Gecenin gülüşlerini duyuyor musun? Hayır mı cevabın... Peki ya bulutların şimşekle gelen çığlıklarını...Bir bak şu göğe senden bir parça kayıyor. Yarası kanasa göğün akar durmaz kan kırmızı olur; tan olur...
Şimdi sonsuz göklerde bir can bulunmaz. Nerede deli gibi hayal kurduğum bulutlar? Acz meydanında vefasız girdaplar var.Ölmek ve yaşamak arasındaki ince çizgidedir şimdi dünya. Hadi kaç git sev sen de... Hiç korkma!
Derin ve yalnız sevmek sadece masallarda mı olur? Gölgem alevimden uzaklaştıkça beyazdır benim. Yanıyor gönlüm bakışların yetiyor. Aşkınla sar beni. Sar ki divane olmuş kalbimin tek nefesi sen ol. Bir canda birlik olalım.Kaçılmıyor sevdandan.
Hazan vuruyor üstümüze... Metanet kalkıyor griye... Baki sözler üstüne söz yoktur bizde...Birlikte geçtiğimiz sokakları sana varmak için kullandım... Her solukta bittim ve dirildim. Ağlamalarım sebepsizdi. Derdime ortak olansa yazdığım şiirler... Yapayalnız kaldığım gecelerde yastığım şahit oldu ağlamalarıma. Bir kalpti katilim. Bir masala uyanmak apansız... Senin adın geçiyor diye sevinmek... Bir kar tanesi konunca avucuma seni dilemek... Belki yanlış Leyla ve Mecnun'duk bilemezdik.
Şimdi çöllerime yağmur yağsa senin aşkın bilirim yağmuru... Kalbim sevda toprağı...Eksildi gökyüzüm... Gözlerin uçurum kenarı... Yarım kalmış aşkın çehresi... Mutluluk herkesin dilinde mutsuzluğu gel de bana sor... Ellerim yaban çiçeğinde susuyorum yalnızlıktayım. Yıkılıyor yaşanmamış yıllarım... Yuvam , duam sensin eyvahlar olsun... Yerim dar, ayrılık darmaduman...
Güldürmüyor, ağlatmıyor çaresi bir dikendi yaranın. Sevindirmiyor , kimsesizliğimin kabukları... Suretsiz bir yabancı yamacıma uzanmış... Yürekte bir kor... Nerede benim çiçek tanem, dolunayım?.. Elimde senden bir parça beni sana unutturmuşlar... Mahallede seksek oynayan çocukların haberi var mı bizden? Asırlık kalbimin haberi yok...
Saklıyorum seni içimde... Damarda akan kan deli... Yanar dağlar uslanmaz... Yanmak istemiyorum artık! Bitir beni aşk. Ama tövbeler çoğaldı Tanrı'm. Sonrası kıyamet.
Ali ve Fatma mevsiminde baharı yakalayacaklar mıydı? Ali plağa gidip ''seven ne yapmaz şarkısı''nı çaldı. Ve Fatma'yı dansa kaldırdı.
ilk dansın büyüsü ayrıydı. Kollar bir bedende bütün olmak için birbirine sarılırdı.Konuşamazdı insan.Ömrüne ömür katmak bir insanın kolay değildi... Sevmek dile gelmişti Ali'nin gözlerinde. Ölmekse ölürdü...Çünkü aşık maşuku için yanar, yanar da su istemezdi zebanilerden...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHŞERE KADAR SEVMEK
ChickLit"Oysa herkesin bir hikayesi vardı. Yürekleri ayağa kaldıran...Gün olurdu ya nasıl sevdiğini sebepsizce unuturdu insan.Neyi ,niye sevdiğini? Ayrılıklar kapıda dururken zordu sevmek...Mahşere kadar sevmek neydi sahi?"Şehadet