Edward denen kişinin şu aralar sesi soluğu hiç çıkmıyor bu sessizliğin sonu hayra alamet değil hadi bakalım. Elbet çıkar kokusu .Onu okulun ilk gününden beri doğru düzgün görmedim. Alice çok iyi biri ona hemen ısındım. Alice'le aramız çok iyi iki haftadır tanışıyoruz fakat bana çok yakın geliyor. Okulda ki diğer kızlar gibi değildi. Okulda ki diğer kızlar bana hem itici hem de çok sahte geliyor. Alice ise çok içten çok masum ve çok şeker ama arada Edward'ın o gün söylediklerine takılıyor kafam Alice aslında kim ? Ogünden beri Alice'le bu konuyu hiç konuşmadık bende bu konuyu hiç açmamıştım merak da ediyorum aslında sanırım konuşmanın zamanı geldi. Ben bunları okulun bahçesinde otururken düşünüyordum okulun bahçe kapısına baktım . Siyah mercedes jeep olan gleandewagen bahçe kapısından içeri girdi en sevdiğim araba Tanrım! arabada ki şu asalete bakar mısın? arabaya pardon Mercedes gleandewagen'a dibim düşerek bakarken Mercedes gleandewagen tam yanımda park edildikten sonra bu arabanın sahibinin kim olduğunu merak ettim merakla kimin cikacagini izledim peki kim çıkarsa memnun olursunuz tabi ki de Edward Cullen. Ben Mercedes'i gözlerimle incelerken Edward yanımda geldi yanıma değilde resmen dibime girdi.
"Ne o çok bilmiş taşra kızı dibin düştü bakıyorum da ."
" Ne diyorsun sen?" anlamamazlıktan gelerek.
"Hani arabama hayran hayran bakıyorsun fakirsin ya sen şimdi bunlardan alabilmen için en az 40 tane fırının olması lazım. O da sende yok."
"En azından senin gibi sevgi fakiri bir insan değilim bunun için Tanrı'ya binlerce şükranlarınımı sunuyorum. "
"Ay bak sen lafta sokarmış küçük taşra sıçanı."
"Iıy itici." deyip okula girdim
Dersimiz ortaktı hadi bakalım bu gün neler yapacak çok merak ediyorum.zil çalmıştı bende sınıfa girip sırama oturdum. Sınıfa benden birkaç dakika sonra Edward girdi.Arkamda ki sıraya Edward oturdu. Saçımın bir tutamını tuttu ve kokladı. İtici olduğu yetmiyor birde sapık
"Hım! çilek en sevdiğim" dedi sapık ya.
"Ha! öyle mi? Bunu öğrendiğim iyi oldu hemen şampuanımı değiştirmeliyim ." dedim arkamı dönerek.
"Hıı bence değiştirme bu seni daha seksi yapıyor. Mesela taşralı ve fakir olduğunu bir an unuttum. Aslında bakarsan vücudun iş görür. Çok,çok iyi olmasa da güzel bir fiziğin var. "seslice yutkundum ve ona döndüm sınıf ayrımı yapıyor insanların sınıf ayrımı yapmasını her zaman rahatsızlık duymuşumdur. Bu bence çok saçma.
"Senden nefret ediyorum Cullen. İğrenç bir insansın."iğneliyici ses tonum ve bakışlarımla söyledim.
"Duygularımızın karşılıklı olmasına sevindim taşralı." onu duymazlıktan gelerek derse odaklandım. Bir insan nasıl bir ders saati boyunca hiç susmadan sevgilisiyle açık - seçik telefonla konuşabilir. "Bebeğim seni çok özledim ,tabi ki de bu akşam sendeyim, Uhm kırbaçlı kedi kız ha bebeğim sen beni çok iyi tanıyorsun iste seni bu yüzden seviyorum sen harikasın akşama kadar özle beni"bütün ders bu dialoglara maruz kaldım
Çok iğrenç.Tabi bu okulun sahibi olunca öğretmenlerde ses çıkaramıyordu. Resmen istediği gibi at koşturuyor adama bak ya. Adam da ki şu rahatlığa bakar mısın gerçekten. Hem duygusuz hem saygısız hem egoist. Bundan sonraki derste de aynı şeyleri yaparsa bu sefer sessiz Kalmayacağım. Sonuçta benim eğitim - öğretim özgürlüğümün sınırlarını aşıyordu. Teneffüs de koridorda yürüyordum az ileride Alice gördüm. Mutluluktan yüzünde güller açıyor. Bunu etrafa salak , salak sırıtmasıyla anlayabiliyorum."Alice!"diye seslendim beni fark etmesi içinde elimi kaldırdım. Beni fark etmişti de.
"Ah, Bella" diyerek koşarak boynuma sarıldı." çok güzel şeyler oldu Bella. Sanki bu gün hayatımın en güzel günü." diyerek benden ayrıldı.