- Irány a kaja! - sóhajtottam fel megkönnyebbülten. Hű, Fred testében még borzasztóbb a mágiatöri. Pláne a Mardekárral. Az az idióta Frastenk egész óra alatt kétes pillantásokat vetett rám. Végül úgy döntöttem, majd a jegyzeteimet lemásolom Jeffről, ha ennek a hülyeségnek vége lesz.
- Gyere Lee! - rántottam meg Fredet, (aki elaludt). Szerencsétlen csak pislogott, míg mi (Lee és én) halálra röhögtük magunkat. Mert szegény gyerek kiesett a padból. Akkor ébredt fel csak, és így indultunk le a nagyterembe.
- Ez gonosz volt! - tapogatta meg Fred Lee hátsófertáját.
- Ne tapizz! - csapott a kezére Lee.
- Tényleg! - kaptam észbe - inni! - döbbenten nézntek rám. Én viszont látom, az órán, lassan visszafogunk változni.
- Elő az üvégcséket, és meghúzni! - rendelkezett Fred. Meg is tettük amit kért, elintézve a probléma.
Leülünk a nagyterem beli Griffendéles asztalhoz, és én George pillantását kutattam.
Szegény, éppen Jeffel beszélgeett,, és fáradt arcából arra következtettem, hogy fogalma sem volt miről. Csak le ne bukjon nekem.
- Fred, ez szép volt, mondhatom! - ült mellém Charlie. - Ellógod a segítségem!
Fred, aki velem szemben ült, mint Lee, alig láthatóan behúzta a nyakát. Lee, aki George kinézetével ült mellettem elnevette magát.
- Ennyire mellre szívtad? - kérdezte.
- Nemár, bátyus, azt hittem jobb a humorod! - fejeztem be, megbökve a könyökét.- Határozottam fogalmam sincs róla, melyikőtök melyik! - meredt ránk pislogás nélkül. - Melyikőtök Fred, és melyikőtök George? - Lee-vel egymásra pillantottunk, és éreztem, hogy abban a szent pillanatban ugyanarra gondoltunk.
- A döntés... - kezdtem...
- ... rajtad áll! - fejezte be újdonsült álikrem.
- Látod, Charlie, szerintem meg se próbáld! - nevetett fel Fred.
- Te tudod ki-ki? - nézett rá fáradtan Charlie.
- Igen - bólintott Fred.
- Elmondod? - kérdezte a bátyja.
- Nem - közölte Fred egy gonosz vigyor kíséretében.
- Gondoltam - forgatta meg a szemét Charlie. Mélyen a szemembe nézett, én pedig álltam a tekintetét. - Te vagy George!
- Annyira biztos vagy benne? - hajolt be közénk Lee.
- Fiúk, mondjátok meg melyikőtök melyik, és el van intézve! - hallottam meg egy fontoskodó hangot. (Igen, Percy volt.)
- Megszólalt a kisokos - morogtam magam elé, mire Charlie kuncogni kezdett. Aztán elgondolkozott valamin.
- Nézzétek! - cselhez folyamodott, és George felé mutatott. - Ott a kiscsaj, aki majdnem a Mardekárba került, beoltotta a Griffendélt, de a Hollóhát asztalánál ült le, és nem haverkodik Hugrabugosokkal!
- Nem! - mondtem. - Nézd! - valóban, George Dorához társult, és vele beszélgetve ment ki. Dora, te vagy a legjobb unokatesó!
- Kivéve vele? - kérdezte Lee nevetve.
Charlie erre nem szól semmit, csak evett tovább, mi pedig követjük a példáját. Szegény, annyira próbált rámutatni arra hogy tudja a barátságunk titkát, a fiúk meg fel sem fogták.
Egy árnyék áll fölém, miközben bűbájtanon jegyzeteltem.
- Weasley - sziszegte Frastenk. - Csengetés után beszélni akarok veled! - ohh, csak akarsz, szerinted én akarok? Álomvilágban élsz!
أنت تقرأ
McLagen-Sztori: 1. Tévedés
أدب الهواةTévedtem? Ó, de még hogy, és milyet! Estem pofára? Párszor. Megbántam? Nem. Mert azok akik kiállnak érted a legjobb barátaid. A történek egy kitalált szereplő, Kestrel McLagen szemszögéből fog íródni. Kestrel a Weasley ikrekkel egyidős (tehát az a...