirim.Heralde güzeller güzeli bir sevgilisi var.O yüzden bana diğer erkekler gibi bakmıyor." Arya,Rei ye bakarken içinden konuştu.

"Bu kadın sana bir kaç saniye boyunca baktı.Fark ettin mi?" diye sordu Arwin.

"Evet.Sanırım beni birine benzetti." dedi Rei.

"Küçük çocuklar gibi kendinizi tek tek tanıtmanızı istemiyorum.Bu yüzden tanışma fasılını geçip direk olarak Mücadele Sanatlarına giriş yapacağım.Zaten zamanla tanışacağız." dedi Arya ve derin bir nefes alıp sınıfa bir göz gezdirdi.

Ejder Göz ReiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin