hadi yine iyisiniz yeni bölüm erken geldi.
Umarım beğenirsiniz
Yorumlarınızı merak ediyorum.
BÖLÜM 35
*Amanda ve John*
"Dede ablamı çok özlüyorum ona artık ablam diye sarılmak istiyorum doya doya ona bir yabancı gibi davranmak bana çok ağır geliyor." Dedi Amanda
"daha zamanı var Amanda sakın sana koyduğum sınırı geçecek bir şey yapma yoksa bir daha ablanı bir yabancı olarak bile göremezsin" dedi John sert yüz ifadesiyle penceresinden dağ manzarasına baktı.
"Dede kaç kere denedin olmuyor işte edward ve ablamı ayıramıyorsun. Ablamı edward ile beraber kabul etsen olmaz mı?"
"Senin ağızından çıkanı kulağın duymuyor galiba Amanda O herifi asla affedemem. O herif ablanı hak etmiyor. Bella ondan daha iyilerine layık. O herif yüzünden ablanın başına neler geldi. Bize yaptığı o kötülüğe rağmen onu affetmemi bekleme ve torunumu ona yar etmeyeceğim." Dedi john bastonunu sertçe yere vurdu.
"Dede adam yeterince kötü şeyler yaşadı kızı ölüyordu karısını yıllarca ölü bildi sevdiği kadından yıllarca uzak kaldı. Bunca yaşadıkları yetmez mi? Bence günahının kefaretini fazlasıyla ödedi. Ona bir şans ver. Edward'ı araştırıyorum ve onun babamı bile isteye öldürdüğüne inanmıyorum Edward bunu yapacak biri değil. O çok beyefendi , merhametli, yardımsever ve çok kibar biri. Ablam çok şanslı sana müddet veriyorum dede üç günün var ya ablamı ailesi ile kabul edersin ya da ben ablama bütün gerçekleri anlatırım ve benimde yüzüme ve sana dede dememe hasret kalırsın."dedi amanda yerinden bir hışım kalktı ve kapıya doğru ilerledi tam dışarı çıkacağı sırada bir kırılma sesi ile olduğu yere çivilendi ve arkasında ki manzara ile donup kalmıştı dedesi yerde hareketsiz bir şekilde yatıyordu.
HASTANE
Edward hastane koridorlarında karısını elini sımsıkı tutarak yürüyordu arada karısının elini öpmeyi de ihmal etmiyordu.
"Edward yapma çok ayıp hadi bırak beni dedikodu olduk sayende bütün hastaneye."deyip kıkırdadı bella. Edward koridorun ortasında durup karısının belinden tutup kendine çekti.
"Seni şuan burada öpsem ne yapabilirsin ki." Dedi Edward sinsice gülümsedi.
"Edward sakın," demesine kalmadan Edward onu dudakları ile susturdu. Solukları bitinceye kadar sürdü.
"Bunu bir daha yaparsan seni gebertirim."
"Bende sana aşığım karıcım senin bu güzelliğin benim başımı döndürüyor"
"Böyle yaparak sende benim nevrimi döndürüyorsun."dedi Bella sahte kızgınlıkla koridorda yürümeye başladı. Edward2da onun yanıda yürüyordu.
"Ahh yapma ama yine mi trip."dedi edward bella'nın somurtmuş yüzüne bakarak. " Ne düşünüyorsun?"
"Maria'yı düşünüyorum. Kızımı özlüyorum Edward bana yine anne demesine hasret kaldım. İşten dönerken beni camda beklemesine beni görür görmez bana doğru koşmasını özledim. Yanımda ama çok uzak bu bana çok ağır geliyor. Yüzüme dahi bakmıyor. Odasından bile çıkmıyor artık benden uzaklaşmasına dayanamıyorum hasta olacak diye çok korkuyorum." Dedi Bella yanaklarından aşağı süzülen yaşları Edward parmağı ile sildi