YAZARIN BAKIŞ AÇISI
Edward elleri ile Bella'nın yüzünü avuçladı."İyi misin güzelim?bir yerinde bir şey var mı? Ağrın var mı? İyi misin? Hastaneye gidelim hadi kalk. "Dedi Edward Bella'yi kolundan kaldırmaya çalışırken. Bella'da Edward'an güç alarak ayağa kalktı.
"Edward benim gitmem lazım."
"Ne demek gitmem lazim. Bella saçmalama daha yeni kavuştuk. Nereye gideceksin? İzin vermem asla."
"Edward ben çok korkuyorum."dedi Bella ve Edward'a sıkıca sarılıp kafasını Edward'ın göğsüne yasladı.
"Niye korkuyorsun güzelim? Ben buradayım , yanındayım."dedi Edward Bella'nın saçını öperek.
"Korkuyorum işte. Ya beni kaçıranlar sana ailemize zarar verirse."
"Korkma hayatım hiç bir şeyden korkma" dedi edward ve bella'nın parmaklarını parmaklarının arasına alıp sıktı. "Bu böyle oldukça hiç birimize hiç bir şey olmaz."
"Olmaz değil mi? Eski hayatımıza dönecek miyiz? Maria , Maria onunla idi. Ya ona zarar verirse Edward Maria 'yı kurtaralım. Hadi" dedi Bella telaşlanarak. Edward Bella'nın omuzlarından tuttu.
" Bella , sakin ol! Maria İrina ile birlikte öyle değil mi? Sakin ol şimdi anlayacağız Maria nasılmış." dedi Edward Bella Edward'a güveniyordu o bir şey olmayacak dedi ise olmazdı izin vermezdi Edward biliyordu bunu bilmenin güvenirliğine dayanarak biraz da olsa sakinleşmişti. Edward Bella'nın sakinleştiğini görünce telefonunu çıkardı ve İrina'yı aradı. İrina dördüncü çalışta açtı telefonu.
"Efendim Eddyciğim." diye ağzını yayarak konuştu İrina. Edward İrina'nın sesini duyunca yüzünü buruşturdu.
"Nasılsın İrina?"
"Aaa Eddy bu sen misin? Sen benim nasıl olduğumu pek sormazsın ."
"Kibarlık olsun diye sordum zaten. Maria nasıl, nerdesiniz? Gelip alayım sizi isterseniz."
"Maria iyi çok eğlendik bu gün keşke sende olsaydın."
"Maria ile konuşmak istiyorum telefonu ona verir misin?"
"Veremem çünkü onu büyük annesine bıraktım. Oraya gitmek istedi. Sen neredesin? Vaktin varsa bir kahve içelim ya da daha sert bir şey istersen onu da içebiliriz." dedi İrina cazibeli ses tonu ile.
"Çok isterim ama yapılacak işlerim var."
"İadesiz bilet diyorsun."
"Evet aynen öyle öptüm ,görüşürüz." dedi Edward ve telefonu alel acele kapadı çünkü Bella son söylediği cümle ile sinirlenmişti. Edward'ı büyük bir tirip bekliyordu. Bella kaşlarını çatmış kollarını bağlamış ayağını yere vurarak ritim tutuyordu. Şimdi trip yapmanın zamanı değil ondan daha önemli bir şey vardı. Maria. İkisinin kızı . Zaten bunca şeye onun için katlanmamış mıydı?
"Nerdeymiş Maria? İyimiymiş? Nasılmış? Edward konuşsana." dedi Bella anne telaşıyla. Maria'yı o doğurmamıştı ama ona onu o doğurmuş gibi anne olmuştu öyleydi onun için Maria onun kızıydı.
"Merak etme Maria annemin yanındaymış. O iyiymiş."
"İnanmıyorum! Anneni ara! Kızımın sesini duymak istiyorum." dedi Bella inatla. Edward Bella'nın dediğini yaptı ve annesini aradı.
"Efendim oğlum benim."
"Annem Maria yanında mı?"
"Evet oğlum burada Alex ile oynuyor şuan. "