Eğer bir kadın saçlarıyla oynuyor,saçlarını savuruyorsa bu kesinlikle sizinle ilgileniyor denektir.Bu bir kadının görünüşüne özen gösterdiğini ve sizi etkilemeye çalıştığını gösteren bir işarettir.
Sevgiliniz veya sevdiğiniz bir kişi ile konuşurken ayaklarına bakın.Eğer karşınızdaki kişinin ayakları size dönük ise bu sizinle olmaktan keyif aldığını gösterir.Eğer,ayaklarından biri kapıya doğru dönük ise bu aslında gitmek istediğini gösterir.
Ayaklarını çapraz yaparak konuşan birilerini görürseniz bilin ki,bu kişiler birbirlerinin yanında kendilerini rahat hissediyorlar.
Konuştuğunuz kişi konuşurken ellerini gizlemeye çalışıyorsa,bu durum kişinin gergin olduğunu ve sizden bir şey sakladığını işaret etmektedir.
Göz bebekleriniz özellikle kendinizi rahat hissettiğiniz,duygusal anlamda bağlı olduğunuz sevdiklerinizin yanında büyür.
Biri size "Seni seviyorum"dediğinde ya da farklı bir konu hakkında bir şey söylerken gözlerini kısıyorsa bu kendini rahatsız hissettiğini ve isteksiz olduğu anlamına gelir.
Biriyle konuşurken karşınızdaki kişinin gözlerine kısa dokunuşlar yapması,konuşulan konu hakkında olumsuz düşünce sahip olduğu anlamına gelir.
Eğer ki,bir şey anlatırken elleri masanın üzerinde ise bu rahat ve güvenilir olduğunu gösterir.
Karşınızdaki insana güvenmediğinizde ya da inanmadığınızda yan gözle bakarsınız.