Nos, mit mondanék, ha valaki azt kérdezné tőlem, mi a legrosszabb dolog ami a Roxfortban történhet velem?
Pár éve (vagy hónapja, de ki számolja?) azt montam volna, hogy nem a Mardekárba kerülök.
De nem, kiderült, hogyha elkap az ördöghurok és majd nem megfojt az sokkal rosszabb.
Mert igen. Gyógynövénytanon egy Mardekáros gyökér (khm Tom Frastenk khm) miután gyáva volt elhíresztelni, hogy a Weasley ikrek a legjobb barátaim, nemes egyerűséggel belelökött az ördöghurokba.
Persze senki sem látta.
Így, a téli szünet után elterülve az ágyon, a Gyengélkedő plafonját bámulva, eszembe jut, hogy mekkorát tévedtem vele kapcsolatban. És emiatt szépen pofára estem. Vagy inkább eshettem volna, mert három ember odajött, és elkapott azelőtt hogy kigáncsol.
Vissza gondolva, tényleg, mindenben igazuk volt. Teljesen. És annyira feldühített, hogy csak ott voltam tehetetlenül, hogy már ilyen dolgokon gondolkoztam. Pedig nem ezt kellene tennem.
Helyette mondjuk:
- tanulhatnék
- kajálhatnék
- baromkodhatnék az ikrekkel és Leevel
- írhatnék egy levelet Jennynek
- bosszút forralhatnék Tom ellen
- írhatnék Draconak az unokatesómnak
- a Hollóhát klubbhelységében nézhetnék ki a fejemből
- meglátogathatnám Hagridot, és az időközben megnőtt Agyart
- repkedhetnék randomba a levitációs bűbájjal
- sütit süthetnék a másik unokatesómmal, a hetedéves Nymphadorával (jó nem! A Thonksot jobban szereti)
- olvashatnék
- gondolkozhatnék azon, hogy mit akart üzenni Holdsáp
Még mindig nem sikerült kideríteni, mit mondhatott Holdsáp.
Előfordul, szerintem keresd, üsd sajnálkozást zárd össze magadban. Ha olyan gyakran, rendet osztassz sajnos segíteni zsarolás. Benne a nagy szívmélyi árkokban ne teljen idő. Kell ám, legyen oka kell.
Kértem egy papírt Madam Pomfreitól, meg egy pennát.
Elgondolkozva írtam le újra meg újra Holdsáp szavait. De Tappmancs szavai is érdekesek voltak számomra.
Nem kizárt, hogy a vér kötelezni fog, és akkor, de csakis akkor, mond ki a varázsigét. Vajon betartod?
Nem tudom. Be kell tartanom? Ez mire utal? Mért kötelez a vér? Ki egyátalán ő?
Meg aztán ott van Féregfarké is.
A csínyt tudjad le.
De gondolkozzunk Holdsápén!
Leírom minden hogy, igyeszem. Fordítva olvasom el, meg ilyenek, de mindenhogy értelmetlen. Ami elég ciki, (neki, nem nekem) hogy ha normálisan olvasom el az sem segít.
Aztán leírom a szavakat egymás alá.
Előfordul,
szerintem
keresd,
üsd
sajnálkozást
zárd
össze
magadban.
Ha
olyan
gyakran,
rendet
osztassz
sajnos
segíteni
zsarolás.
Benne
a
nagy
szívmélyi
árkokban
ne
teljen
idő.
Kell
ám,
legyen
oka
kell.
VOCÊ ESTÁ LENDO
McLagen-Sztori: 1. Tévedés
FanficTévedtem? Ó, de még hogy, és milyet! Estem pofára? Párszor. Megbántam? Nem. Mert azok akik kiállnak érted a legjobb barátaid. A történek egy kitalált szereplő, Kestrel McLagen szemszögéből fog íródni. Kestrel a Weasley ikrekkel egyidős (tehát az a...