Bölüm : 18

352 12 80
                                    

3179 kelime  yazdım  umarım  begenirsiniz 20 bölüm  de Final olacak yani finale  son 2 bölüm. Umarım  beğenirsiniz. Sizleri  çok seviyorum Yorumlarınızı esirgemeyin  lütfen öptüm  o çiçek yureklerinizden 💕 💞 🌸 🌼 🌹 ❤ 💎💐


*-*-*Edward'ın Bakış Açısı *-*-*

bella hayata dönmüştü beni bizi bırakmamıştı benim güçlü karım. Karım? Nasılda içimi ısıtıyor bu kelime sevdiğim kadın artık karım olmuştu. E haliyle dünya güzelinin peşinden koşan milyon tane erkek içinden beni seçmesinin haklı gururunu taşıyorum. Bella'nın  baş ucunda  oturmuş  elini tutuyordum.
" Hadi  Bella'm uyan artık  bak kızımız da  çok  özledi seni hadi güzel  karım " deyip öptüm  elini . Bella  birden

"Maria , kızım  , Maria  gitme annecim lütfen."diye sayiklamaya  başladı. Muhtemelen  kâbus  görüyordu. Maria'nın  varlığını  hissederse  kendine  gelmesi  daha kolay  olur. Saat suan gecenin üçü  Maria  uyuyordur ama annesi için  uyanırdi  güzel  kızım. Aynı Bella  annesi  gibi merhametlidir  benim prensesim. Zaten bir şeylerden  supheleniyordu. Aynı zamanda  yaşına  göre  çok dikkatli  ve cok zeki bir kız. Saç ve göz  rengi dışında  hiç bana  benzememis  hep Bella  aynı  Bella . Jane'e  hiç  benzemiyor sözde  gerçek  annesi. Bella'nın  yanında çıkıp  arabama  atladım ve eve  dogru sürdüm . Rosalie Emmet  ve annem bizde  kalıyordu Maria için  ben ve babam da Bella'nın  yanındaydık çünkü.Eve vardığım da sessizce  Maria'nın  odasına girdim.Minik kızım ona aldığım pelus Tavşana sarılmış  uyuyordu. Ah güzel  kızım  annenin  sana ihtiyacı  olmasaydı seni hiç uyandirmazdim  tatlı  uykundan. Nasıl  kiyarim  ki güzel  uykunu  bozmaya. Bir kaç  dakika izledim Maria'yı  gülümseyerek. Dayanamayıp  öptüm  yanagimdan. Huysuzlanip  yanağını  elinin  tersi  ile sildi ve sol tarafina dönüp  uyumaya  devam etti. Aynı  Bella'm  gibi o da uykuya  aşık.

"Maria " Dedim fısıltıyla Maria'da ses çıkmadı.

" Güzel  kızım"

" Hıııı"

"Babasının  prensesi"dedim sesimi biraz daha yükselterek 

"Hiiaa"dedi uykulu uykulu bu haline  gülümsedim.

"Hadi babacım  uyan " dedim hafifçe  sarsarak.

" Neden sabah  mı oldu? "Dedi masum  masum yatakta  doğrularak.

"Hayır  babacım anneye  gideceğiz"

"Geycekten  miii?"dedi gözlerini  büyük bir  mutlulukla  daha da açarak.

" Evet  babacım  gerçekten

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Evet  babacım  gerçekten. "

"Annem  hastalara  bakmıyor  mu?  İşi  yok mi?  Kızmasın  bize sonra " dedi masum  masum bakarak.

Senin GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin