KIYI

44 1 0
                                    

Hangi denizin kıyısı senin harfinde? Dalgalar denize neden her kıyıda veda eder? Ah be deniz , bir bilsen gecenin karanlığı değmiş tenine...

Bilinmez diyarlara bu yıkık dualarım. Gönlümden "gitme"ler tükeniyor. Hava soğukkanlı. Günden güne tükeniyorum.
Sevdanın ince harfleri kaldı bizden geriye. Vedanın güz yaprakları sardı ellerimizi.Eriyor içim... Yoksun yok! Ellerim bir aşka daha kilit vurdu. Bir rüya gibiydi sanki. Bir şiirin şairine susaması gibi susuyorum çalınan baharıma... Günlerce soluğundan çıkartamıyorum hıçkırıklarımı. Yokluğunda her yer hazan en sevgili...
Nefesim karıştı ellere.Bir hüzün gibi arzuladım adını... Koptu yıllardan günler... O Mecnun'dan hangi Leyla kaldı? Acımasız şu yıllar... Zamanlardan vakti çok geç geçiyor...
Hiç gelmez mi? O günleri Tanrım bir daha vermez misin?
Bildiğim tek bir şey var gönlümdesin atamıyorum...Sallanan bir büyü var yüreğimde.Bir tuhaf yol ayrımındayım...Dedim ya mevsimlerden Hazan.Çalınan kalbimin ardından koşuyorum ve nefessizlik sarıyor bedenimi.  Kamburumu çıkarıp atamıyorum... Ellerim bir boşluk kadar yapayalnız. Sahi boşluklar yalnız mıdır? Büyük bir boşluktayım oysa her şiirin bitiminde ben...  Elif gibi diriliyorum o vakit neyi, niye sevdiğimi bilmeden... Sırılsıklam oluyorum ; kuru yağmurların altında ben... Bir bisiklet geçiyor önümden... Hızını alamıyor o vakit önümü göremiyorum... Bir kar tanesi kadar ince belin, güneş gibi içimi ısıtan gözlerin ve en önemlisi kainat kadar kocaman gülümsemelerin...Şimdi yoklar hiçbiri... Sensiz çok üşüyorum. Vaktini alamıyor saatler ilerliyor...Bir kovalamaca silsilesi akreple yelkovanınki. Sinemdeki en büyük kovalamaca sessiz şuurum. Her gün ağlarım.Yedi ilkim geçti üstünden bu defa başka bir tende yanarım.
Bu aşk acıtmalı kalplerimizi.Batıyor dikenler ellerime...Kanıyor kalbim gibi ellerim. Bir ben seviyorum.Düşemiyorum yakandan. Git desen de gidemiyorum anlasana... Kalbime senden başka dokunan olmadı... Beni kaderime bırakma. Gitme sen de herkes gibi... İçim buz kesiyor dışım Cehennemvari yanıyor. Seni seven şu kalbimi kurtacak ; avare yıllara son noktayı koyacak sensin... Seni hala seviyorum bunun kabahati nerde?
Cehennemi hissediyorum fakat gidemiyorum. Çok isyanlardayım...Sen affet Allah'ım. Kalp kumarında jokerlerim senden yana. Yalan söyledim o ben olamazdım...  İstediğin ben değildim bilirim. Kör kuyulardım...
Seviyor mu sevmiyor mu anlayamadım... Sevmesen de beni bir aşk geldi bahçelerime.Gecelerce kahredip ağladım...
Sev beni; senin sevdandır beni en sarhoş gecelerde mehtabın koynuna yatıran... Aşk bitmedi... Karabasanlar bastı gecelerimi... Yorgun gecelerim. Beni anlamıyorlar doktorlar. Kalp sancım büyük... Belki başka Evren'de kavuşmak vardı...
Sana en büyük yalanı ben söyledim... Okyanusumu bırakıp gitme başka kıtalara... Sesli haykırışlarımı duymaz mısın kadın?
Damla damla gözyaşlarım yağıyor yerlere... Korkudan titriyor kalbim... Ya anlarsan yalanımı. Sana ben yalan söylemek istemedim.
Hayal ettiğin olmak istedim. Korksam da seni istiyorum... Kalbime mukayyet olamıyorum. O dalga gitti kıyısı artık benim... Benim kıyıma yanaş ne olur... Seni izliyorum belki farkındasındır... Bir seviyorum desen bana malum olur... Bir küçük mucize istiyorum senden... Yalandan kim Pinokyo olmuş ? Ben oldum virane  ardından.
Denizimi bırakıp gitti dalgalar... Haklısın masal bu dünya... Ama yorgun masaldaki tüm büyücüler... Gülümsemiyor masaldaki kahramanlar... Bilmiyorum bir suçu mu var aşkımın? Bir sırrım var... Söylemiyorum...
Bir külle yaksan bile aşkından asla vazgeçemem senden... Ben sana yalan söyledim bir koyu aldı alacak seni benden... Korkuyorum... Sana doğruyu söyleyemem sevgilim... Seni benden alırlar...
Küstüm seni benden alan kaderime...
İyi sabahlarımız olsun sevdiğim ... 
Ali pişman mıydı yalan söylediğine ?
Ne zor bir illetti bu.

MAHŞERE KADAR SEVMEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin