Bölüm 20

307 9 0
                                    

Edward 'ın bakış açısı
Sabah gözüme giren ışıkla uyandım yattığım yerden dogruldum ve camdan aydınlanmaya yeni yeni başlamış gökyüzünü izledim ne güzeldi öyle ne karanlık ne aydınlık çok ilginç. Kalkıp camın önüne geldim disarisini izledim ormanı yani sessiz sakindi. Kapının açılıp kapanma sesi geldi ama dönüp arkamı bakmadım ayak sesleri yakinlasiyordu tam yanımda durdu biri
"Edward "dedi ince tiz bir kadın sesi Bu sesi tanıyordum şaşkınlıkla kafamı yavaşça sesin yönüne çevirdim.

" Maria Jane"dedim şaşkınlık ile ama sesim fisildar gibi çıkmıştı. Derin bir nefes aldım. "Senin ne işin var burada?"

" Bırak beni şimdi. Ben buraya Bella için geldim "

"Bella mı? Bella ne alaka? Neden? Nasıl? Niçin? "

"Bella yaşıyor Edward Bella çok zor durumda onu bul Edward "

" Ne demek Bella yaşıyor Jane Neler oluyor"

" Fazla vaktim yok Edward beni dinle kesme sözümü "dedi kesin bir ifade ile bende kafamı tamam anlamında salladim.

" Bella ölmedi o yaşıyor. O Forks'da, o çok yakınında onu bul onun sana çok ihtiyacı var sana gelemiyor ama sen ona gidebilirsin. Size bu kötülüğü çok yakınında ki biri yaptı. Bella'yi bul Edward ve size bunu yapanı da" dedi dayanamayıp sarıldım ona oda bana sarıldı ağlıyordum. Gözyaşlarım ve hickiriklarim arasında "çok teşekkür ederim Jane sana çok minnettarim "

" Tamam önemli değil çocuğuma benden daha iyi anne olan kadına bukadarini borcluydum zaten. Sana son bir şeyler söyleyip gideceğim vaktim azaldı "deyip uzaklaştı benden.

"Maria bizim kızımız Edward bunu biliyorsun peki onu gerçekten seviyor musun? "

"Tabii ki de onu cok seviyorum jane o benim kızım o benim canım canımdan bir parça tamam kabul varlığını ilk senden öğrendigimde onu istemedim yaptığım kabul edilmez birşeydi ama oldu. Gecte olsa ona kavustum onu ömrümün sonuna kadar koruyup seveceğim. Nerden çıktı bu?"

"Hiç Maria Bella'nın değil ya benden malum beni de sevmiyordun. Sonuçta o çocuk sevmediğin kadından hani belki d-" lafını bitirmesine izin vermemesi için böldüm. "

"Maria ben seni seviyordum evet kabul Bella'yı sevdiğim kadar değil ama sevdim. O zamanlarimda bana iyi gelen sendin. Düşmüştüm kimse sesimi duymuyordu kimse anlamiyordu beni. Sen çıktın karşıma elini uzattın yaraliydim yaralarimi sardin. Beni senin bana olan sevgin ve sefkatin toparlayip iyilestirdi. Bella ile yollarimizin kesisecegini biliyor muydun? O yüzden Maria'yı onun yanında dogurdun senide Maria'yı birakmayacagini da nereden biliyordun?"

"Onu seviyordun Edward kalbinde hep o vardı. Sana hamile olduğumu söylemeden önce eğer doğum yaparsam öleceğimi biliyordum. Eğer Maria'yı aldirsaydim senin öleceğini de o yüzden sana söyledim istemeyecegini adım gibi biliyordum ama söyledim bilmeye hakkın vardı ve tahmin ettiğim gibi istemedin. Ben de Bella'yı buldum. Onu araştırdım baya.Sonra kendime yalandan bir intihar senaryosu yazdım bunu bizim için yaptım eğer pişman olup gelseydin bizim için bir şans olacaktı. İşte o zaman Maria'yı gönül rahatlığı ile babasına yani sana emanet edip gidebilecektim en azından Maria'yı sen büyütürdün. Haber yollattim sana tabi sen tenezzül bile edip gelmedin. Senin için hiç bir anlam ifade etmedigimi o an daha net anladım sen benden olan çocuğa da bakmazdin. Olsun. Bella nöbetten dönerken yoluna çıktım. Hemen bana yardım etti. Kötü birimiyim iyi birimiyim diye bakmadan elini uzattı bana evini açtı bana. O çok iyi biriydi söylediğin kadar onu bana anlattığından çok daha fazlasıydi o.
Bana prenses gibi baktı hatta Maria'ya ilk hediyesini o aldı Maria'ya beraber alışveriş yaptık beni öz kardeşi belledi. Maria için benden çok daha fazla heyecanliydi. Maria karnimdayken ona masallar okudu şarkılar söyledi hatta gece aserdigim de uykusunu bölüp aserdigim şeyi bulup getirdi bana kirksekiz saatlik bir ameliyattan çıkmasına rağmen. kendi kendime hep dedim Edward Bella'yı seçmekte çok haklı o yüzden daha bir emin oldum ki Bella Maria'ya benden daha iyi anne olur ona benden daha iyi bakar . Edward ' a benden daha iyi bir eş olur. Her boşluğun da ziyaretime gelir hâlâ. Biliyor musun senin yokluğunda da bella kimse ile olmadı o sensizken bile senin sevgine ihanet etmedi onu bırakıp gidenin sen olmana rağmen sana rağmen. Böyle de güzel ve temiz sevdi seni. Lise de çekilmiş bir tane fotografiniz var geceleri sana anlatır gibi fotoğrafına anlatıyordu yaşadıklarını ne zaman ona seni sorsam gözleri dolar sesi titrer eli ayağına dolaşırdi. Sonra dönüp saatlerce seni anlatırdi çok kiskanmistim birbirinize olan sevgin izi keşke dedim içimden keske bende bella gibi sevsem Edwardi keşke Edward ' da beni Bella'yı sevdiği gibi sevseydi. Sizin hem son şansınız hem de tek Umudunuz Maria idi. Onu size verdim. Haklıymışim. Hayatım boyunca yaptığım tek dogru şeydi . Gurur duyuyorum bu yaptığım ile .Maria büyüdüğün de beni ona anlatır mısınız? annesi olarak anlatmasaniz da olur . Bir arkadaşımiz deseniz bile kabulum yeter ki beni bilsin "dedi gözlerinde ki yaşları durduramazken . Gözyaşlarını parmağım ile nazikçe incitmeden sildim.

Senin GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin