Bölüm 32

256 10 19
                                    

özür dilerim bölüm baya geçikti birkaç problemim vardı yazamamıştım. iyi okumalar. umarım beğenirsiniz!.

bir ev iki yabancıya da yakında yeni bölüm gelecek.


EDWARD'IN BAKIŞ AÇISI

" Edward bey acile yaralı bir bayan getirdiler. Trafik kazası araba çarpmış. kafasında ezik çatlak ve kırıklar var " dedi hemşire Donavan odama aniden girdi acele bir şekilde yerimden kalktım.

"Hadi, hadi hemen gidelim." dedim ve koşarak acile gittim arkamdan hemşire donavan geliyordu. Acilin kapısından yaralı bayanı gördüm tam yanına gidecekken biri benim kolumdan tuttu.

"Karımı kurtar doktor yoksa seni ellerimden kimse kurtaramaz. Beni anladın mı?" dedi yabancı adam.

"Beyefendi beni biraz daha oyalarsınız karınızı kurtarmak için vaktim olmaz şimdi hemen o elinizi kolumdan çekin." deyip kolumu silkeleyip ayrıldım oradan ve hastanın yanına gittim maskemi ve eldivenlerimi takıp yarasını kontrol ettim hastanın bilincinin açık olup olmadığını kontrol ettim. Nabzı düşüyordu. Hastayı kaybetmek üzereydik.

"Bana hemen şok cihazını getirin çabuk ." diye bağırdım saniyeler içinde şok cihazı yanıma gelmişti elime aldım.

"200 " dedim hemşire dedğimi yaptım yüklenince hastanın göğsüne bastırdım nabız normale dönmedi.

"250" dedim hemşire dediğimi yaptı tekrar aynı işlemi yaptım yine olmadı.

"300" dedim hemşire tekrar dediğimi yağtı ve ben yine aynı işlemi yaptım ve evet olmuştu nabız yerine gelmişti.

" Hemen Ameliyathaneye"dedim yatağı çekerken bir kaç kişi daha yardım edip hastayı ameliyathaneye getirdik. Ben ameliyat için kendi hazırlığımı yaparken biri girdi içeri bu hastanın manyak yakınıydı. Hayda nerden çattım bende böyle manyağa

"Karımı iyileştireceksin doktor eğer iyileştiremezsen seni de kimse iyileştiremez."dedi açıkça bir tehditle.

" Beyefendi ben doktorum elimden gelen herşeyi yapacağım ." dedim ve Ameliyat için içeri girdim. Ameliyat dört saat sürdü. Hasta'nın durumu hala kritikti. Dışarı çıktım. Hasta'nın yakını beni görünce yanıma geldi. Gelde durumu bu manyağa açıkla.

"Durumu iyi değil mi doktor zaten aksi olamaz ."

"Evet beyefendi karınız şimdilik kurtuldu. Yalnız bu önümüzde ki kırk sekiz saat çok önemli eşiniz bu kırk sekiz saat için de uyanırsa tamamen kurtulur."

"O zaman uyandıracaksın doktor!" dedi adam sesi tehditkar çıkmıştı.

"Geçmiş olsun" deyip uzaklaşmaya başladım adam arkamdan bağırdı

"Sen bence beni ciddiye al doktor!"

Onu hala ciddiye almadan yolumda gidiyordum. Sonuçta ben bir doktorum Tanrı değilim ki. Ben bunun gibi kaç kişi ile karşılaştım bu ilk değil ki. Ondan ve onun gibiler den asla korkmuyorum bana asla bir şey yapamazlar. Odama doğru giderken bella karşıdan bana doğru koşturdu.

"Ah Edward bende senin yanına geliyordum." Dedi yanıma varır varmaz nefes nefese konuştu.

"Ne oldu canım kötü bir şey yok değil mi?" dedim kolunu hafifçe tutarak.

"Canım mı?" dedi şaşkın şaşkın. "Yani boşanma arifesinde olduğun karına canım demek çok garip Edward ." bir iki adım bende uzaklaştı hafifçe tuttuğum kolunda ki elim boşluğa düştü.

Senin GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin