Beden Dili;
Dik ve kendinizden emin oturuş.
Doğal bir gülüş.
El sıkışırken nazik,hafif,utangaç ama aynı zamanda özgüvenli bir şekilde davranmak gerekir.
Kendinizi Anlatmak Yerine Onu Dinleyin;
Erkekler kendilerini anlayan bir kadınla ilişki yaşamak istiyor.Sürekli kendi hakkında konuşarak kafa ütüleyen kadınlarla değil.
Sihirli Dokunuşlarınızı Kullanın;
Konuşurken ara ara hoşlandığınız erkeğin koluna dokunun.Bu,aranızda daha samimi bir bağ kurulmasını sağlar.Bazen sizinle ilgili güzel bir cümle kurduğunda ona sarılın.
Size bir şeyler anlatırken derin bir göz teması kurun.
Gizemli Görünün;
Hoşlandığınız kişiyle ilk konuşmaya başladığınızda asla konuyu eski ilişkilerinize getirmeyin.Yalnızca eski sevgili konusu değil,hayatınızla ilgili her şeyi de bir anda ona açmayın.Sizi merak etsin.
Tüm Hislerinizi Açıkça Belli Etmeyin;
Evet,ondan deliler gibi hoşlandığınız ve etkilemek için elinizden gelen her şeyi yapacağınız bir gerçek.Ancak onunla konuşmaya başlar başlamaz hislerinizi bir anda anlatmayın.İlginiz olduğunu belli edin ama biraz kendinizi geri çekin.
Ortak İlgi Alanları Bulun;
Kitaplar ya da filmlerden konuşmak uzun soluklu bir sohbetin başlangıcı olabilir.Üstelik derin bir film muhabbetinin sonunda size "Bu hafta vizyona giren şu filme gidelim mi?"sorusunu bile sorabilir.