Apansız bir boşluktayım. Kimseler olsa beni izleyen yürümeliyim ben bir Elif gibi. Yollarım çıkar belki bir düze... Sabırla her gün yolunu gözleyen bir Yakup gibi ağlamalıyım seni beklercesine... Ben sevdanın koynunda her gün bir Elif gibi kıyamda seni beklerim...
Özlüyorum seni ey aşk! Başka hayatlara uyansakta ; başka hayaller yaşasakta en derine gömdüm aşkını kimseler bulmasın bana kal yeniden diye...
Hep bir yanım eksik... Sokaklarda yağmur , aklımda aşkın var...Gece yarısında bir radyo gibi fısıldıyor bizi dolunay... Gel desem biz seninle sonsuz olsak ne olur?
Aşk bir güvercin... Tutmak istesen tutamazsın... Her şey onun için... Deli ruh hali gibi bir şey... Her nerede olursan ol asla vazgeçme... Kalp bu adamı dağıtır... Karış yağan yağmura, doğ dün gibi güneşlerce içime...
Senden vazgeçmeli mi? Kendime duyamıyorum... Her şey tamam bir sen eksik... Vazgeçemiyorum asla. Ne olur böyle yapma... Biz faniyken semada yıldızlar kadar baki sevgimiz...
Kalbimin odaları sana tutsak ... Ellerin ellerimde , gözlerin gözlerimde olsa bir anlığına dursa kan dolaşımım... Aşk bir delilik... Ahh o alın yazısına neler neler yazılmış gizlice... Çoğalmış her adın bende...Ayrılık zor...Yağmur gibi gülümse ve gel şu kalbe...
Bir harf yakaladım baş harfini tuttum sanırım...Şuan öyle mutluyum ki tarif edemem... Ben her şeye ama en çok sana aşığım bilmem bilir misin?
Biraz anlatsana terkettiğinden beri şu kalbi neler öğrendin? Nasıl veda edilir bilmeyen adam sevdim seni...Hayalinle uyudum bir satıra sığdıramadım sevdamı aşkından bitap düştüm ve senin adını andım her gece bilmem kulağın çınladı mı?
Fatma'nın beyninden tonlarca söz geçti o an... Güvercin yürekli bir kız olmak kolay değildi...
Biraz dona kaldı Ahmet ve Fatma .Kalp kırıyor her akşamüzeri vakti...Diline dolandı bahaneler ve aşk dile geldi o an...
Ahmet :
-Radyoda bir kolye buldum senin mi?dedi...
Fatma'da :
-Her yerde onu aradık ama bulamamıştım benim için çok değerliydi teşekkür ederim...
Bir hadise vardı kalplerde kimsenin, Fatma'nın bile bilmediği. Aşıktı fakat hasret deliydi... Mühürlenmiş kalplere kurşun işler mi? Uğruna kaç defa ölmeli aşkın? Yak beni ey aşk... Demek kolyeyi Ahmet bulacaktı...Ahh kalbim neler oluyor sana?
Kendine gel ey kalbim...Her yanın aşka küsmüş olsa da baharları dile getir kalbinde... Gerekirse Yusuf'u bekleyen sen ol kuyularda...Sen Yakup ol Kör olsun gözün, sussun dilin. Yusuf'u gören kadınlar sen ol doğra parmaklarını yeniden...Züleyha'sı sen ol bu sensiz Yusuf mevsimlerinin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHŞERE KADAR SEVMEK
ChickLit"Oysa herkesin bir hikayesi vardı. Yürekleri ayağa kaldıran...Gün olurdu ya nasıl sevdiğini sebepsizce unuturdu insan.Neyi ,niye sevdiğini? Ayrılıklar kapıda dururken zordu sevmek...Mahşere kadar sevmek neydi sahi?"Şehadet