Davet

1.2K 166 15
                                    

Rei eve geldiğinde.Hançeri ile enerjisini kaynaştırdı.İlk deneyimini atlattığı için bu sefer kaynaştırma olayı daha kolay olmuştu.Rabi'nin dediği gibi gerçekten eline yay'ı aldığı zaman yay ile enerji bağlantısı kuruluyor,hançeri eline aldığında hançer ile kuruluyordu.

Rei balkonda oturmuş etrafı seyrederken aklına Ejderha Kralı ile yaptıkları son konuşma geldi.

"Bu anahtarı al ve en kıymetli hazinenmiş gibi sakla.Beşinci seviye enerjiye sahip olduğunda Şeytan Adasına git ve oradaki İblis Oyuğu denilen yeri bul.Bu anahtar orada çok işine yarayacak." Rei,Ejderha Kralı'nın bu sözlerini hatırladı.

"Uyusam iyi olur,yarın erken saatte Ekipman Yapımı dersi var." Rei,mırıldanarak ayağa kalktı ve yatak odasına gitti.

Güneşin doğmasıyla birlikte Rei uyandı.Hazırlandı ve evinden çıkmak için kapıya yöneldi.Fakat o sırada kapının önünde bir zarf gördü.Alıp okumaya başladığında bunun bir mücadele davetiyesi olduğunu anladı.Bu daveti bekliyordu zaten...

Rei zarfı alıp yola koyuldu.Dersin başlamasına daha süre olduğu için ilk önce arenaya doğru yöneldi.Mücadeleyi onaylamak için Arenaya gitmek gerekiyordu.Bu okulda aslında büyük bir rekabet vardı.Herkes birbirine meydan okuyabiliyordu ve istedikleri kadar başarı puanına bahse girebiliyorlardı.Velkz,Rei'nin tüm puanlarına karşılık kendisinin sahip olduğu toplam 7,450 başarı puanını ortaya koymuştu.Rei bu sistemin öğrencileri güçlenmeye teşvik etmek için böyle olduğunu düşünüyordu.

Şöyle bir şey vardı ki;eğer bir öğrenci eğitimci tarafından onaylanırsa başarı puanı olmadan da sınıf atlayabiliyordu.Bu biraz olsun adaleti sağlamak içindi.Çünkü enerji seviyesi yüksek olanlar düşük enerji seviyesine sahip olanlara meydan okuyabiliyordu.Elbette çoğu kişi bunu gururuna yediremeyip yapmıyordu fakat yapanlar vardı.

Rei,Arena'nın önüne geldiğinde Arenayı dışarıdan etraflıca bir inceledi.Büyük bir Arenaydı gerçekten.Rei içeri girip meydan okumayı kabul ettiğine dair belgeleri imzaladı ve sahip olduğu 500 başarı puanının hepsini bahse koydu.Daha doğrusu rakip hepsini koyduğu için o da koymak zorundaydı.Mücadele 4 gün sonra olacaktı.

Rei işini hallettikten sonra dersin yapılacağı Ekipman Atölyesine doğru ilerledi.Atölye densede burası oldukça büyük bir binaydı.Rei içeri girdiğinde tüm gözlerin çaktırmamaya çalışarak ona baktığını görmüş ve etraftakilerin onun hakkında konuştuğunu duymuştu.Onlar bunu bilmese bile Rei her şeyin farkındaydı.Dedikodular çabuk yayılmıştı anlaşılan.

Rei,dersin yapılacağı yere girdiğinde burasının şu ana kadar girdiği en büyük derslik olduğunu fark etti.Henüz bir kaç kişi buradaydı ve onların arasında Rayna da vardı.Rei oturacağı yere yönelirken Rayna'nın ona baktığını hissetti fakat hissetmemiş gibi yaparak ona bakmadı ve doğruca yerine gitti.

Rei belki Velkz gelir diye bekledi ama Velkz gelmedi.Şu an deliler gibi antrenman yaptığına emindi.

Çok geçmeden içeri uzun beyaz saçları olan bir adam girdi.Diğer öğretmenlerin aksine yaşlı gösteriyordu.

"Merhaba öğrenciler.Benim adım Max Gridor.Size ekipman yapımı ve güçlendirmede yardım etmeye çalışacağım.Öncelikle size küçük bir test yapacağım." dedi ve elinde tuttuğu kağıtları dağıtmaya başladı.

Max sınıfa baktığında hiç kimsede kalem olmadığını gördü.

"Siz kendinize öğrenci mi diyorsunuz?Heh,bakın gençler.Bu ders silah yapımı ve geliştirmede ince detayların anlatıldığı bir ders olacak.Hepiniz bu detayları eksiksizce not almalısınız.Bu ince detayların birini bile yanlış yaparsanız ne kaliteli bir silah yapabilirsiniz ne de onu güçlendirebilirsiniz." dedi Max.Ardından sınıfın dışına çıkıp görevlilere kalem getirmelerini söyledi.Görevliler yeteri kadar kalem getirdikten sonra öğrenciler kalemleri aldı.

"Güçlü bir silah nedir?Herkes önündeki kağıtlara bunun cevabını yazsın.Adınızı ve soyadınızı yazmayı unutmayın.5 dakikanız var.Kısa ve öz cevaplar istiyorum." dedi Max.

Rei kendine göre güçlü silahın ne olduğunu düşündü.

"Güçlü silah,kendi özelliklerinden çok sahibinin özelliklerini ortaya çıkarabilen bir silahtır.Eğer bir silah,sahibinin savaşma tarzına uygun özelliklere sahip değilse derecesi ne kadar yüksek olursa olsun o silah güçlü bir silah değildir." Rei kağıda düşüncelerini yazdı.Ardından adını soyadını yazıp kağıdı Max'e verdi.

Tüm herkes kağıda yazdıklarını bitirip kağıtları teslim ettikten sonra Max herkesin dikkatini kendine çekti.

"Silah yapımı en ince detaylara sahip sanattır.İlk önce taslağı yapılır ve matematiksel olarak ağırlık merkezi ayarlanır.İlk yapmanız gereken fiziksel özelliklerini belirlemek ardından yapılacağı malzemeyi belirlemektir.Yapılacağı malzeme silahın ne kadar sağlam olacağını ve özelliklerinin nasıl olacağını belirler." Max,silah yapımı hakkında temel bilgileri vermeye başladı.

****
Rei eve geldiğinde bugün yaptığı şeyleri düşündü.Max silah yapımı ve geliştirmenin ne olduğu hakkındaki temel bilgileri verdikten sonra silahların yapıldığı malzemeler hakkında bilgiler verdi.Rei'nin anladığına göre tahta ile yapılmış bir yay bile eğer özel bir tahtaysa çelik bir yaydan daha iyi olabiliyormuş.Dünya üzerinde böyle kaliteli malzemeler bulunabiliyormuş,bulması zormuş tabi.

"Silah yapımı ve geliştirmeye özen göstereceğim.İleride inanılmaz işime yarayabilir." Rei içinden düşündü.Rei ardından antrenman sahasına gitti.Bu kez hançeri ile antrenman yapacaktı.Rei hançeri iyi bir şekilde kullanabiliyordu.Küçüklüğünden beri ormanda fazla yakınında olan hayvanları hançerle öldürüyordu.Tabii elindeki hançer o hançerden kat kat üstündü.Rei hançeri ile enerji bağını kopararak ona giden enerji akımını kesti.Bu kuklalar fazla dayanıklı değildi.Rei yok etmeye yönelik değil taktiksel olarak çalışma yapacaktı hançeriyle.

Rei tam 5 saat boyunca durmadan çalışmıştı.Daha çok hançeri savunma yapıp açık bulunca saplama yöntemine yönelik çalıştı.En son hançerin enerjisiyle birlikte nasıl bir deliciliğe sahip olduğunu görmek için hançeriyle enerji bağını tekrar oluşturdu ve onu hızlı bir şekilde kuklaya sapladı.Kukla oldukça kolay bir şekilde delinmişti.

"İyi bir yeteneğin var." Rei arkasını döndüğünde konuşan kişinin Arya olduğunu gördü.Onunda elinde bir hançer vardı.

"Teşekkür ederim.Asıl alanım okçuluk,hançer sadece yakın dövüş için." dedi Rei.

"Okçuluk demek...Emek isteyen bir seçim." dedi Arya.

"Evet ama okçuluğu seçmemin nedeni iyi bir gözlere sahip olmam." dedi Rei.

"Bende iyi gözlere sahibim...Kıyaslamaya var mısın?" Arya yüzüğünden bir yay çıkardı.

"Sen de mi okçusun?" diye sordu Rei.

"Evet.Okçu bir aileden geliyorum." dedi Arya.

"İlginç,peki bakalım göster marifetini." dedi Rei.

"Şu 200 metre ilerideki kuklanın kafasına vurabilir misin ?" diye sordu Arya.

"Evet." dedi Rei.

"O kadar eminsin yani?" diye sordu Arya.Ardından kuklaya nişan aldı ve oku fırlattı.Ok,kuklanın boğazına saplandı.

"Kafasını nişan aldın sanıyordum." dedi Rei.

"Daha iyisini yapabiliyorsan yap." dedi Arya.

Rei yay'ını çıkartıp nişan aldı ve ok'u gönderdi.

"Hahahha.Konuşmak kolaydı,değil mi?Hedefi tutturamadın bile." dedi Arya küçük bir kahkahadan sonra.

"Emin misin?Ben 400 metre uzaklıktaki kuklayı vurdum." dedi Rei.

"400 metre uzaklıkta mı?O kadar uzakta kukla var mı ki?" diye sordu Arya.

Arya kuklayı göremiyordu bile.Arya vurduğu kuklanın yanına geldiğinde gerçektende Rei'nin vurduğu kuklanın kafasına bir ok saplı olduğunu gördü.

Ejder Göz ReiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin