Bölüm : 9

341 14 99
                                    

~~~~~Bella'nın Bakış Açısı ~ ~ ~ ~ ~

Her tarafım  uyusmustu  özellikle  kollarım. Basım ve boynum tarifsiz  bir şekilde ağrıyordu. Nerde olduğuma  bakmak için gözlerimi araladim. Terk edilmiş  depo gibi bir yerde kollarim yukarıdan  zincir  ile bağlıydı. En son hatırladığım  şey jacop'un  beni zorla bir arabaya bindirisi ve Edward'ın  adımı  haykirmasiydi.

"Oooo Şirine  hanim  uyanmış  güzel  uyudun mu prenses? Umarim seni lâyıkı  ile ağırlayabilmisizdir."dedi parmaklarının arasında tutan saçlarımı  geriye doğru atarak.

"Benden ne istiyorsun  Jack."

"Senden bir şey  istemiyorum  Bella Edward'dan  istiyorum."dedi yanagimi  oksarken.

"Dokunma  bana seni pislik adi herif "Dedim kafamı  geriye doğru atıp ondan uzaklaştırmaya  çalışırken.

"Eski sevgiline  biraz kaba ve kötü  davranmiyor  musun acaba güzelim? "

"Senin ile sevgili  olduğum  güne lanet olsun  ne şerefsiz  ne adi  ne alçak  ne haysiyetsiz  ne karaktersizmişsin. Sana keşke  evet demeseydim. Kandırdın  beni Edward'ın  iyiliğini  düşündüğün  yok senin.pislik"dedim tukururcesine.

" kapa  o çeneni  küçük  sıçan  bir daha uyarmam " dedi işaret parmağını  bana dogru sallayarak.

"Kapatmiyorum  işte ne yapacaksın öldürecek misin? Bak Çok korktum.  Hadi öldürsene . Hadi öldür. Çek vur. "

"Bunu sen istedin  Şirine "dedi yüzüme  inen darbe ile tekrar  karanlığa  hapsolmustum.

~~~~~Edward'ın  Bakış Açısı ~ ~ ~ ~ ~

Boyun ve baş ağrısı  ile uyandım sanırım sert bir zeminde yatıyorum. Nerede  yattığıma  bakmak için  kalktım  giriş  kapısının  önünde  yatiyordum. Benim burda ne işim  var ya.diye düşünüyordum  ayni zamanda  boynumu  ovarak. Zihnimde  belli belirsiz bir şeyler  canlanıyordu. İlk başta sahneler  kafamda kesik kesik  beliriyordu. Parçaları  birleştirince  Bella,  Bella'yı  jacob kaçırdı. Hayır  olamaz  en son Bella'yı  zorla  arabaya  bindirmeye  çalışıyordu. Ona benim  yüzümden  bir şey olmamalı  Hayır buna izin veremem  Hayır Bella'yı  bulacağım ,bulmak zorundayım .  İçeri geçip hızlıca  Telefonumu aldım Alice'i aradım. Dördüncü  Çalışta  açtı.

" Efendim  Edward "  dedi sesi neşeli  geliyordu jasper ile beraber olmalıydı.

"Alice  hemen eve gelin jasper da yanında  biliyorum  o da gelsin."

"Ne oldu Edward  kötü bir şey mi  var? " dedi az önceki  neşeli  sesinden  eser yoktu. Derin derin nefes aldım  ama konuşmadım "Edward  konuş  bir şey  söyle  ne oldu.  Bella'ya  mı  bir şey oldu yoksa. Korkuyorum  Edward  bir şey  söyle "dedi Alice kendime gelmem için  uğraşırken.

" Evet Alice Bel- Bella'yı ka-kacirdilar.  Jack  yaptı. Hemen gelin" Dedim ve telefonu  Alice'in  yüzüne  kapadım. Tuttuğum  gözyaşlarımı  özgürlüğüne  kavusturdum. Artık bağıra  çağıra  ağlıyorum  sehpanin  üzerinde duran kupaya  ilişti  gözüm Bella'nın  bardağı  idi bu o içmişti  bu bardaktan elime aldım bardağı  inceledim  onu eli dokundu  onun dudakları  bir süre izledim o bardağı  elimde  en sonda dayanamayıp  duvara fırlattım kupa paramparça  olmuştu. Hızımı  alamayız elime ne geçtiyse  aglayarak duvara fırlatıyordum. En sonra duvara çömdüm  ve kırılan  cam parçalarına  bakıyordum. Birinin  sag omuzuma  dokunmasi  ile irkildim. Refleks  olarak  sağ tarafıma kafamı  çevirdim.  Bu Alice  idi. Alice'e  hemen sarıldım.

Senin GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin