Bölüm : 10

341 13 38
                                    

~ ~ ~ ~ ~ Bella'nın Bakış Açısı ~ ~ ~ ~ ~

Yavaş  yavaş kendime geliyordum. Dün  sırtıma  kemerleri defalarca vurmuştu. Vurduğu  her yer hala sızlıyordu. Acıdan  bayilmadan önce Edward'ın  jackop'a yalvardigini duymuştum galiba bu çocuk  beni gerçekten  seviyor zaten beni cizmesinden, rüyamı  resmetmesinden anlamıştım ama şimdi daha  da emin oldum. Eğer yasarsam  Edward'a şans  verecektim.  Hatta  ona ilk  ben açılacağım. Sonuçta  aşkta  gurur  olmazdı. Bizim  sonumuz  mutlu bitecek.  Ben aslında  mutlu sonları  hiç sevmem ama Edward  ile sonumuz  mutlu olsun istiyorum. Edward, canım  rüyamız  gerçek olacak. Gözlerimi  hala açamıyordum. Birden Edward  girdi  karanlığıma. Anilarimiz. Bana sarılışı. Beni öpüşü.

Kokumu  cigerlerine  hapsetmesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kokumu  cigerlerine  hapsetmesi. Hadi gel artık Edward.  Sar beni o güçlü  kollarına.

 Senin  kollarında  ben daha güçlüğüm  daha mutluyum, daha korkusuzum, daha guvendeyim, daha huzurluyum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Senin  kollarında  ben daha güçlüğüm  daha mutluyum, daha korkusuzum, daha guvendeyim, daha huzurluyum. Edward'ın  kolları  benim kalemdi.  Ve o kaleyi  kimse yikamayacak. Uzaktan ugultulu  bir ses duyuyordum ve biri beni sarsıyordu  yavaş yavaş  Edward'da karanlıkta  yok oluyordu. Birden açtım gözlerimi . Bu jacop'du.

"Hadi ama uyan artık uykucu şirine  çok uyudun canım  sıkıldı." Bunlar iyi günlerin  Edward  gelince boğazını  sıkacak  haberin yok.

"Bu gün  hangi işkenceye yapacaksın  bana"

"Bu gün  işkence yok hiçbir  zaman  yok bitti.  Bu gün  seni teslim  ediyorum.  Kahraman  şirinin gelip seni kurtaracak. Azad ediyorum  artık sizi. Senin için  iyi pazarlık  yaptı. " dedi bir yandan da  Zincirli  ellerimi  çözüyordu. " sakın kahramanından önce kahramanlık  yapma "dedi sağ ve solumda  vana silah doğrultan  izbandut  gibi adamları  göstererek.

" öyle bir  niyetim yoktu zaten "

"Gel geç  otur  yorulmuşsundur  Günlerdir  ayaktasin. Yazık. "Dedi oturduğu  koltuğun  yanındaki  koltuğu  göstererek. Bende oturdum " Ee anlat bakalım  seviyor musun bizim  sarı danayi? "

"Hayır "  Dedim sesimin kesin  ve net çıkmasını sağlayarak.

"Biliyor musun  Bella yalandan hiç hoslanmam. "Dedi kahverengi buyuk sehpanin üzerinde  duran meyve  tabağında  ki  yeşil  elmayı  alıp ısırdı. "İster  misin?" Diye sordu  isirdigi elmayı  bana uzatirken. Yüzümü  burusturup  kafamı  Hayır  anlamında  iki yana salladim. " iyi sen bilirsin "dedi ve elmayı  yemeğe  devam etti.


Senin GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin