Dev Solucan

627 89 2
                                    

Rei etrafta dolaşırken Hugra Hanı diye bir yer buldu ve içeri girdi.Etrafta yemek yiyen ve içki içen insanlar vardı.Rei içki şişelerinin olduğu yerde duran,han'ın sahibi olduğunu düşündüğü adamın yanına gitti.

"Merhaba,boş oda var mı?" diye sordu.

"Elbette,ne kadar süre kalacaksınız?" diye sordu sıska adam.

"Bir gün." dedi Rei.

"100 gümüş." dedi han'ın sahibi.Rei ücreti ödedikten sonra odasına yerleşti ve "Yıldırım'ın Dansı" kitabını çıkarıp okumaya başladı.Rei sabaha kadar uyumayıp kitabı okumuştu.Daha doğrusu kitaba kapılıp gitmişti ve sabah olduğunu fark bile etmemişti.Rei bir gülümsemeyle kitabı kapattı.Yüzüğünden hançerini çıkardı ve hançeri bir anda şimşeklerle kaplandı.

İşte bu bir uzmanın yazdığı kitabın farkıydı.Rei akademide Rabi'nin tavsiyeleriyle ateşi hissetmeyi başaramamıştı.Fakat bu kitapta yazan bilgiler adeta aydınlatıcı nitelikteydi.Enerjiyi kodlamak kişinin algısı ile orantılı olsa bile yerinde tavsiyeler çok işe yarıyordu.Rei ateş elementini hissetmeyi savaş durumundaki heyecanla başarmıştı.Şimşeği ise sadece hissetmekle kalmayıp,hakkında belli bir görüş sahibi olmuştu.Elementler hakkında görüş sahibi olmak o element üzerindeki gücünüzü çok daha iyi kılıyordu.Rei ateş elementi üzerinde bir görüş sahibi olmamıştı.İki seçenek vardı;ya ateş elementini kullana kullana görüş sahibi olacaktı ya da "Yıldırım'ın Dansı" isimli kitabı yazan uzman gibi bir uzmanın aydınlatmasında ateş elementi hakkında görüş sahibi olacaktı.Element hakkında görüş sahibi olmakta elbette çok güçlü bir algı istiyordu fakat uzmanlar tarafından ele alınmış tavsiyeler bu işlemi çok daha hızlı hale getiriyordu.

Rei çok memnun bir şekilde yatağından kalktı ve yoluna devam etmek için han'ı terk etti.Tryak Bölgesinden çıkıp Üç Kuşak Vadisine gidecekti.Oradan sonra da zaten Bağımsız İttifak Bölgesinin sınırlarına girecekti.

Rei dışarıda yerleşkenin kuzeyindeki çıkışa giderken yer ani bir şekilde sarsılmaya başladı.Rei ilk başta deprem olduğunu sansa da tanımlayamadığı yüksek sesli bir ses onu bu düşüncesinden vazgeçirdi.

"Bu Gnatrok!!" Etraftaki adamlardan biri yüksek sesle bağırdı.Etraf bir anda karışmıştı.Herkes bir panik halindeydi.Rei ise sakin bir şekilde hala neler olduğunu anlamaya çalışıyordu.

"Hey sen!İsmin Rei miydi?" Rei arkasından gelen sesi duyduğunda arkasını döndü.Bu dün tanıştığı Rigni isimli herifti.

"Evet." dedi Rei.

"Gelişim yolunda mısın?Eğer öyle isen gel ve Gnatrok'u geri püskürtmemize yardım et!" dedi.

"Evet,Gnatrok ne?" Rei boş gözleriyle Rigni'ye baktı.

O sırada birden yerleşkenin dışındaki araziden boyu 200 metreyi aşkın bir sürüngen çıktı.Solucana benziyordu ama korkunç bir büyüklüğe sahipti.Gözleri yoktu sadece yuvarlak bir ağzı ve içindeki her biri en az 5 metre olan sivri binlerce diş vardı.

"Bu lanet şey de ne?" Rei sakin bir şekilde solucan benzeri şeye bakıyordu.

"Bu Gnatrok!Savaşmaya hazırlan!" dedi Rigni.

"Siktir lan!Bakın başınızın çaresine ben gidiyorum." dedi Rei ve yürümeye başladı.

"Seni şerefsiz...Öyle elini kolunu sallayarak gidebileceğini mi sanıyorsun?Eğer onu geri püskürtüp yer altına tekrardan kaçırmazsak buradaki her şeyi çiğ çiğ yiyecek." dedi Rigni.

"Buradaki en güçlü seviyeye sahip kişi kim?" diye sordu Rei.

"4 Reis var.Her biri 3.seviye enerjiye sahip."dedi Rigni.

"İsmi olduğuna göre bu şey daha önce ortaya çıkmış olmalı.En son ne zaman ortaya çıktı?" diye sordu Rei.

"100 yıl önce çıkmış.Gnatrok en son çıkışında tüm bölgeyi yok etmiş.O zamanlar bu bölgedeki hiç kimse gelişim yolunda değilmiş.Şimdi farklı olacak!" dedi Rigni.

"Diğer yerleşkedekiler de saldıracaktır." dedi Rei.

"Hm." Rigni başını salladı.

"Madem tek çıkış yolu onunla savaşmak savaşalım öyleyse." dedi Rei ve yayı bir anda elinde belirdi.

"Onu nasıl yaptın?" Rigni şaşkın bir şekilde sordu.

"Neyi?"

"Yay bir anda nasıl elinde belirdi?"

"Depolama yüzüğü sayesinde.Düşüncenle birlikte nesneleri içine sokabilir veya içinden çıkarabilirsin." dedi Rei.

Rigni daha önce hiç böyle bir şey görmemişti.

"Saldırın!" Yüksel bir ses etrafta yankılandı.Bu ses Yerleşke'nin 4 reisinden birine aitti.

"Bu reis'in sesi hadi gidelim!" dedi Rigni ve koşmaya başladı.

Rei de onu takip edip koşmaya başladı.Aslında Rei buradan rahatça kaçabileceğini biliyordu.Fakat o solucana karşı savaşmak istiyordu.Durum kötü giderse arkasına bakmadan buradan gidecekti.

Rei ve Rigni kuzey kapısından çıktıklarında düz ve verimsiz olduğu çok belli olan düz araziye çıktı.Etrafta yerleşkedeki savaşabilen insanlar toplanmıştı.En ilerde yerleşkenin dört reisi duruyordu.Dört reis aynı anda harekete geçip solucana doğru zıpladılar.Zıplamaları solucanın kafasından biraz daha yukarıya ulaşmıştı ki bu da yaklaşık 250 metre civarı yapıyordu.Rei ikinci seviye de olmasına rağmen en fazla 50 metre zıplayabileceğini biliyordu.Seviyelerdeki fark gerçekten fazla oluyordu.Dört reis solucanın kafasına doğru indiklerinde kılıçlarını indirdiler.Fakat hiç biri enerjilerini bir elemente dönüştürmemişti.Anlaşılan 3.seviye olsalar bile  elementleri hissetmeyi başaramamışlardı.Solucan kılıçların kendisini kesmesi ile birlikte değişik bir ses çıkardı.Kafa kısmından kanlar fışkırmıştı,çok güçlü bir deriye sahip olmadığı anlaşılıyordu.

Gnatrok şu anda bir kobra'nın durduğu gibi duruyordu.Kafası yukarıda gövdesi ise aşağıdaydı.Aldığı darbelerle birlikte sinirlenen Gnatrok hızlı bir şekilde üst gövdesini yere indirdi ve şiddetli bir şok patlaması oluştu.Şok dalgasıyla birlikte etraftaki savaşçılar dört bir yana savrulmuştu.Rei 2.seviye olduğu için direnebilmişti fakat onun dışındakiler etrafa savrulmuşlardı.Rei yayını eline aldı ve bir yıldırım oku oluşturdu.Gnatrok'un ağzına doğru nişan aldı ve oku saldı.Hızlı bir şekilde giden yıldırımlı ok Gnatrok'u ağzından vurduğunda solucanın tüm kafası bir kaç saniyeliğine şimşek topu gibi oldu.Kafasından dumanlar yükselmeye başlayan Gnatrok deli gibi kafasını sallamaya başladı.Rei tekrardan bir yıldırım oku oluşturdu ve oku tekrardan yolladı.Keskin gözleri sayesinde dev solucanın ağızına zorlanmadan yollayabilmişti oku.Ok tekrardan Gnatrok'u vurduğunda aynı sahne tekrardan yaşandı.Yine tüm kafası şimşeklerle kaplandı dev solucanın.Acı dolu bir şekilde bağıran Gnatrok şahlandı ve kafasını yere gömerek yer altına kaçtı.

Rei şu anda oldukça keyifli hissediyordu.Şimşek hakkında belli bir görüşe sahip olduğu için yıldırım oku'nun verdiği hasar daha yüksekti.

Ejder Göz ReiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin