Všichni říkají, jak je láska krásná. Já v ní krásu nevidím. Vidím jen bolest, zmatek a nechtěné cítění, co vás mění a zraňuje.
Když se na to tak podíváte, nejvíc tragédií slavných knih a filmů začíná 'láskou'...
A já nevím jestli chci aby přišlo nějaké větší cítění, než je teď přítomno. Mám totiž strach.
To je můj problém. V představách a příbězích žiji život ostatních, prožívám jejich strasti i lásky, milostná vzplanutí i bolestivé ztráty. Ale v reálném životě, sama za sebe, se bojím udělat něco, co by vybočilo ze zajetých kolejí.
Protože já se bojím konce dřív, než příběh vůbec začne.
Před prvním řádkem mám strach z toho, co přijde na poslední stránce a děsí mě to natolik, že se neodhodlám číst dál.
Záměrně protahuji a oddaluji start, abych se mohla kochat nereálnými představami, dalece přesahujícími cokoli možného.
Proto mě bolí každá představa hlubších kořenů těchto emocí v mém srdci.
Nechci s ním mluvit.
Nechci si s ním psát.
Nechci s ním navázat žádný další oční kontakt.
Nechci se na něj při každým střetu pohledů blbě usmívat.
Nechci s ním být v jedné místnosti.
Nechci ho nikdy vidět.
Nechci na něj pořád myslet a vyhledávat ho v davu.
Nechci vědět, že existuje.
Chci, aby mi zmizel z mysli.
Chci, aby zmizel z mého života...
ČTEŠ
Zrozeno za bezesných nocí
DiversosKrátké příběhy, úvahy a myšlenky, které na mě chodí vždy v noci, nebo za nepříznivé nálady.